Міський огляд-конкурс профмайстерності педагогів початкової школи «Особливий урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ»-2020: мовно-літературна освітня галузь» (повна версія уроку) 2 клас ІІ семестр Тема: «Вплив реклами на поведінку людини. Теми, емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей, музика в рекламі» Очікувані результати: Взаємодіємо усно
[2 МОВ 1-1. 3-2];
[2 МОВ 1-1. 8-1]; Читаємо
[2 МОВ 2-2. 1-4];
[2 МОВ 2-2. 1-6];
Взаємодіємо письмово
Досліджуємо медіа
[2 МОВ 4-1. 4-5];
Обладнання і матеріали/Медіа-ресурси Картки для стіни слів Картки для додаткових активностей |
Автор : Іванович Світлана Леонідівна
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7 Вінницької міської ради»
Мета:
Матеріали
|
|||||||||||
Створення атмосфери У класі виставка колажів та малюнків учнів, у яких представлено різні об’єкти для ознайомлення з торговими марками. Діти зайняли місця у семи групах за уподобаннями.
(Цікавим, пізнавальним, повчальним, творчим тощо.) - А я вам бажаю під час уроку бути уважними, активними, кмітливими, винахідливими та відчути радість і задоволення від роботи. Нехай цей урок залишить чудовий настрій. - Урок розпочнемо із перегляду відео. - Увага на екран! 1. Сік «Садочок». Велика перерва https://www.youtube.com/watch?v=2Fk6MOUARwo 2. МакДональдз. Українські бургери https://www.youtube.com/watch?v=HWv2PPV27Rg 3. Кока-кола. Новорічна реклама. Святкуймо разом https://www.youtube.com/watch?v=NnLC8evpkRA 4. Поллі-Покет. Кишенькові Світи https://www.youtube.com/watch?v=IXpSLCLVJ9o 5. Іграшковий набір «Укус кобри» Hot Wheels https://www.youtube.com/watch?v=ylV-Eloj7Vg
Робота в групах. Аналіз медіа. Медіаексперти. Гра «Запитання-Відповідь» - Що це за медіаповідомлення? - Яка його мета? - Як воно привертає увагу? - Якими органами чуття ви сприймали ці медіаповідомлення? - Про що ви думали і що відчували, коли переглядали ці відео? - Чи можна довіряти цьому медіа? Чому? Працюємо разом 1. Чи є медіа візуально привабливим? 2. Чи містить цей образ власний товарний знак? 3. До кого звертається це повідомлення? 4. Де може розміщуватися це медіа? (Телебачення, плакат, журнал, листівки). 5. Чи є ці продукти насправді корисними? 6. Яку музику і яке кольорове забарвлення використовує виробник у цих відео? 7. Чи хочеться вам щось додати до медіа? |
|
|||||||||||
Робота в групах. Конструювання з LEGO Foundation (Учні в своїх групах ставлять запитання, учасники груп дають відповідь га поставлене запитання)
(Спікер групи повідомляє, який продукт створила група. Чому?).
Проблемне питання
(Я вважаю/на мою думку/можливо/напевне тема уроку буде пов’язана з рекламою)
Ознайомлення учнів із цілями та метою уроку
Працюємо разом. Стратегія «Мозкова атака» (Діти отримують картку для додаткових активностей. Об’єднуються в сім груп за назвами об’єктів)
Учні переміщуються в інші групи (сім груп):
Вправа «Асоціативний кущ» (до слова «реклама»)
(Що виникає у пам’яті стосовно цього слова? Діти називають слова, які вони асоціюють з поняттям «реклама». Учитель записує на дошці слова, а учні – на картках для додаткових активностей). Підбиття підсумків
Робота в групах. Досліджуємо медіа: буклети реклами (Учасники груп переглядають буклети. Рекламують ті об’єкти, з якими ознайомилися)
(Кожна група по черзі презентує той товар, який у рекламі).
(Телебачення, радіо, відео, у транспорті, на ярмарках, виставках, у магазинах, газетах, журналах).
(Рекламні щити/ білборди, біля супермаркетів роздають буклети). ВИСНОВОК: Реклама – засіб поширення інформації про фірму, товар, місце й умови його продажу. Робота зі словами. Тлумачимо нові слова. Стіна слів
Час настав для відпочинку Проведемо руханку з LEGO https://www.youtube.com/watch?v=mn0nEAfhE9U
|
Інструкція
ми … Стіна слів
«Асоціативний кущ» (бізнес, товар, іграшки, продукти харчування, людина, відео-ролик, гроші, музика, акції, інформація, емоції, торгівля, знижки, магазин, подарунок тощо)
|
|||||||||||
Досліджуємо медіатексти: реклама, оголошення. Вправа «Як ти думаєш?» (Учні читають тексти, проводять дослідження: який із текстів реклама, а який – оголошення)
Збираємо інформацію, ділимося припущеннями щодо прочитаних текстів
(Я вважаю/на мою думку/можливо/напевне перший текст – це реклама, тому що реклама – це інформація про товар – книгу «Легенди України», з метою привернути увагу покупців). (Я вважаю/на мою думку/можливо/напевне другий текст – це оголошення, тому що оголошення має повідомлення про певні заходи, час і місце їхнього проведення). Вправа «Чому така назва?»
(Оголошує/повідомляє про події або заходи, які відбудуться).
(Рекламує книгу з метою продажу). Працюємо разом. Стратегія «Кола Венна. (Діаграма Венна)» Крок 1: зобразити діаграму Венна на дошці, а учні працюють на аркушах-картках. Крок 2: зазначити які об’єкти будуть розглядатися. Крок 3: запропонувати учням порівняти об’єкти. Крок 4: записати спільні та відмінні ознаки у відповідних частинах кола. Крок 5: зробити висновки, щодо об’єктів, які порівнювалися.
(Середина заповнюється спільними ознаками, а бічні – відмінними.)
Дискусія. «Шкала ставлення «Так»/»Ні» (Чи потрібна реклама?)
(Поясніть. Чому?) Робота з таблицею «Вплив реклами на поведінку людини»
(Учні висловлюють свої думки)
ВИСНОВОК:
У Законі України про рекламу (Розділ ІІ, стаття 7, пункт 4), записано: «Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди» Робота в групах. Правила роботи в групі. Створення макетів реклами Для створення макетів учні використовують вирізки із зображенням товарів, кольорові олівці, фломастери, клей-олівець, аркуш кольорового паперу.
Інструкція щодо створення продукту:
Презентація творчості груп Підсумок уроку. Рефлексія
|
ПОРІВНЯННЯ. КОЛА ВЕННА
ДИСКУСІЯ
СТВОРЕННЯ МАКЕТІВ РЕКЛАМИ
|