ВІДКРИТИЙ УРОК
ФІЗИКА 8 КЛАС.
ТЕМА:ТЕПЛОЕНЕРГЕТИКА. СПОСОБИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ РЕСУРСІВ
Мета:-ознайомлення учнів із роллю теплоенергетики ресурсів;
-розвивати уявлення про напрямки розв'язання енергетичних проблем майбутнього;
- виховання сучасного мислення
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: анкета,слайди,електричні прилади,карта міста (2 шт.).
План уроку
1.Орг.момент.
2.Вивчення нового матеріалу.
3.Закріплення вивченого.
4.Підсумки уроку.
Хід уроку.
Клас ділиться на дві команди, обираються капітани команди.
ЗАВДАННЯ №1.РОБОТА В ТВОРЧИХ ГРУПАХ(КОМАНДАХ)
Обладнання:пилосос,кастрюля,духовка,сковорідка,штори,електрочайник,електролічильник 2-тарифний, електролампочка,пінопласт,сумка господарська.
Питання: Яке відношення мають кожен із цих предметів до енергозбереження і у який спосіб його можна здійснити ?
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
ЗАВДАННЯ №2. Капітани команд підходять до ведучого і навмання тягнуть папірець, на якому написаний один із видів енергоресурсів . Наприклад,капітан витягнув слово “нафта”. Капітани повертаються до своєї команди. Вони разом із своєю командою мають заповнити бланк ,де потрібно вписати переваги та недоліки даного виду енергоресурсів.
Заповнити таблиці
Переваги |
Недоліки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Вартість завдання 3 бали.
ЗАВДАННЯ №3. Скласти із окремих букв слова, які мають відношення до енергозбереження. Капітани отримують по два набори букв. В результаті команди мають скласти наступні слова “електромобіль” та “викопні ресурси”. Вартість завдання 3 бали.
ЗАВДАННЯ №4. Капітанам команд видаються карти міста( по одній на команду). Кожна команда має позначити червоним кольором найбільш забруднені райони міста та зеленим кольором найбільш чисті місця. При відповіді команди обгрунтовують свою точку зору.
ЗАВДАННЯ №5.Визначення відомих вчених-фізиків.Учням роздаються 10 фотографій ,кожна з яких має нумерацію від 1 до 10 і бланк для відповіді, в який потрібно під відповідними номерами вписати прізвище вченого.
НОМЕР |
ПРІЗВИЩЕ ВЧЕНОГО |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
Вартість завдання 4 бали.
Додаткове запитання: який із зазначених вчених мав відношення до енергозберігаючих технологій? Пояснити, чому вони так вважають? (1 бал).
Підводяться підсумки, виставляються бали, оголошуються оцінки учням, повідомляється домашнє завдання.
НОМЕР |
ПРІЗВИЩЕ ВЧЕНОГО |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|