Тема: Інтернет. Основні ресурси інтернету.
Мета уроку:
Навчальна:
ознайомити учнів із поняттями про комп'ютерні мережі та їх видами, способами об'єднання комп'ютерів у мережі, глобальною мережею Інтернет, її ресурсами та програ-мами-браузерами для перегляду;.
Розвиваюча:
Виховна:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
№ |
URL-адреса |
Назва протоколу |
Тип ресурсу |
Ім’я сервера |
Домен верхнього рівня |
Призначення сайту |
1 |
http://www.kyivstar.com.ua/ru/sms |
http |
www |
kyivstar.com.ua |
ua |
Послуги, тарифи, акції по смс в Київстарі |
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
http://zachot.ru |
|
|
|
|
|
№ |
URL-адреса |
Назва протоколу |
Тип ресурсу |
Ім’я сервера |
Домен верхнього рівня |
Призначення сайту |
1 |
http://www.kyivstar.com.ua/ru/sms |
http |
www |
kyivstar.com.ua |
ua |
Послуги, тарифи, акції по смс в Київстарі |
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
http://zachot.ru |
|
|
|
|
|
№ |
URL-адреса |
Назва протоколу |
Тип ресурсу |
Ім’я сервера |
Домен верхнього рівня |
Призначення сайту |
1 |
http://www.kyivstar.com.ua/ru/sms |
http |
www |
kyivstar.com.ua |
ua |
Послуги, тарифи, акції по смс в Київстарі |
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
http://zachot.ru |
|
|
|
|
|
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Кросворд |
«Так» чи «ні» |
Пошта |
Табл. |
Тест |
|
|
|
|
|
Прізвище _________________________________
Правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером.
1 Правила для збереження життя:
Не торкатися проводів, роз’ємів , розеток;
Не торкатися тильної сторони приладів комп’ютера
Не вмикати апаратуру без догляду вчителя
2 Правила для збереження здоров’я:
Очі повинні бути на відстані витягнутої руки (min 60 см) від екрану;
Розмістити на столі зошит або підручник так, щоб вони не заважали роботі за комп’ютером
Не напрягати очі.
Через 10 хв. роботи за комп’ютером корисно відвести очі в сторону від екрану.
Через 30-40 хв. – гімнастика для пальців і очей
3 Правила для збереження комп’ютера:
Руки мають бути сухими та чистими;
Плавно натискати на клавіші;
Не класти речі на комп’ютер
Не торкатися екрану монітору.
Клас: 11-А
Тема: Інтернет. Основні ресурси інтернету.
Мета уроку:
Навчальна:
Розвиваюча:
Виховна:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
ОБЛАДНАННЯ: Комп’ютери класу. Програма для роботи з Інтернетом..
Хід уроку
І. Організація класу до заняття (1хв).
ІІ. Повторення правил техніки безпеки. (1 хв).
IІІ. Мотивація вивчення теми (2 хв).
Запитання до класу:
….ПК – огромное достижение само по себе, но объединение компьютеров между собой – достижение вдвойне!
Завдання уроку:
Знайомство з інтернетом та пошуковими системами інтернету.
Ознайомитися з адресацією в інтернеті.
ІV. Викладення нового матеріалу (10хв). (презентація)
Переваги використання мереж
Інтернет – мережа комп’ютерних мереж.
Інтернет – всесвітня мережа комп’ютерних систем, які використовують спеціальні комунікативні протоколи
Це більш як 2,5 млрд гіпертекстових сторінок
Це доступ більш ніж в 150 країнах
Інтранет - це використання технологій та протоколів Інтернет в роботі локальних мереж.
Гіпертекстовий документ-це документ, який містить текст, графіку, анімацію, відео- та аудіоінформацію, а також спеціальні області – гіперпосилання.
Програма-браузер- спеціальна прикладна програма, яка дозволяє переглядати гіпертекстові сторінки та здійснювати переходи за гіперпосиланнями
Інтернет – великий інформаційний простір, в якому працюють різні служби, для спілкування з якими нам необхідні прикладні програми, що розуміють протоколи цих служб.
Служби мережі Інтернет:
Інтернет – велика кількість жорстких дисків та файлів. Ми можемо брати файли, копіювати їх собі, а свої, навпаки, копіювати на віддалені комп’ютери. На цьому рівні немає ні музики, ні графіки, ні відео - тільки файли, в яких міститься і перше, і друге, і третє.
Це рівень операційних систем. Вони всі подтримують стандарт MIME (Multipurpose Internet Mail Extensions – Багатоцільове розширення електронної пошти Інтернету).
Інтернет – об’єднання великої кількості ПК, у кожного з яких є власна унікальна IP-адреса.
Протокол IP (Internet Protocol – протокол взаємозв’язку мереж.
IP-адреса – унікальний 4-байтовий код, що присвоюється кожному ПК в мережі. Містить інформацію про клас підмережі та адресу вузла в ній.
194.128.145.5
180.122.144.3
В 1984 році, коли кількість вузлів Інтернету перевишила 1000, для їх ідентифікації була запропонована нова система адресації - доменна.
194.158.209.81 www.academy.edu.by
Доменне ім’я – це набір слів і букв, розділених крапками.
Слова та букви мають певне значення та їх легше запам’ятати людині, ніж числа.
Комп’ютер + мережевий адаптер (модем) + лінія зв’язку
Способи подключення:
(супутники, інфрачервоне випромінювання і т.і.)
V. Завдання «Квітка» (1 хв.)
Підібрати пелюстки квітки, коли є серединка квітка.
VI. Закріплення.
А)Творче завдання "Кросворд" (10 хв.)
Знайти в інтернеті відповіді та заповнити кросворд.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: 7. Навчальний заклад. 8. Найкраще місто Західної України. 9. Місто на Тернопільщині. 10. Справжнє ім’я Тіни Кароль. По вертикалі: 1. Письменник ... Гребінка. 2. ... Миколайчук. 3. Ім’я матері Лесі Українки. 4. Денне світло. 5. Київська княгиня. 6. Білий ведмедик з мультика. |
Б) Вправа «Так» чи «Ні» (1 хв.)
1. Інтернет – це мережа комп’ютерних мереж. (так)
2. Інтернет – це локальна мережа. (ні)
3. Гіпертекстовий документ містить текст, графіку та анімацію. (так)
4. IP-адреса – це набір слів і букв. (ні)
5. Щоб потрапити в інтернет повинен бути комп’ютер, модем та лінія зв’язку. (так)
В). Практичне завдання. (5 хв.)
Відкрити пошукову систему яндекс, створити власну почтову скриньку та відправити повідомлення вчителю на адресу Sveta.galak@yandex.ru
Г). Практична робота. (5 хв.)
Переглянути призначення заданих сайтів (табл.). Заповнити колонки таблиці.
№ |
URL-адреса |
Назва протоколу |
Тип ресурсу |
Ім’я сервера |
Домен верхнього рівня |
Призначення сайту |
1 |
http://www.kyivstar.com.ua/ru/sms |
http |
www |
kyivstar.com.ua |
ua |
Послуги, тарифи, акції по смс в Київстарі |
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
http://zachot.ru |
|
|
|
|
|
Д). Тестовий контроль. (5 хв.)
1. Модем – це…
2. Що таке ІР-адреса?
3. Що входить до складу комп'ютерної мережі?
4. Яким чином окремий комп'ютер можна підключити до мережі Internet?
5. Як називається організація, яка за плату надає послуги Interner?
6. Як називаються єдині правила передачі даних в Internet?
7. Які лінії зв'язку використовуються в Internet?
8. Які послуги надає електронна пошта?
9. За допомогою якої служби в Internet здійснюється спілкування між людьми за принципом листування?
10. Як співвідносяться доменне ім'я і ІР-адреса комп'ютера?
11. Що таке Internet?
12. Що необхідно для підключення до Internet?
VII. Рефлексія. (1 хв.)
Який настрій переповнює наприкінці уроку.
VIII. Підсумок (1хв. )
Метод «Коло ідей»
IX. Оцінювання. ( 1 хв.)
X. Домашнє завдання (1 хв.)
Визначити та записати в зошит 10 позитивних та 10 негативних ознак появи Інтернету в житті людини.