Відкритий урок на тему"Засоби масової інформації"

Про матеріал
Тема уроку. Засоби масової інформації Мета. Ознайомити учнів із новою лексикою теми та закріпити її в усному мовленні; формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати учнів у читанні. Тренувати учнів у письмі, розвивати творчі здібності учнів; виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань Форма уроку. Урок-проект
Перегляд файлу

 

Миколаївська  гімназія

 

 

 

 

 

Урок-проект  у  4(8)  класі

з використанням  ІКТ

Засоби  масової  інформації

 

 

 

 

 

Учасники  проекту

учні  4 (8)  класу

Керівник  проекту

вчитель  англійської  мови

Якубів  О. Р.

2016

Учасники  проекту:  гімназисти  4(8)  класу

Тип  проекту:

  • за  характером  домінантної   діяльності: творчий,  практично  орієнтований
  • за  предметно-змістовою  галуззю:  моно проект
  • за  характером  контактів:  серед  учнів  класу
  • за  кількістю  учасників:  колективний,  груповий

Актуальність.  Учні  4(8)  класу  під  час  вивчення  теми  “Засоби  масової  інформації”  отримують  інформацію   про  засоби  масової  інформації  та  їх  види.

Мета  і  завдання.  Навчити  учнів  розуміти  на  слух  та  вживати  в  мовленні  різні  фрази  лексичного  матеріалу  про  засоби  масової  інформації;   тренувати  учнів  в  усному  та  писемному  мовленні  в  межах  теми,  що  вивчається;  навчити  співпраці,  привчити  працювати  однією  командою,  ділитись  успіхами,  радістю.

  Розвивати  мовну  здогадку  та  довготривалу  пам'ять,  творчі  здібності  учнів,  розвивати  культуру  спілкування  в  ситуаціях,  вміння  робити  висновки  та  узагальнення,  вміння  планувати  свою  діяльність.

Виховувати  любов  до  англійської  мови,  повагу  один  до  одного,  пізнавальний  інтерес  до  вивчення  англійської  мови,  культуру  спілкування.

Визначення  етапів  реалізації  проекту.

  1. Визначення  теми  і  мети  проекту.
  2. Ознайомлення  учнів  із  суттю  проекту  та  основними  етапами  його  реалізації.
  3. Робота  з  лексикою.
  4. Подання  тексту  про  розуміння  на  слух.
  5. Подання  текстів  для  читання.
  6. Осмислення  одержаних  знань  (презентація  буклету).
  7. Узагальнення  та  систематизація  знань.

Обов’язки   та  відповідальність  учасників  проекту.

  •  Учні  об’єдналися  у  дослідницькі  групи  та  визначили  свої  завдання  (показ  презентації – буклету)
  • Удосконалення  вмінь  готувати  презентації – буклету  та  виступати  з  нею.

Очікувані  результати.

  • Оволодіння  ЛО  та  вживання  їх  у  мовленні;
  • Створення  презентації – буклети;
  • Вироблення  в  учнів  умінь  систематизувати  матеріал  та  робити  висновки;
  • Удосконалення  вмінь  готувати  доповіді  і  виступати  з  ними;
  • Розвиток  умінь  працювати  в  команді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема  уроку. Засоби  масової  інформації

Мета.  Ознайомити  учнів  із  новою  лексикою  теми  та  закріпити  її  в  усному  мовленні; формувати  навички  діалогічного   та  монологічного  мовлення;  тренувати  учнів  у  читанні.   Тренувати  учнів  у  письмі,  розвивати  творчі  здібності  учнів;  виховувати  спостережливість  та  формувати  естетичні  смаки;  виховувати  позитивне  ставлення  до  вивчення  англійської  мови.

Тип  уроку.  Урок  засвоєння  нових  знань

Форма  уроку. Урок-проект

Наочність. Підручник,  робочий зошит,  картки  для  роботи  в  парах, мультимедійний  комплекс,  презентація,  роздатковий  матеріал

Очікувані  результати.

Після  цього  уроку  учні  зможуть:

  1. Уміти  вживати  нову  лексику  в  усному  та  письмовому  мовленні.
  2. Уміти  перекладати  текст,  висловлюючи  власну  думку  про  засоби  масової  інформації.
  3. Учні  зможуть  порівнювати  інформацію  в  англійській  та  українській  мовах  щодо  теми  уроку.

Хід уроку

І. Організаційний  момент

T: Good morning, everyone! I am  glad  to  see  you! How  are  you  getting  on?  Tell  me,  please,  who  is  absent  today? Who  is  on  duty  today? We  begin  our  lesson. We  are  also  pleased  to  see  our  guests  today  and  we’ll  try  to  make  our  lesson  useful  and  interesting. (Доброго  дня, сідайте!  Продзвенів  дзвінок  і  ми  починаємо  урок.  Скажіть  мені, будь  ласка, хто  сьогодні  відсутній?  Хто  сьогодні  черговий?...)

ІІ. Актуалізація  опорних  знань

T: Match  the  Mind  Map.  What  is  the  mass  media?  To  begin  with,  getting  information  is  a  daily  necessity  for  all  people  and  there  are  many  ways  how  to  do  it.  Let’s  find  out  what  are  the  best  ways  to  learn  about  the  world.  Look  at  the  pictures.  What  associations  does  the  word  “Mass  Media”  arouse  in  your  mind.  The  pictures  on  the  blackboard  will  help  you. (Учні  виконують  вправу: мозковий  штурм)

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності,  повідомлення  теми,  мети  і  завдань  уроку

T: Today  the  theme  of  our  lesson  is  Mass Media. So, we’ll  get  to  know  much  information  on  this  question. Today we are having our first lesson on Mass Media and our aim is to get knowledge on this question and to get to know something new concerning mass media.  We  know  that  with  the  help  of  mass  media  we  can  read  books, look  through  the  magazines  and  newspapers, find  different  information  in  the  Internet, communicate  with  our  friends  and  many  other  things. (Всі ми  знаємо,  що  отримання  інформації – це  щоденна  необхідність  для  багатьох  людей  і  є  багато  шляхів  для  цього. В  давнину  не  було  жодних  засобів  комунікації. А на  сьогоднішній  день  за  допомогою  засобів  масової  інформації  ми  можемо  читати  книги,  переглядати  журнали  та  газети, знаходити  різноманітну  інформацію  в  інтернеті,  спілкуватися  з  друзями,  тощо. Отже,  сьогоднішній  наш  урок  присвячений  ЗМІ). 

ІV. Сприймання  і  засвоєння  учнями  нового  навчального  матеріалу

1. Presenting  New  Vocabulary (робота  з  лексичним  матеріалом)

T: Let’s  read,  translate  and  write  new  words  in  your  vocabulary, page 84. (Учні  читають,  перекладають  та  записують  нові  слова).

2. Listening (Аудіювання)

Т: Listen  the  text  about  the  magazines  and  be  prepared  for  doing  some  exercises. (Text  “Magazine”)

T: You  have  to  choose  the  words  of  the  topic  “Mass Media”.  (Учні  вибирають  слова з  теми: ЗМІ ).

s

o

y

b

l

o

g

w

 u

n

p

x

x

w

n

q

b

k

r

e

v

i

e

w

s

e

e

u

r

s

w

j

c

a

s

u

r

s

s

j

r

l

s

s

i

u

f

y

i

p

q

z

z

e

h

a

b

i

n

d

i

n

g

s

e

a

r

t

i

c

l

e

r

e

p

o

r

t

e

r

(Blog, binding, press, article, reporter, subscriber, news, issue, review).

2. Reading (Читання)

T: Let’s  read  ex.1, p.84. (Учні  читають  та  перекладають  діалог)

T: Let’s  do  ex.1, p.25 (WB). After  reading  the  conversation  on  page  84  of  your book  quickly  match  the  titles  of  the  magazines  with  their  descriptions. (Учні  виконують  вправу:  вказати  відповідність).

T: Let’s  do  ex.2, p.25 (WB). Read  the  questions. Then  listen  to  the  conversation  on  page  84  of  your  book  and  tick  “Yes”  or  “No”. (Учні  виконують  вправу до  тексту: так,  ні).

3. Writing (Письмо)

T: Today  we  revise  the  rules  of  clauses  of  time  and  condition. Let’s  do  ex.1  from  workbook.  Put  these  two  part  sentences  together  using  “if”. (Учні  виконують  вправу,  записуючи  правильно  підрядні  речення).

4.Speaking  ( Говоріння)

T: So, answer  the  questions:

  1. Why  do  mass  media  play  a  very  important  role in  our  everyday  life?
  2. How  do  we  get  any  information? What  brings  it  to  us?
  3. Does  mass  media  help  us  to  form  our  opinion  on  different  events?

(Учні  дають  відповіді  на  запитання  та  розповідають  інформацію,  яка  їм  найбільше   запам’яталася…)

 V.  Осмислення  одержаних  знань,  розкриття  внутрішньої  суті  явищ  і  процесів

T: Let’s  match  the  names  of  the  magazines  to  the  articles (p.160 TB). (Логічні  вправи)

Placed  in  a  garden  or  over  a  dry  river  bed, this  wooden  bridge  will  add  a  lovely  place  for  meditation  and  contemplation  to  your  outdoors. Our  instructions  and  recommendations  will  help  you  to  make  this  wooden  bridge  with  your  own  hands.

“Focus  on  Sports”

Walking  and  light  jogging  are incredibly  beneficial  to  your  health and  fitness,  and  a  home  treadmill  is  the  best  way  to  insure  this  kind  of  exercise  is  done  consistently.

“Cinema  News”

This  motorized  replica  of  the  headstrong  little  “droid”  from  the  iconic  “Star  Wars”  films  responds  to  over  40  voice  commands  and  navigates  rooms  and  hallways. R2  plays  games  like  tag, using  an  infrared  sensor  to  search  for  people  in  a  room.

“Do-it-Yourself”

Nicole  Kidman  treated  some  special  guests  from  the  Sydney  Children’s  Hospital  to  a  screening  of  her  animated  film  “Happy  Feet”  in  her  native  Australia.

“Cyber  World”

 

“Science Lab”

VI.  Узагальнення  та  систематизація  знань

T: You  have  to  complete  the  sentences. You  have  one  part  of  the  sentence  and  you must  add  the  second  part. So,  please, do  this  exercise (p.166 TB).  (Учні   виконують  вправу: доповнити  речення).

  1. If  I  want  to  read  some  magazines,  __________ .
  2. I  will  write  a  letter  to  the  magazines  when  _______  .
  3. After  I  finish  reading  my  favourite  magazine, __________  .
  4. I  will  take  part  in  creating  school  magazine  if  _____________  .
  5. As  soon  as  my  friends  tell  me  about  a  new  teen  magazine,  _____ .
  1. I’ll buy  it  at  once.
  2. I’ll  go  to  the  newsagent’s.
  3. the  pupils  ask  me  about  that.
  4. the  manager  introduces  the  project.
  5. I’ll  go  for  a  walk.
  6. I  have  free  time.

VII. Підсумок  уроку

T: Did  you like  the  lesson  today? What  activities  did  you  like  most  of  all? What  tasks  were  difficult  for  you? Thanks  for  the  lesson.. ( Чи  сподобався  вам  сьогодні  урок?  Скажіть, будь ласка, що  ми  сьогодні  вивчали?Що  було  найважчим? Що  ви  можете  сказати  про  види  музики?).

VIII. Повідомлення  домашнього  завдання

T: Your  homework  for  next  lesson  will  be  exercise  6, page  86.  Write  a  paragraph  about  a  magazine  or  a  newspaper  you  like  to  read.  Explain  your  choice. (Написати  декілька  речень  про  журнал  чи  газету,  яку  ти  любиш  читати).                        

MAGAZINE

 Magazine is one of the major mass media. Magazine is a collection of arti­cles and stories. Magazines also contain illustrations.

 The earliest magazines developed from newspapers and bookseller cata­logs. Such catalogs first appeared during the I600's in France. In the 1700's pamphlets published a regular intervals appeared in England and America. They were literary publications. One of the first British magazines "The Gen­tleman's Magazine" was published from 1731 to 1814. The first American magazine was called "American Magazine" or "A Monthly View". Magazines provide information on wide range of topics such as business, culture, hobbies, medicine, religion, science and sport. Magazines are designed to be kept for  a longer time in comparison with newspapers and that's why they are printed on a better paper and have covers and bindings. Magazines, unlike newspapers, do not focus on daily, rapidly changing events.

 There are specialized magazines intended for a special business, industrial and professional groups, and consumer magazines intended for general public, there are several kinds of consumer magazines.

 Children's magazines contain stories, jokes, articles on subjects especially interesting for children and instructions for making games or useful items.

 Hobby magazines are intended for collectors of coins, stamps, and other items. People interested in certain sports or games; photography enthusiasts.

                                                    

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку