Відкритий урок по мотивам Гаррі Поттера за темою "Хвощі",6 клас

Про матеріал
Відкритий урок по мотивам Гаррі Поттера з теми "Хвощі" для учнів 6 класу. Чудова можливість для фанатів Поттеріани проявити себе і в біології, а для вчителя - зацікавити учнів незвичним форматом .
Перегляд файлу

Урок за мотивами Гаррі Поттера на тему:

«ХВОЩІ»

    Формування  компетентностей:

      • Предметна  компетентність:  формувати  знання  учнів  з  теми  «Хвощі»;  удосконалити  вміння  роботи в групах, виконувати   завдання  з  цієї  теми;  розвивати  логічне мислення  учнів; діагностика  навичок виконання завдань з даної теми.

      • Ключові  компетентності:

  • спілкуватися  державною  мовою  -  розуміти,  пояснювати  і застосовувати знання з даної теми);
  • уміння  вчитися  впродовж  життя  -  визначати  мету  навчальної  діяльності  для  досягнення  цієї  мети;  прагнути  до  вдосконалення результатів  своєї  діяльності.
  •  Тип  уроку:  формування нових знань, навичок і вмінь.

Обладнання: підручник, картки для  групової роботи, проектор, комп'ютер.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Залітає сова і приносить конверти із запрошенням на урок біології в найкращу школу магії та чаклунства «Хогвардс». На запрошенні вказаний факультет, в якому буде вчитись учень. (Діти об`єднуються у 4 групи відповідно факультетам:

  • Гріффіндор
  • Слізерин
  • Пуффендуй
  • Ривенклоу (Когтевран)
  1. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності.

«Магічні пророцтва професорки Трелоні»

Кожному факультету надане завдання–зашифроване послання з майбутнього, розшифрувавши яке, діти дізнаються тему уроку.

Х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

О

 

 

 

 

Щ

 

 

 

1.Пігмент,що забарвлює рослини в зелений колір (хлорофіл)

2.У мохів основним фото синтезуючим поколінням є …(статеве)

3.Рослини, що не мають коренів та не здатні регулювати вміст води в тілі(мохи)

4.Більшість рослин відносять до групи (вищих)

 

  1. Вивчення нового матеріалу.
    1. (Пояснення з презентацією). Кожному на парту розданий роздрукований конспект, яким учні користуються при виконанні завдань)

 

3.2.«Квідіч»

Для гри потрібно 2 команди учасників (по 7 учнів)  чиїм завданням буде дати якомога більше правильних відповідей на запитання загоничів.

Загоничі – (2 учні) – кидають квафел (м`яч на якому прикріплені міні-сувої із запитаннями по черзі командам.

Воротар – фіксує правильні відповіді.

Бладжери (всі інші учні,що не увійшли до команд) – доповнюють відповіді і можуть віддати отримані бали будь-якій команді.

Ловці  (2 учні)  – учні від кожної команди, що мають суперсекретне надзвдання, виконавши яке здобудуть «золотий снітч» і автоматично принесуть перемогу своїй команді.

Запитання до Квідичу:

  1. Скільки наразі відомо видів хвощів?
  2. Де ростуть хвощі ?
  3. Де на нашій планеті найбільше видове різноманіття хвощів?
  4. Чому хвощі отримали таку назву?
  5. В яких областях світу ростуть хвощі?
  6. Яку форму (екологічну) мають сучасні види хвощів? (трав`янисті, чагарники, дерев`янисті )
  7. Який вид хвоща є найбільшим?
  8. Якою є характерна особливість усіх хвощів?
  9. Що таке метамерія стебел у хвощів?
  10.  Які листки мають хвощі і як вони розташовані?
  11.  Де у хвощів формуються бічні гілки?
  12.  Де у хвощів відбувається фотосинтез?
  13.  Що таке стробіли у хвощів?
  14.  Як розмножуються хвощі?
  15.  Який грунт сприятливий для росту хвощів?
  16.  Чи правда ,що хвощі є індикаторами кислотності грунту? Чому?
  17.  Який вигляд має гаметофіт хвоща?
  18.  Де використовуються хвощі?
  19.  Назвіть 3 представника Хвощеподібних.
  20.  Як ще крім кореневища можуть розмножуватися хвощі?

 

«Золотий сніч» - завдання для 2 учнів з кожної команди учасників.

Описати життєвий цикл хвоща за допомогою схеми.

 

 

  1. Узагальнення і систематизація знань

« Розваж Плаксу Міртл»

Щоб розважити примхливу Міртл треба закінчити вірш про Хвощ:

 

«Екісетум» латиною хвощ називають ,

що схожий на конячу щетину всі знають.

Запасні продукти сховані у *цибулинах*,

Рогаті тварини знайдуть їх у *долинах* ;

У них з хвощами буде ядовите паті

Ще довго розгрібатимуть той Chill на хаті.

Найбільший вид хвоща – *гігантський* ,

Росте у субтропічних лісах *Мексиканських*,

Хвощ не цвіте і не дає *насіння*,

Отакий цей хвощ нового покоління (йоу)))

 

  1. Підведення підсумків.

Оголошення результатів.

  1. Повідомлення домашнього завдання.

 

 

docx
Додано
28 березня 2021
Переглядів
621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку