Середино – Будська ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 Урок – проект. Математика. 10 клас. Економічний профіль.
Номер слайду 2
Мета уроку Привернути увагу учнів 10 класу до проблеми вивчення математики в старшій школі. Показати значущість вивчення математики. Зібрати цікаві творчі доробки учнів. Дати поради школярам.
Номер слайду 3
Відношення учнів до уроку математики 2 Як створити ситуацію успіху на уроці математики? 3 Де застосовують набуті знання з математики? 4 Навіщо сучасним школярам потрібна математика? 1 Питання для дослідження Яким бачать школярі урок математики у школі майбутнього? 5
Номер слайду 4
Виконавці проекту Дослідники Соціологи Кореспонденти Літератори Фантасти
Номер слайду 5
Результати роботи Радіан Гіпербола Веселі інтеграли Апофема Логарифмус
Номер слайду 6
Математика – це світогляд! Математика – це філософія! Математика – це сенс мого життя! Для мене математика – це … (висловлювання моїх випускників) Математика – це щасливе майбутнє Математика – це заможне життя!
Номер слайду 7
Математика – це успіх у житті! Математика – це працьовитість, завзятість, терпіння. Математика – це універсальна мова. Математика – це авторитет в очах майбутніх дітей. Математика – це щось містичне. Для мене математика – це … (висловлювання моїх випускників)
Номер слайду 8
Зняття страху Оцінка – це завжди нагорода за будь-яку діяльність Внесення мотиву Text Text Важливість зусиль в будь-якій діяльності Висока оцінка дрібнички Вивчення математики приносить радість Повинні працювати емоції Кожне завдання повинне дивувати учня Авансування успішного результату Мобілізація активності Створення ситуації успіху на уроці
Номер слайду 9
Математика – це світогляд! Математика – це філософія! Математичні закони – це вже готова конституція! У математиці дозволено все, що не заборонено! Дійти до розгадки задачі можна різними шляхами. Головне – не порушувати закони!