ТЕМА:Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями.
Мета: вдосконалювати навички додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток; вчити додавати числа частинами; актуалізувати знання про об’ємні геометричні фігури; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Обладнання: мультимедійний комплект.
Хід року
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Вправа «Привітання»
Уже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо .
Роботу швидше починаймо.
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
У важними
Р озумними
О рганізованими
К мітливими.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
Хвилинка каліграфії.
Зошит свій я відкриваю,
Навскоси його кладу.
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно, не зігнусь.
Буду я писати вправно,
До роботи я берусь.
4 жовтня
Класна робота
Математичний диктант із самоперевіркою.
Учитель читає задачі,учні записують тільки відповіді.
1,У дошки 4 кути.Один кут відпиляли.Скільки кутів стало?
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.
Отже, діти,тема нашого уроку способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток.
Діти,міркуємо так:11 - це 1 десяток й 1 одиниця.Від одиниці не можна відняти 6 одиниць.6 одиниць можна відняти від 1 десятка:буде 4 одиниці.До 4 додам 1,буде 5.Отже ,11-6=5.
Виконай віднімання зручним способом.
11-4 11-7 11- 8 11-6
Гра “Продовжте лічбу”
Учитель починає лічбу (1,2,3...)учень продовжує (4,5,6..).Важливо залучити до лічби всіх учнів .
Гра “Намалюй відповідну кількість”
На екрані чи на дошці намальовано кружечок(серединка квітки).У середині кожного написано цифру. Учням потрібно потрібно намалювати відповідну кількість пелюсток,щоб отримати квітку.
Фізкультхвилинка:.https://www.youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg
IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.
Робота над задачами.
Задача1.
На двох тарілках лежало 11 яблук. На одній з них було 8 яблук.Скільки яблук на другій тарілці?
Задача 2.
У хлопчика 11 марок. Він наклеяв до альбому 5 марок.Скільки марок залишилося?
Гра” Я- художник”
Учитель пропонує дітям записати будь-яке числр (наприклад 6).Поруч намалювати стільки сніжинок(сонечок,зірочок,квадратиків..),скільки позначено цифрою..
Фізкультхвилинка для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.
Робота з підручником. Знайти та виконай №147 на сторінці 28
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.
Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення”
- Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?
- Діти, ви добре попрацювали на уроці. Давайте разом скажемо: «Ми великі молодці!» Поаплодуйте собі та одне одному.
.