Відкритий урок"Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями."

Про матеріал
Конспект уроку з математики для учнів 2 класу на тему "Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями."
Перегляд файлу

ТЕМА:Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями.

Мета: вдосконалювати навички додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток; вчити додавати числа частинами; актуалізувати знання про об’ємні геометричні фігури; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання: мультимедійний комплект.

Хід року

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

       Вправа «Привітання»

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

  • Сьогодні, як і на всіх попередніх уроках, прошу вас бути особливо:

У важними

Р озумними

О рганізованими

К мітливими.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Хвилинка каліграфії.

  • Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

  • Запишіть сьогоднішню дату:

4 жовтня

                                   Класна    робота

  • Каліграфічно пропишіть ряд чисел 4  44  4  44  4  44  4  44(за зразком на дошці)
  • У своєму ряді чисел знайдіть «найкращу королеву», і коронуйте її.

       Математичний диктант із самоперевіркою.

Учитель читає задачі,учні записують тільки відповіді.

1,У дошки 4 кути.Один кут відпиляли.Скільки кутів стало?

  1. Каті 8 років.Скільки їй виповниться через 4 роки?
  2. Мама спочатку вимила 7 чашок,а потім - ще 4.Скільки всього чашок вимила мама?
  3. У тераріумі живуть 8 крокодилів і 3 удави.Скільки тварин живе в тераріумі?
  4. У саду росло 7 яблунь.Садівник посадив ще 5 яблунь.Скільки яблунь стало в саду?
  5. На даху сиділо 14 голубів.Кілька полетіло.Залишилося 5 голубів.Скільки голубів полетіло?
  6. На столі є 12 тарілок і 6 чашок.На скільки більше тарілок,ніж чашок?
  7. Білка засушила 11 грибів. Вона вже 4 з`їла.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

Отже, діти,тема нашого уроку способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток.

Діти,міркуємо так:11 - це 1 десяток й 1 одиниця.Від одиниці не можна відняти 6 одиниць.6 одиниць можна відняти від 1 десятка:буде 4 одиниці.До 4 додам 1,буде 5.Отже ,11-6=5.

Виконай віднімання зручним способом.

11-4      11-7      11- 8       11-6

 

Гра “Продовжте лічбу”

Учитель починає лічбу (1,2,3...)учень продовжує (4,5,6..).Важливо залучити до лічби всіх учнів .

Гра “Намалюй відповідну кількість”

На екрані чи на дошці намальовано кружечок(серединка квітки).У середині кожного  написано  цифру. Учням потрібно потрібно намалювати відповідну кількість пелюсток,щоб отримати квітку.    

Фізкультхвилинка:.https://www.youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.

Робота над задачами.

Задача1.

На двох тарілках лежало 11 яблук. На одній з них було 8  яблук.Скільки яблук на другій тарілці?

Задача 2.

У хлопчика 11 марок. Він наклеяв до альбому 5 марок.Скільки марок залишилося?

Гра” Я- художник”

Учитель пропонує дітям записати будь-яке числр (наприклад 6).Поруч намалювати стільки сніжинок(сонечок,зірочок,квадратиків..),скільки позначено цифрою..

Фізкультхвилинка для очей:

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.

 Робота з підручником. Знайти та виконай №147 на сторінці 28

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення”

  • На уроці я дізнався…
  • Мені було важко (легко)…

     -  Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?

     - Діти, ви добре попрацювали на уроці. Давайте разом скажемо: «Ми великі молодці!» Поаплодуйте собі та одне одному.

 

.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 11 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
1307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку