ВІДКРИТИЙ УРОК У ДРУГОМУ КЛАСІ. Тема: Частини тіла.Повторення.

Про матеріал
Тема: Частини тіла.Повторення. Мета: повторити вивчені слова, розвивати навики говоріння, письма;виховувати почуття дружби. Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок. Обладнання: підручник О.Карп’юк’’Англійська мова для 2 класу”, картки з літерами, малюнок людини, картки із зображеннями дівчинки і хлопчика.
Перегляд файлу

ВІДКРИТИЙ УРОК У ДРУГОМУ КЛАСІ.

 

Тема: Частини тіла.Повторення.

 

Мета: повторити вивчені слова, розвивати навики говоріння, письма;виховувати почуття дружби.

 

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

 

Обладнання: підручник О.Карп’юк’’Англійська мова для 2 класу”, картки з літерами, малюнок людини, картки із зображеннями дівчинки і хлопчика.

 

                                   ХІД УРОКУ.

 

1.Оргмомент.Привітання.

 

2.Тема та мета уроку.Now look at the blackboard.The topic of our lesson is”Parts of the body”.At the end of the lesson you must name the parts of your body.

 

3.Warm up.Sound [W].(Розповісти, як утворюється звук.Починаємо вимовляти як український звук У, а потім вимовляємо звук В.)

                    

                    Why do you cry,Willy?

                     Why do you cry?

                     Why, Willy?

                     Why,Willy?

                     Why,Willy? Why?

 

4.Game”Guess”.

 

Look! I have a beautiful box.There is something interesting in it.You must guess what is it asking”Is it a…?”

 

5.Розвиток навичок говоріння. We know many poems by heart.Let’s repeat them.

                           What is your name?

                           What is your name?

                           Now tell me ,please,

                           What is your name? 

                                                          My name is Ira,

                                                          My name is Ira,

                                                          My name is Ira,

                                                          That’s my name.

            How old are you?

            How old are you?

            Now tell me ,please,

            How old are you ?

                                     I am seven,

                                     I am seven,

                                     I am seven,

                                    That’s my age.

 Where do you live?

Where do you live?

Now tell me, please,

Where do you live?

                  

                         I live in …..,

                         I live in ……,

                         I live in ……,

                         That’s where I live.

 

6.Фізкультхвилинка.We are tired. Have a rest.(Do it ,please.Зарядка на уважність.Ведучий виконує рухи і говорить.При команді Do it! програє той,хто зробив цей рух.

7.Складання діалогів.Do you like to speak with each other? I think, you do.

-Hello!

-Hello!

-What is your name?

-My name is Yulia.

-What is your name?

-My name is Ann.

-How old are you?

-I  am seven.

-How old are you?

-I am eight.

-Thanks. Good-bye.

-Good-bye!

 

8.Oh, we forgot about our letters.Let’s recollect them.Show me the letters…(Поділити клас на групи і яка команда перша покаже названу вчителем літеру ,тій зараховується один бал. Виграє та команда, яка набрала найбільшу кількість балів.)

 

B,D,C,E,F,I,G,P,T,O,N,A,U,V,W,H,K,L,M,S.

Із цих літер скласти слова по темі «Частини тіла».(Face,hand,nose,leg)

 

9.Фізкультхвилинка.

 

10.Робота на карточках.Our girl and boy are waiting for us.(Підписати олівчиком частини тіла.)Малюнок людини на дошці і учні по черзі виходять до дошки і пишуть назви частин тіла

(face,hair,eye,ear,nose,mouth,hand,leg.)

 

11.Робота з підручником.Сторінка 99.Game “Captain Flint”.Спочатку вчитель читає вправу, потім учні хором повторюють ,після цього вибирається капітан ,який читає ці слова ,а учні за ним повторюють.Капітан читає слово неправильно і якщо команда виправляє його ,вони пливуть далі ,а якщо ні ,то корабель тоне і потрібно вибирати іншого капітана.

 

12.Підсумок.Які слова запам’ятали ?

 

HOME TASK.Намалювати людину і підписати всі вивчені частини тіла стор.99 читати.                                                                                               

doc
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку