ВІДКРИТИЙ УРОК
в 1 класі
Додавання та віднімання чисел в межах 10. Розв’язування задач за малюнком. Розпізнавання геометричних фігур.
Автор:Лобода Алла Іванівна
вчитель початкових класів Мокрецького НВК І-ІІІ ст.
Броварського району
Мета: закріплювати вміння читати та записувати одноцифрові числа в межах 10, розвꞌязувати задачі за малюнком, розрізняти геометричні фігури, удосконалювати обчислювальні навички; вдосконалювати навички усної лічби, вміння писати цифри, вчити учнів працювати в парі, розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторові уявлення, уміння зосереджуватись на предметі вивчення, використовувати набутий досвід у навчальній діяльності; виховувати зацікавленiсть, допитливість, інтерес до математики, згуртованості, почуття колективізму, кмітливість, уважність та відповідальності за результати індивідуальної та спільної праці.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: ілюстрації, малюнки до задачі, матеріал для роботи біля дошки, цифрові віяла, презентація, ноутбук, телевізор.
Хід уроку І. Організація учнів до уроку. 1. Привітання. - Діти, до нас сьогодні на урок завітали гості. Поверніться до них обличчям, привітайтесь. - Добрий день! Раді ми гостей вітати І урок розпочинати. Будемо навчатись гарно. Швидко, весело і вправно!
2. Створення психологічного настрою.
Вушка – щоб чути Очі – щоб усе бачити Руки – щоб їх піднімати Серце – щоб все відчувати і сприймати.
Щоб урок пройшов не марно, Треба сісти рівно, гарно!
ІI. Повідомлення теми і мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
В жовті шати одягає Золотисту стелить постіль – Чекає сестрицю білу в гості. ( Осінь )
( вересень, жовтень, листопад ) Слайд 3
ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань учнів.
1. Математичний диктант
- Розгорніть зошити. - Зошит свій я розгортаю Слайд 6 Навскоси його кладу, Друзі, я від вас не приховаю, Ручку я ось так тримаю, Сяду рівно, не зігнусь За роботу я візьмусь.
( доданок, доданок, сума);
Робота з сигнальними картками.
Фізкультхвилинка руханка ІV. Вивчення нового матеріалу.
Робота в парах.
( роздаю картки )
Робота в зошиті. 5+3 = 7 - 1 = 8 - 3 = 9 - 5 = 1 + 6= 10 – 9 = Робота з рівностями та нерівностями на дошці ( додатково для тих, хто швидко справився з роботою). 5…7; 2…9; 3…3; 6…10; 1..1; 4…8; 9…9; 4…10.
Руханка для пальчиків
Цей пальчик — дідусь. Слайд 9 Розв*язування задачі за малюнком.
У білочки в корзинці 4 грибочки, а у вовчика – 3. Слайд 10 Скільки буде грибочків у вовчика та білочки разом? 3+4=7 ( гр.)
Їжачок спочатку знайшов 2 грибочки, а потім – ще 3. Скільки всього грибочків знайшов їжачок? 3+2=5 (гр.) Слайд 11
Робота з геометричним матеріалом. Слайд 12
V. Закріплення вивченого матеріалу Робота з танграмом в парах. Скласти лісового звіра, або птаха, адже осінь до нас йшла через ліси, поля, а там мешкають звірі, літають птахи. VI. Підсумок уроку. Ми закінчуємо наш урок. VІІ. Рефлексія - Дітки, у вас на партах лежать листочки. Слайд 13 Підніміть червоний листочок ті дітки, яким було складно сьогодні на уроці працювати; жовтий листочок – якщо на уроці ви все розуміли, але в деяких питаннях сумнівались; зелений листочок – якщо на уроці вам все було зрозуміло і ви можете дати допомогу своїм товаришам. Добре, дітки. Цей листочок вам залишається в подарунок, покладіть його в кінець зошита. А решту листочків ви можете подарувати тій людині, якій ви хочете принести радість, щоб вона посміхнулась. Поміркуйте, кому ви хочете його подарувати і подаруйте. Добре, сідайте на місця. Гра «Продовж речення» Слайд 14 - Сьогодні на уроці ми вивчали… - Сьогодні на уроці ми повторили… - Тепер я знаю, що … Вірш Ось і школа, ось і клас, він давно чекає нас. Вчитись ми сюди прийшли, щоб розумними рости.
|