30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

ВІДКРИТИЙ УРОК в 1 класі Додавання та віднімання чисел в межах 10. Розв’язування задач за малюнком. Розпізнавання геометричних фігур.

Про матеріал
Мета: закріплювати вміння читати та записувати одноцифрові числа в межах 10, розвꞌязувати задачі за малюнком, розрізняти геометричні фігури, удосконалювати обчислювальні навички; вдосконалювати навички усної лічби, вміння писати цифри, вчити учнів працювати в парі, розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторові уявлення, уміння зосереджуватись на предметі вивчення, використовувати набутий досвід у навчальній діяльності; виховувати зацікавленiсть, допитливість, інтерес до математики, згуртованості, почуття колективізму, кмітливість, уважність та відповідальності за результати індивідуальної та спільної праці.
Перегляд файлу

 

 

 

ВІДКРИТИЙ УРОК

в 1 класі

Додавання та віднімання чисел в межах 10. Розв’язування задач за малюнком. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                          Автор:Лобода Алла Іванівна

                                            вчитель початкових класів                                                                                                        Мокрецького НВК І-ІІІ ст.

                                                                Броварського району

 

 

 

 

Мета:

          закріплювати вміння читати та записувати одноцифрові числа в межах 10, розвꞌязувати задачі за малюнком, розрізняти геометричні фігури, удосконалювати обчислювальні навички;

          вдосконалювати навички усної лічби, вміння писати цифри, вчити учнів працювати  в парі,

           розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторові уявлення, уміння зосереджуватись на предметі вивчення, використовувати набутий досвід у навчальній діяльності;

           виховувати зацікавленiсть, допитливість, інтерес до математики, згуртованості, почуття колективізму, кмітливість, уважність та відповідальності за результати індивідуальної та спільної праці.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Обладнання: ілюстрації, малюнки до задачі, матеріал для  роботи біля дошки, цифрові віяла, презентація, ноутбук, телевізор.

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

1. Привітання.

- Діти, до нас сьогодні на урок завітали гості. Поверніться до них обличчям, привітайтесь.

- Добрий день!

Раді ми гостей вітати

І урок розпочинати.

Будемо навчатись гарно.

Швидко, весело і вправно!

 

 

  • Діти, поверніться до мене. Сідайте рівненько.
  • Чи все необхідне ви приготували  до уроку?

 

2. Створення психологічного настрою.  

 

  • Голова – щоб слухати.

Вушка – щоб чути

Очі – щоб усе бачити

Руки – щоб їх піднімати

Серце – щоб все відчувати і сприймати.

 

  • Девіз нашого класу:                                       Слайд  1

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно, гарно!

 

ІI. Повідомлення теми і мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

  1. Вступне слово вчителя.
  • Дітки, до нас на урок сьогодні завітала гостя, а яка ви зрозумієте, коли відгадаєте загадку.
  • У садах, лісах блукає,                                           Слайд 2

В жовті шати одягає

Золотисту стелить постіль –

Чекає сестрицю білу в гості.           ( Осінь )     

  • У вас на партах лежать паперові грибочки, якщо ви надали правильну відповідь, то берете собі грибочок, а вкінці уроку підрахуємо, хто скільки грибочків назбирав восени.   
  • Дітки, а хто мені назве осінні місяці?   

                             ( вересень, жовтень, листопад ) Слайд 3

  • А яка може бути осінь?          ( рання, пізня, золота )
  • Отож, наша гостя завітала до нас і хоче дізнатися чи вмієте ви  додавати та віднімати числа в межах 10, розвꞌязувати задачі за малюнком, розпізнавати геометричні фігури.                                         Слайд 4
  • Осінь принесла нам подаруночки.   ( листочки з цифрами )  Слайд 5

                                                  

ІІІ.  Актуалізація і корекція опорних знань учнів.

 

1. Математичний  диктант                                                   

 

- Розгорніть зошити.

- Зошит свій я розгортаю                                               Слайд 6

Навскоси його кладу,

Друзі, я від вас не приховаю,

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь

За роботу я візьмусь.                                                 

 

  • Знайдіть першу крапочку в зошиті.       ( цифри на листочках )
  • Напишіть сусідів числа  7, 5;
  • напишіть наступне число за числом 6, 2;
  • попереднє число до числа 4, 10;
  • напишіть найменше натуральне число         (1);
  • найбільше одноцифрове число                      ( 9 );
  • запишіть число, яке означає пусту множину;  (0);
  • назвіть парні числа, які записані на дошці;
  • назвіть непарні числа;
  • Дітки, осінь задоволена вашою роботою на уроці.

 

  1. Усний рахунок.  Робота з прикладами на дошці.
  • І тому вона принесла чарівні грибочки, які втратили свої листочки.
  • Давайте допоможемо грибочкам знайти свої листочки.
  • Але спочатку я пропоную повторити компоненти при дії додавання

( доданок, доданок, сума);

  • Компоненти при дії віднімання ( зменшуване, від*ємник, різниця).

Робота з сигнальними картками.

  • Розв*язуємо приклади на грибочках.
  • Дітки, ми справились із завданням, але осінь у нас запитує, який грибочок зайвий? (Мухомор )                                           Слайд 7
  • А який це гриб? ( отруйний)
  • А ми будемо його вживати? ( ні)
  • А якщо ми побачимо його в лісі, ми будемо його зривати? ( ні )
  • А чому? …. Тому, що він лікувальний.
  • А для кого він лікувальний? ( для лосів та оленів)            Слайд 8
  • Дітки, для людей цей гриб отруйний, а для лосів та оленів він є лікувальним. Вони його вживають і одужують. Тому, ми будемо мухомор зривати, чи ні? ( ні).

                          Фізкультхвилинка  руханка                   

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Пояснення нового матеріалу. Сприймання і первинне усвідомлення

Робота в парах.

  • Осінь нам принесла наступне завдання. Вам потрібно усно розв*язати приклади на додавання та скласти приклади на віднімання.

                                                                                        ( роздаю картки )

  • Дуже добре, я думаю осінь задоволена вашою роботою в парах.
  • Наступне завдання, яке вам принесла осінь: розв*язування прикладів на додавання та віднімання письмово в зошитах.

Робота в зошиті.

5+3 =        7 - 1 =         8 - 3 =         9 - 5 =           1 + 6=         10 – 9 =

Робота з рівностями та нерівностями на дошці ( додатково для тих, хто швидко справився з  роботою).

5…7;    2…9;   3…3;    6…10;    1..1;   4…8;   9…9;   4…10.

 

 

Руханка для пальчиків

Цей пальчик — дідусь.                                                           Слайд    9
Цей пальчик — бабуся. 
Цей пальчик — татусь. 
Цей пальчик — матуся. 
Цей пальчик — я. 
От і вся моя сім'я!

Розв*язування задачі за малюнком.

  1. Задача.

У білочки в корзинці 4 грибочки, а у вовчика – 3.           Слайд  10

Скільки буде грибочків у вовчика та білочки разом?

3+4=7 ( гр.)

  1. Задача.

   Їжачок спочатку знайшов 2 грибочки, а потім – ще 3. Скільки всього грибочків знайшов їжачок?     3+2=5 (гр.)                                                   Слайд  11

 

Робота з геометричним матеріалом.                           Слайд 12

  • Дітки, осінь пропонує нам пригадати геометричні фігури. ( діти називають)

V. Закріплення вивченого матеріалу

Робота з танграмом в парах. Скласти лісового звіра, або птаха, адже осінь до нас йшла через ліси, поля, а там мешкають звірі, літають птахи.

VI. Підсумок уроку.                                                               

Ми закінчуємо наш урок.                                                          

VІІ. Рефлексія

-  Дітки, у вас на партах лежать листочки.                                Слайд 13

Підніміть червоний листочок ті дітки, яким було складно сьогодні на уроці працювати; жовтий листочок – якщо на уроці ви все розуміли, але в деяких питаннях сумнівались; зелений листочок – якщо на уроці вам все було зрозуміло і ви можете дати допомогу своїм товаришам. Добре, дітки. Цей листочок вам залишається в подарунок, покладіть його в кінець зошита. А решту листочків ви можете подарувати тій людині, якій ви хочете принести радість, щоб вона посміхнулась. Поміркуйте, кому ви хочете його подарувати і подаруйте. Добре, сідайте на місця.

Гра «Продовж речення»                                         Слайд  14

- Сьогодні на уроці ми вивчали…

- Сьогодні на уроці ми повторили…

- Тепер я знаю, що …

Вірш

Ось і школа, ось і клас, він давно чекає нас.

Вчитись ми сюди прийшли, щоб розумними рости.

  • Хто скільки фішок отримав на уроці, порахували. Молодці. Урок наш завершено. Осінь задоволена вашою роботою на уроці. Дякую за роботу, ви всі були активні, добре попрацювали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 лютого
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку