УРОК МАТЕМАТИКИ В 1 КЛАСІ
УРОК № 129
ТЕМА: Перевірка знань і вмінь. Обчислення значень виразів та розв’язування задач.
МЕТА: Закріпити, узагальнити вивчений матеріал; удосконалювати вміння та навички розв’язувати приклади, задачі; розвивати обчислювальні вміння, логічне мислення, творчі здібності; виховувати цілеспрямованість, наполегливість.
ХІД УРОКУ:
І. Організація класу. Вступне слово вчителя.
- Дзвінко дзвоник продзвенів,
розпочати урок велів.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Створення ситуації успіху.
- Діти, сьогодні до нас на урок математики завітали гості. Вони хочуть побачити, які працьовиті і старанні учні у першому класі. Привітаймо їх.
Діти: Добрий день ВСІМ!
ІІІ. Постановка навчальної задачі.
Вчитель: Сьогодні ми перевіримо, як ви засвоїли вивчений матеріал протягом року, як ви вмієте додавати та віднімати в межах 100, як навчилися розв’язувати задачі. Покажемо, що ми вміємо робити?
Наш девіз: Міркуємо швидко!
Відповідаємо – правильно!
Лічимо – точно!
Пишемо гарно!
Але перш ніж розпочати роботу оберіть собі те обличчя, яке відповідає вашому зараз настрою. Вибрали. Отже, до роботи.
ІV. Розв’язання навчальної задачі.
Починаємо нашу подорож літаком. В його віконцях ми бачимо числа.
4, 88
Наш літак сів на галявині з чарівними квітами. В серединці кожної квітки мешкають числа. Пограємо в гру ”Назви сусіда числа”. (усно)
ІV. Розвиток математичних знань.
*Скільки сантиметрів в 1 метрі; (100 см)
* Скільки сантиметрів в 1 дециметрі; (10 см)
*Скільки дециметрів в 1 метрі. (10 см)
1.Розбудило сонечко нас з тобою,
Повело нас сонечко за собою.
Хлопчики, дівчатка – я і ти,
Робимо зарядку: раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Робимо зарядку: раз, два, три!
2.Ручками до сонечка потягнулись,
Весело всі сонечку усміхнулись.
Плещемо в долоні я і ти:
Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!
3.Повернулись вліво, потім – вправо.
Хто ще так несміло робить вправи?
Більш не позіхаємо я і ти,
Весело стрибаємо: раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Весело стрибаємо: раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Робимо зарядку я і ти!
Вчитель:
А тепер за парти сіли.
( показую великий конверт, читаю).
Приїхати не можу. Захворіла. Розв’яжіть, будь ласка, мої задачки. Допоможіть одужати.
Ваша пані Задача.
(Розв’язування задач за варіантами. 1 учень від кожного варіанту біля доки, інші в зошиті)
Але перш ніж його накреслити пограємо в гру ”Закінч речення”.
V. Рефлексія.
Вчитель: Підійшов до кінця урок.
- Чи задоволені ви сьогоднішнім уроком? Чи задоволені ви своєю працею?
- Яке почуття у вас викликав цей урок? Оберіть знову обличчя, яке відповідає вашому тепер настрою. Чи змінилося воно, якщо так то чому?
- Що найбільше зацікавило вас? Що вам сподобалося найбільше?
- Коли вам було найважче?
- Спасибі вам за урок, успіхів вам.