Відкритий урок в 3 класі з англійської мови на тему«Very interesting English»

Про матеріал
Відкритий урок Тема : Урок-подорож у 3 класі «Very interesting English» Мета: Практичні: повторити лексично-граматичний матеріал по темам: «Кольори», «Знайомство», « Лічба 1-10», «Алфавіт», « Вживання артиклів а /аn» ,« Іграшки»; продовжувати навчати діалогічній та монологічній мові, читанню, письму. Розвивальні: стимулювати комунікативну мотивацію; розвивати довготривалу й оперативну пам'ять, логічне мислення, здатність до здогадки; розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням вивченого матеріалу. Виховні: стимулювати інтерес до предмету; прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови, позитивне ставлення до його культури; виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

 

                 Дачненський ліцей № 2 Дачненської сільської ради

 

 

 

 

 

       Відкритий урок у 3-В класі

    

         «Very interesting English»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                     Учитель: Ірина ЄЖДІНА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : Урок-подорож  у 3 класі

                                          «Very interesting English»

 

 

Мета:


Практичні: повторити лексично-граматичний матеріал по темам: «Кольори», «Знайомство», « Лічба 1-10», «Алфавіт»,  « Вживання артиклів а /аn» ,« Іграшки»; продовжувати навчати діалогічній та монологічній мові, читанню, письму.

 

Розвивальні: стимулювати комунікативну мотивацію; розвивати довготривалу й оперативну пам'ять, логічне мислення, здатність до здогадки; розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням вивченого матеріалу.

Виховні: стимулювати інтерес до предмету; прищеплювати  почуття  поваги до народу-носія англійської мови, позитивне ставлення до його культури; виховувати культуру спілкування.

Формування компетентностей:

  •                                     Ключових, зокрема: вміння та бажання вчитися (зацікавленість, самоорганізація, взаємодія);
  •                                     Іншомовних;
  •                                     ІКТ (сприймання на слух анг. текстів, перегляд презентації, відео-пісень);
  •                                     Інформаційно-комунікативних (знаходити завдання в РЗ та підручнику);
  •                                     Загальнокультурних (анг. вимова, тренування уваги та пам’яті (гра), сприяти розширенню їх світогляду засобами анг. мови);
  •                                     Здоров’язбережувальних (фізкульт. хв.).
  • Очікуваний результат: на кінець уроку учні вмітимуть співпрацювати під час парної та групової роботи, вільно використовувати лексико –граматичний інвентар у мовних ситуаціях.
  • Тип уроку : узагальнення вивченого матеріалу.
  •                                     Обладнання:

     Карта  подорожі  зі станціями ,запис пісні «АВС»,запис фізкультхвилинки, телевізор ,  смайлики для рефлексії, мішок з  іграшками для гри «What  is it?», картки для роботи в парах, картки з надрукованими літерами алфавіту , кольорові олівці , малюнки, конверти з білетами для підсумку уроку та рефлексії.

 

 

ХІД  УРОКУ

Організаційний момент

 

  • Привітання

Привітання учителя:

Good morning!

Привітання дітей:

Good  morning!

Good morning!

Good morning to you!

Good morning we are glad to see you!

Відповідь учителя:

I am glad to see you!

Привітайтеся  з нашими гостями:

Greeteng with our guests!

Діти вітаються з гостями:

Good morning!

Учитель:How are you?

Діти показують смайликами свій настрій. Рефлексія на початку уроку.

 

 

 

  • Повідомлення теми та мети уроку Today we’re going to have an unusual lesson. You will practice using the words on topic and improve your speaking skills.

 

Учитель:

 

-Діти  , ви любите подорожувати?

 

 Сьогодні ми вирушаємо в захопливу й пізнавальну мандрівку до країни під назвою English, що означає «англійська мова». Але не просто дістатися туди. Ми маємо подолати багато перешкод. (розглядаємо маршрут подорожі).

Для цього нам потрібно придбати квитки на потяг. Кожному з вас я придбала квитки. Вони у вас на партах. А секрет цих квитків я розкажу вам в кінці уроку. А перед початком подорожі пригадаймо Group Rules-правила поведінки під час уроку:

Be friendly- (Будь дружелюбним )

Be positive- (Будь веселим)

Be polite- (Будь ввічливим)

А тепер побажайте успіху один одному на вушко.

II Основна частина уроку

  1.Station “Sounds” –«Звукова станція»

-Ми наблизилися до першої станції –це звукова станція

для того ,щоб правильно читати і не робити помилок протягом уроку ми з вами потренуємося у читанні деяких слів:

{ a:}  are, car, aunt, father

{i} sit ,big,pig ,it,six

 {u:} book ,good,look,

 

2. Station «Art» .  Повторення ЛО з теми «Кольори»

-Where are we? Yes, this is a Rainbow-island! Ми повинні виконати перше завдання. Do you remember colours? Давайте пригадаємо віршик про кольори.

Щоб навчитись малювати,

Треба кожен колір знати.

Green-зелений,як травичка,

Blue- блакитний, як водичка,

Yellow-жовтий,як курчатко,

Grey-як сіре мишенятко,

Pink-рожевий,наче ружа,

Black-це чорний,як калюжа,

Red-червоний,наче мак,

Purple-схожий на буряк,

White-це білий,білий сніг,

Що у лісі вкрив барліг,

А в барлозі ведмежатко,

Всі коричневі як татко:

Brown спина, brown боки

Сплять ведмеді лежебоки.


 

Учитель перевіряє домашнє завдання  у формі гри.

- На домашнє завдання було вивчити кольори.

 У кожного з вас на парті малюнок , зараз ви його разфарбуєте . Один учень виходить до дошки, інші учні працюють за партами. Учитель :Draw the apple red  couler ,draw the dog black couler,draw the cat yelouw couler, draw the tent green couler , draw the ball blue colour.

- Very well! Great job, children.

-So, you know the colors well

- Let’s go to the next station!

 

 

3. Station « АВС».

 

Учитель: А зараз дітки наступна станція нашої подорожі.

Listen the song «ABC» and sing the song.

Діти прослуховують пісню «АВС»

Потім усі разом співають.

 А зараз гра « Склади слово».

Учитель називає літеру ,виходять ті діти, у яких ці літери .

Наприклад: Go to the blackboad  letter “P” go to the blackboad letter “E”,go to the blackboad letter “N”.Read word and translate.

Слова: реn, desk, at, cat, dog, box.

Very well.You are smart children.(Дуже добре.Ви молодці)

 

4.Station «Maths».

 

 

 Рахують від  одного до десяти. Count it all together.

Потім гра  «Яке число зникло?». Спочатку учитель рахує та пропускає число . Діти  уважно слухають, потім показують на математичних віялах  те число , яке пропустив учитель. Потім один з учнів рахує, а інші діти уважно слухають , яке число пропущено. І так декілька учнів. Розв'язування прикладів.

Молодці Ви гарно знаєте рахунок.Well done.You count numbers well.

 

5. Station «What is it? »

 

Гра «Що в мішку?».

 Учитель підходить до одного з учнів з мішком. Учень витягує  іграшку і  запитує What is it?, учень відповідає: It is…І так далі. Ви добре вивчили та повторили назви іграшок. Рухаємось далі.You know the name of the toys well.

 

 

 

 

6. Station «Sport»

Фізкультхвилинка. Діти передивляються відео та повторюють рухи.

 

 

 

 

7. Station   «Grammar».

 

Робота в парах .

На дошці стікери ,які треба розподілити на дві колонки .Але спочатку пригадаємо правило.

 ПРАВИЛО

В англійській мові артикль  а вживається коли іменник в однині  починається з приголосної, артикль aп вживається коли іменник починається з голосної.

Наприклад: А dog, an apple

Тепер ви можете використовувати вживання артиклів вірно.Now you can use the article correctly.

 

 

8 . Station « Reading».

 

Прочитай текст і виконайте завдання до нього.

I’m Greg. I’m nine. I have got a nice red cat. It can jump and run. But I haven’t got a dog and i’m sad. This is Rob. He is three. He has got a little yellow fish. The fish is nice. It can swim. Rob is happy. This is Jillian. She has got four little kittens. Jillian is happy, too.

Завдання до тексту.

Ex.1. Підкресли слова, які є в тексті.

Greg, sad, snake, nice, Ann, jump, apple, nine, funny

Ex.2. Доповни речення у відповідності з текстом.

·  Greg has got а a) little white kitten b) nice red cat c) little red fish

·  It can . a) jump b) swim c) run

·  Rob is . a) nine b) five c) three d) seven

·  Ron has got a) nice little kitten b) big black cat c) little yellow fish

·  Jillian has got a) three little kittens b) a nice little kitten c) four little kittens

Ex.3 Склади речення за малюнком  . Робота в групах.

На дошці малюнки .У дітей розрізані слова потрібно скласти речення відповідно малюнку. (I can jump and run, I have got a nice red cat,Rob is happy,She has got free little kittens. Діти в парах складають речення та записують речення під малюнками на дошці.

Ви гарно прочитали та переклали, молодці.Children you read and translate well.

 

 

 

III заключна частина уроку

 

Оpen your day books and write down your homework

1. Домашнє завдання . Деференціація.

На домашнє завдання ви повинні написати 10 слів на літеру ,яка у вас на парті. Додаткове завдання (написати словосполучення  з цими словами).

 

2.Підсумок уроку. 

 

        I want to thank you for your today`s work. You were very active, hard working crand excellent .

 

 

Отже і закінчилася наша подорож. А зараз ми розгадаємо секрет, про який я казала на початку уроку.

У вас 2 квитки у конвертах  достаньте їх, якщо урок вам сподобався підніміть червоний квиток ,якщо ні - чорний .(Рефлексія наприкінці уроку).WHAT DID YOU LIKE IN THE LESSON?

 Ви добре попрацювали і у мене є сюрприз для вас.

 

 

doc
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку