Відкритий урок "Висівання насіння квіткових рослин в горщики"

Про матеріал
Навчити висівати насіння чорнобривців в горщики. Розвивати самостійність у виконанні практичних завдань, мовлення на основі збагачення словника словами-назвами квіткових рослин, мислення, вміння аналізувати, дрібну моторику. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

КЗ "Таврійська спеціальна школа-інтернат І-ІІ ступенів"

Херсонської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з квітникарства

5-А клас

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель-дефектолог

Кононенко І. Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016-2017 н.р.

 

Тема. Висівання насіння квіткових рослин в горщики (чорнобривці).

Мета. Навчити висівати насіння чорнобривців в горщики. Розвивати самостійність у виконанні практичних завдань, мовлення на основі збагачення словника словами-назвами квіткових рослин, мислення, вміння аналізувати, дрібну моторику. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Обладнання, знаряддя праці. Ілюстрації, таблиця, роздаткові картки "Квіти", інструкційна картка "Висівання насінини", посівні ємності, трамбівки, бірки, поливальниці, грунтова суміш, пакетики з насінням, поліетиленова плівка з фіксатором, голочки, совочки.

Тип уроку. Практичний

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Психологічний настрій учнів на урок.

"Ти поїхав, а квіти посаджені тобою залишились і ростуть. Я дивлюсь на них, і мені приємно подумати, що мій синочок залишив після себе щось хороше - квіти" так писав наш великий письменник М. Горький своєму синові Максиму.

Ми сьогодні навчимося висівати насіння чорнобривців, навесні висадимо ці квіти на клумбі, щоб люди згадували вас добрим словом.

ІІІ. Повідомлення теми, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ми будемо висівати насіння чорнобривців в горщики. Квіткові рослини прикрашають наше життя, але чорнобривці садять не тільки на клумбах, але  на городах поряд з овочевими культурами. Чорнобривці мають специфічний запах, який відлякує шкідників.

ІV. Актуалізація опорних знань.

1.

  • На які групи поділяються квітково-декоративні рослини?
  • Назвіть квіткові рослини зображені на ілюстраціях (чорнобривці, айстра, петунія). Дайте характеристику цих рослин.
  • Які ще однорічні квіткові рослини ви знаєте?
  • Чому ці рослини називаються однорічними (пам"ятка)?
  • З якою метою вирощують квітково-декоративні рослини?
  • Чим розмножуються однорічні квіткові рослини?

2. Робота з картками "Квітково-декоративні рослини" (відібрати однорічні квіткові рослини)

Висновок: Однорічні квіткові рослини живуть один рік

V. Аналіз інструкції щодо послідовності виконання робіт.

За інструкційною картою.

VІ. Повторення учнями етапів роботи.

VІІ. Показ та аналіз зразка.

Демонстрація зразка, аналіз наступного завдання, етапів його виконання, способів дій і кінцевої мети.

VІІІ. Практична робота з застосуванням набутих знаннь.

  • Правила безпечної праці.
  • Діти виконують роботу самостійно.

ІХ. Перевірка якості виконання робіт вчителем та корекція вмінь.

Звіт учнів про виконану роботу.

Х. Прибирання робочого місця.

Санітарна гігієна учнів.

ХІ. Підведення підсумків уроку. Оцінка виконання робіт учнів.

  • Що нового ви навчилися на уроці?
  • Що сподобалося на уроці?
  • Де можна застосувати придбані уміння?

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
30 березня 2019
Переглядів
1465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку