Розвиток креативного мислення під час занять фізкультурою
Розробка уроку для початкової школи
Мета завдання: навчити дітей творчому мисленню і кмітливості в естафетах з предметами й у рухливих іграх з дидактичним і сюжетним змістом;
Місце проведення – спортзал.
Інвентар: палиці гімнастичні – 30 шт.; кубики пластмасові – 30 шт.; обручі – 3 шт.; набори карток з написаними на них складами – 3 шт.; планшети з написаними на них складами – 3 шт.; м’ячи різнобарвні – 3 шт.
№
|
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина (15-20 хв.) |
|||
1. |
Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку |
1-2 хв. |
Перевірити наявність спортивної форми. |
2. |
Повороти на місці |
2-3 р |
|
3. |
Ходьба, повільний біг, біг приставними кроками, спеціальні бігові вправа
|
1-2 хв. |
Нагадування про дотримання дистанції між учнями |
4. |
Загально розвивальні вправи в русі
|
3 впр. |
|
5. |
Спеціальні стрибкові вправи |
4 впр. |
|
6. |
Загально розвивальні вправи на місці |
9-10 впр. |
Перешикування в колону по 4. |
7. |
Підтягування на високій перекладені |
3-4 р. |
Перешикування по 4 |
8. |
Інструктаж з техніки безпеки під час проведення естафет |
1-2 хв. |
Нагадати основні правила поведінки під час ігор. |
9. |
Перешикування в колону по 3 |
|
Вказати місце початку естафет |
ІІ основна частина ( 25 хв.) |
|||
10. |
Естафета «Намалюй сонечко» В руках у дітей гімнастичні палиці. На відстані 15 м. від лінії старту – 3 обручі (сонячне коло). Кожен учень добігає до обруча, залишає гімнастичну палицю у вигляді променя і повертається назад передаючи естафету партнерові |
1раз |
Гімнастичні палиці у лівій руці, права – для передачі естафети. Перемагає команда, яка перша правильно складе сонечко. |
11. |
Естафета «Зібрати піраміду». В руках у дітей кубики. На відстані 15 м від лінії старту діти повинні зібрати піраміду, залишаючи щоразу по кубику. |
1 раз |
Оцінюється швидкість і правильність зібраної піраміди. |
12. |
Естафета «Листоноші». В руках у дітей конверти з картами, на яких написано склади слів (імен). За сигналом діти повинні донести листи-склади до лінії на протилежній стороні майданчика і вкласти ім’я на планшеті, а потім повернутися і передати конверт наступному учаснику. |
1 раз |
Переможець визначається за кількістю правильних імен і за швидкістю доставки листів. |
13 |
Рухлива гра «Ягоди, фрукти, овочі» Діти стають в коло. У трьох учнів м’ячі різного кольору. Один колір означає - ягоди, другий – фрукти, третій – овочі. Діти передають м’ячі по колу в одному напрямку. Учитель виголошує назву плода (ягоди, фрукта або овочу), передача м’ячів припиняється. Учень у якого опинився м’яч відповідного кольору, піднімає його вгору. Якщо учень помиляється – він вибуває з гри. Гра продовжується.
|
3-5 хв. |
Відзначаються найуважніші і найкмітливіші. |
14. |
Рухлива гра «Вода, земля, повітря». Гра проводиться з використанням розмітки для гри у баскетбол. Три кола баскетбольного майданчика – це «земля», «повітря» і «вода». Серед дітей вибирають двох ведучих, які розташовуються за бічними лініями. Учитель виголошує назви живих істот, що живуть у воді, на землі чи повітрі. Діти перебігають у відповідне коло, Ведучи повинні захватити усіх, хто не встиг. Заквашені вибувають з гри. |
3-5 хв. |
Відзначаються найуважніші і найкмітливіші. |
|
Заключна частина 3 хв. |
|
|
15. |
Вправи на відновлення дихання. Шикування, підведення підсумків уроку, визначення кращих. Повідомлення домашнього завдання. |
1-2 хв. 30 с.
30 с. |
Ходьба по периметру спортзалу. Подяка дітям за гру. |