Відкритий урок з фізичної культури для учнів 4 класу.

Про матеріал
Відкритий урок з фізичної культури для учнів 4 класу з елементами креативного мислення, з використанням рухливих ігр та спортивних естафет.
Перегляд файлу

 

Розвиток креативного мислення під час занять фізкультурою

Розробка уроку для початкової школи

Мета завдання: навчити дітей творчому мисленню і кмітливості в естафетах з предметами й у рухливих іграх з дидактичним і сюжетним змістом;

  • Розвивати фізичні якості учнів.

Місце проведення – спортзал.

Інвентар: палиці гімнастичні – 30 шт.; кубики пластмасові – 30 шт.; обручі – 3 шт.; набори карток з написаними на них складами – 3 шт.; планшети з написаними на них складами – 3 шт.; мячи різнобарвні – 3 шт.

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина (15-20 хв.)

1.

Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку

1-2 хв.

Перевірити наявність спортивної форми.

2.

Повороти на місці

2-3 р

 

3.

Ходьба, повільний біг, біг приставними кроками, спеціальні бігові вправа

 

1-2 хв.

Нагадування про дотримання дистанції між учнями

4.

Загально розвивальні вправи в русі

 

3 впр.

 

5.

Спеціальні стрибкові вправи

4 впр.

 

6.

Загально розвивальні вправи на місці

9-10 впр.

Перешикування в колону по 4.

7.

Підтягування на високій перекладені

3-4 р.

Перешикування по 4

8.

Інструктаж з техніки безпеки під час проведення естафет

1-2 хв.

Нагадати основні правила поведінки під час ігор.

9.

Перешикування в колону по 3

 

Вказати місце початку естафет

ІІ основна частина ( 25 хв.)

10.

Естафета «Намалюй сонечко»

В руках у дітей гімнастичні палиці. На відстані 15 м. від лінії старту – 3 обручі (сонячне коло). Кожен учень добігає до обруча, залишає гімнастичну палицю у вигляді променя і повертається назад передаючи естафету партнерові                   

1раз

Гімнастичні палиці у лівій руці, права – для передачі естафети. Перемагає команда, яка перша правильно складе сонечко.

11.

Естафета «Зібрати піраміду».

В руках у дітей кубики. На відстані 15 м від лінії старту діти повинні зібрати піраміду, залишаючи щоразу по кубику.

1 раз

Оцінюється швидкість і правильність зібраної піраміди.

12.

Естафета «Листоноші».

В руках у дітей конверти з картами, на яких написано склади слів (імен). За сигналом діти повинні донести листи-склади до лінії  на протилежній стороні майданчика і вкласти імя на планшеті, а потім повернутися і передати конверт наступному учаснику.

1 раз

Переможець визначається за кількістю правильних імен і за швидкістю доставки листів.

13

Рухлива гра «Ягоди, фрукти, овочі»

Діти стають в коло. У трьох учнів мячі різного кольору. Один колір означає - ягоди, другий – фрукти, третій – овочі. Діти передають мячі по колу в одному напрямку. Учитель виголошує назву плода (ягоди, фрукта або овочу), передача мячів припиняється. Учень у якого опинився мяч відповідного кольору, піднімає його вгору. Якщо учень помиляється – він вибуває з гри. Гра продовжується.

 

 

 

3-5 хв.

Відзначаються найуважніші і найкмітливіші.

14.

Рухлива гра «Вода, земля, повітря».

Гра проводиться з використанням розмітки для гри у баскетбол. Три кола баскетбольного майданчика – це «земля», «повітря» і «вода». Серед дітей вибирають двох ведучих, які розташовуються за бічними лініями. Учитель виголошує назви живих істот, що живуть у воді, на землі чи повітрі. Діти перебігають у відповідне коло, Ведучи повинні захватити усіх, хто не встиг. Заквашені вибувають з гри.

3-5 хв.

Відзначаються найуважніші і найкмітливіші.

 

Заключна частина 3 хв.

 

 

15.

Вправи на відновлення дихання. Шикування, підведення підсумків уроку, визначення кращих.

Повідомлення домашнього завдання.

1-2 хв.

30 с.

 

 

30 с.

Ходьба по периметру спортзалу. Подяка дітям за гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 березня 2019
Переглядів
1734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку