Відкритий урок з математики

Про матеріал
Тема:Віднімання чисел у межах 20. Мета: закріпити вміння виконувати дії віднімання і додавання на основі нумерації чисел в межах 20.Зікріпити вміння розв’язувати задачі на різнецеве порівняння;розвивати обчислювальні здібності,мисленнєві операції аналізу та синтезу,розвивати математичну мову;виховувати уважність,старанність,наполегливість,дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Тип уроку:урок-подорож Обладнання:презентація ,підручник,дидактичні ігри,відеоматеріал. Вчитель:Каменкова Н.А.
Перегляд файлу

Відкритий урок з математики

2-Б клас

21.10.2020.

Тема:Віднімання чисел у межах 20.

Мета: закріпити вміння виконувати дії віднімання і додавання на основі нумерації чисел в межах 20.Зікріпити вміння розв’язувати задачі на різнецеве порівняння;розвивати обчислювальні здібності,мисленнєві операції аналізу та синтезу,розвивати математичну мову;виховувати уважність,старанність,наполегливість,дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Тип уроку:урок-подорож

Обладнання:презентація ,підручник,дидактичні ігри,відеоматеріал.

Вчитель:Каменкова Н.А.

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І.Вступна частина

1.Організація класу

Сядьте, діти, всі рівненько.(2 слайд)

Посміхніться веселенько.

привітайтесь: “Добрий день!”

Всім присутнім ми зичим

здоров'я, добра.

А тепер до роботи

нам братись пора.

 

Вчитель:Я бачу,що на урок ви прийшли з гарним настроєм. Покажіть виразом обличчя  свій настрій. Посміхніться до мене,поділіться гарним настроєм з товаришем. Я хотіла щоб такий настрій у вас був протягом всього уроку.(3 слайд)

 

-Пропоную вам сьогодні бути волонтерами і допомогти відновити наш Северодонецький ліс,який був у пожежі.

 

-А ви знаєте хто такі волонтери?(4 слайд)

-Волонтери-це люди,які добровільно готові витрачати свої сили і час на користь суспільству,або конкретній людині.

 

-Вирушаємо на допомогу.А ви у мене всі сміливі,дружні та кмітливі математики.

-А щоб наша праця була плідною давайте зробимо самомасаж.

1.Розтираємо «грабельками»(розсунуті пальці руки)-чоло.

ВСІ СТОРОННІ ДУМКИ ВІДХОДЯТЬ.

2.Розтираємо вушка-ГОЛОВА БУДЕ КРАЩЕ ДУМАТИ
3.»Виделочкою»(вказівні і середні пальці масажуємо точки перед вухом і за ним)-ДОБРЕ БУДЕМО БАЧИТИ,СЛУХАТИ,БУДЕМО УВАЖНИМИ,

(5 слайд)

-Ми будемо:

активні,

-сміливі,

-уважні,

-дисципліновані,

-кмітливі,

-дружні(6 слайд)

2.Мотивація навчальної діяльності

-Діти відкриваємо зошити,записуємо число нашої подорожі

21 жовтня

Класна робота-Тема нашого уроку «Віднімання чисел у межах 20»(7 слайд)

-Нам потрібно вибрати на якій машині ми поїдемо(8 слайд)

-Назвіть сусідів числа 20?(19 та 21)

-Правильно,нам потрібні машини 19,20,21 тому що у м.Лисичанську є такі пожежні організації,які допомагали тушити пожежу.

-Пропишемо числа 19 і 21.(слайд.9)

-Дайте характеристику цим числам (відповіді дітей)

-Працюємо з цими числами,розкладимо на суму розрядних доданків (записали,перевіряю)

19=10+9

21+20+1

-Порівняємо їх:який знак поставили?(відповіді дітей)

-На скільки 19 менше?(на 2)

-Мета нашої подорожі досягнути успіху та відновити наш ліс.

3.Усний рахунок.

-Заводимо наші машини.Увага!

-Математичний диктант

10+2=12

14-1=13

20-1=19

12+5=17

16+2=18

19-3=16

17-2=15

-Перевіряю.

Б)Постав ці числа у порядку зростання

 

-12 13 15 16 17 18 19(слайд 17)

 

В)У цьому числовому ряді другого десятка яких чисел не вистачає?(говорять діти)

-11 14 20(слайд 18)

Фізкультхвилинка(слайд 19)

-А тепер нехай очі відпочинуть..

 

-Ви дуже уважні,входимо до лісу,ідемо стежкою,нам треба посадити берізки.(слайд 20)

Слайд 22

-Порахуйте приклади за ланцюжком.

-12-6=6  6+5=11    11-4=7    7+8=15       15-3=12

 

-Молодці,посадили берізки!

4.Робота з підручником

-Рушаймо далі і дивимось на наш навігатор-це підручник с.35.(слайд 22)

 

-Вибираємо ділянку на якій посадимо сосни,це завдання номер 3:

-Скільки квадратів зафарбовано синім кольором на 1 малюнку?(1)

-Скільки квадратів зафарбовано синім кольором на 2 малюнку?(2)

- Скільки квадратів зафарбовано синім кольором на 3 малюнку?(3)

-Скільки квадратів є на першому малюнку?(2)

 

-Скільки квадратів є на другому малюнку?(5)

 

-Скільки квадратів є на третьому малюнку?(4)

 

-Скільки квадратів на всіх малюнках?(2+5+4=11)

-Молодці,сосни посадили (слайд 23)

 

Фізкультхвилинка

 

5.Робота над задачею № 6

-Прочитай задачу і скажи про що йдеться мова.(про дипломи).

-Я зараз читаю задачу,а ви думаєте яка схема допоможе її розв’язати. (слайд 25)схема 4

-У Мрійниці  15 дипломів за перемогу в різних конкурсах,а у Поспішайка-8.На скільки дипломів у Поспішайка менше,ніж у Мрійниці?

-Доведемо.Нам відомо скільки у Мрійниці дипломів?(да)

-Скільки?(15)

-Скільки дипломів у Поспішайка?(8)

-Яке питання задачі?(На скільки дипломів у Поспішайка менше ніж у Мрійниці)

-Чому ми обираємо саме 4 схему?(Тому що запитання стоїть на скільки менше?)

-Якою дією розвяжимо задачу?Чому?(Відніманням)

-Так,дією відніманням,тому що це задача на різницеве порівняння.

-Щоб дізнатися,на скільки одне число більше чи менше від іншого,треба від більшого числа відняти менше.

-Яке буде рішення задачі?(15-8=7 д)

-Запишемо у зошиті задача 6

-Короткий запис писати не будемо,а відразу пишемо рішення.

-Хто ще раз скаже рішення?(відповідь 15-8=7)слайд 26

-Пишемо відповідь,не забудьте,що треба написати маленьке слово на 7 дипломів менше.

-Ви молодці,посадили клени та дуби.(слайд 27)

-Ми посадили вже багато дерев,що вони закрили математичні знаки,давайте їх відновимо самостійно.(слайд 28)-3 хвилини

-Пишемо слово приклади,їх пишемо у два стовпчика.

12+1=13     16-4=12               17+1=18           19-3=16

 

-Ми посадили ялинки.(слайд 29)

6.Робота з геометричним матеріалом

-А за ялинками сховалась поляна з геометричними фігурами,знайди зайву фігуру у кожному рядку(слайд 30)

1.Трикутник

2.Круг.

3 Круг

 

-На яку геометричну фігуру схожі ялинка?(на трикутник)

-Накресли у зошиті трикутник зі стороною 2 см.

-Для відновлення лісу що ми можемо придбати на 20 гривень?(саженці берізки-15 гривень,сосна -11 гривень,дуби 17 гривень,ялинки 9 гривень,добриво -13 гривень)

-Назви найдорожчий і найдешевший товар?(найдорожчий-дуби,найдешевший-ялинки).

-Ми можемо придбати берізки?(Так)

-Якою буде решта?(5 гривень)

-Можемо придбати сосну?(Так)

-Якою буде решта?(9 гривень)

-Можемо придбати дуби? (Так)

-Якою буде решта?(3 гривні)

-А чи можемо ми купити і ялинку і добриво?(Так)

-Якою буде решта?(решти немає,тому що 11+9=20)

ІІІ.Підсумок уроку

-Нарешті ми відновили Северодонецькйи ліс,нас чекає сундук зі скарбами.Але шлях перекрила мудра сова,вона пропонує нам гру «Хлопаємо-топаємо».(слайд 31)

-Якщо те що я кажу вірно,плескаєте у долоні,якщо ні-тупаємо ногами

-На уроці ми розв’язували приклади на додавання я віднімання в межах 20? (так)

-МИ розв’язували задачу на віднімання?( так)

-У трикутника 4 сторони? (ні)

-16 менше 20?  ( так)

-Що найбільше сподобалось на уроці?(слайд 32)

-Мудра сова задоволена,як ви думаєте,які скарби у сундуку?(відповіді дітей) (слайд 33)

-Найдорожчий скарб-це знання.(слайд 34)

-Дякую, що ліс ви

Рятувати поспішали,

Так завзято працювали.

Всі завдання розвязали.

Скажем дружно ми усі,

Що ви просто: “ Молодці!”(слайд 35)

-Ось такий наш Северородонецький  ліс!(слайд 36)

-І завершити наш урок я хочу прислів’ям «Гарно того вчити,хто хоче все знати».

-Дякуємо вам за урок!До нової зустрічі в онлайн-уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
1133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку