Урок математики з учнями 2-А класу за Програмою НУШ. Тема. « Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання » . ( с. 7. )

Про матеріал
Урок математики з учнями 2-А класу за Програмою НУШ. Тема. « Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання » . ( с. 7. ) Мета: узагальнити й систематизувати знання арифметичних дій додавання й віднімання; актуалізувати знання суті арифметичних дій додавання й віднімання, уявлення про вирази, суму і різницю, знання назв компонентів і результатів дій додавання й віднімання,
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , « старший вчитель » м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРТема. “ Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання. ”Урок математики з учнями 2-А класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 2

Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок. На уроці, діти, Треба дружно працювати, Щоб змогли на всі питання Відповіді дати.

Номер слайду 3

У цей ранковий, добрий час. Я рада, діти, бачить вас. Треба всім нам привітатись. Вліво - вправо поверніться,Один одному всміхніться. Чи готові до уроку? Молодці!То ж сідайте. Працювати почали.

Номер слайду 4

1, 2, 3, 4, 5 —Хочемо все на світі знать !День турботливо почнеться,Все навколо усміхнеться!Вправа «Очікування»

Номер слайду 5

Всі веселі? От чудово! А тепер до праці знову.

Номер слайду 6

Тема. Сьогодні на уроці ми ознайомимося Тема. Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання. ( с. 7. )

Номер слайду 7

7 вересня. Класна робота Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Ігри, жарти все для вас. За роботу в добрий час. -Урок без запинки починається з каліграфічної хвилинки.

Номер слайду 9

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Математичний диктант7 вересня 18 19 18 19 18 19 18 19 18 19 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 12

Математичний диктант число, що містить 6 десятків та 4 одиниці; число вісімдесят п’ять; наступне число до числа 89; попереднє число до 30; число 54 у вигляді суми розрядних доданків; більше число у кожній парі: 15 і 25, 67 і 63, 4 і 44; найменше натуральне число; найменше одноцифрове число; найбільше одноцифрове число; найменше двоцифрове число ; найбільше двоцифрове число.

Номер слайду 13

Перевірка 64, 85, 90, 29, 50 +4 =54, «Один» —це найменше натуральне число;10 – найменше двоцифрове число . 0- найменше одноцифрове число; 9 - найбільше одноцифрове число; 99 - найбільше двоцифрове число.

Номер слайду 14

Гість прийшов сьогодні в клас,Щоб послухати всіх нас,Як умієм рахувати,Віднімати й додавати. Тільки гість у нас незвичний ,Він у нас математичний. 

Номер слайду 15

Робота з підручником ( с. 7 № 2 )

Номер слайду 16

Оберіть схему до виразу: 13 – 3. Складіть вираз до іншої схеми.

Номер слайду 17

СТОРІНКА 7 Завдання 2 13 – 3 = Відповідь:

Номер слайду 18

  13 + 3 =Відповідь :

Номер слайду 19

* Що означає відняти ? [ Відняти — означає вилучити. ] * На якій схемі проілюстровано вилучення? Вправа « Мозковий штурм ».

Номер слайду 20

* Знайдіть значення виразу. * В результаті віднімання одержимо більше чи менше число? 13 – 3 = Відповідь:

Номер слайду 21

Номер... № 3 в книзі ви знайдіть, Приклади ці розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 22

Завдання 3. 

Номер слайду 23

Завдання 3  Обчислили вирази на додавання. 15 + 0 = 15      89 + 1 = 90      80 – 50           10 + 6 = 16 30 + 7 = 37       100 – 1        45 – 5              60 + 20 = 80� Без обчислень можна знайти додавання з 0. Перевірка   

Номер слайду 24

Дію додавання перевіряють дією віднімання.  З кожної рівності на додавання можна скласти дві рівності на віднімання:       15 + 0 = 15  15 – 0 = 15     15 – 15 = 0  10 + 6 = 16   16 – 6 = 10    16 – 10 = 6 30 + 7 = 37      37 – 30 = 7     37 – 7 = 30 89 + 1 = 90  90 – 1 = 89     90 – 89 = 1 60 + 20 = 80   80 – 20 =60   80 – 60 = 20

Номер слайду 25

Завдання 4.  Рівняння8 + □ = 10 Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.10 – 8 = 2 Перевірка: 8 + 2 = 10

Номер слайду 26

□ – 1 = 16 Щоб знайти зменшуване, треба до різниці додати від’ємник16 + 1 = 17 Перевірка: 17 – 1 = 16 Щоб знайти зменшуване …

Номер слайду 27

9 – □ = 5 Щоб знайти від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю9 – 5 = 4 Перевірка: 9 – 4 = 5 Щоб знайти від’ємник ….

Номер слайду 28

ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 29

Домашнє завдання. Навчальний зошит « Працюю самостійно »: с. 9. , № 9 – 10.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 листопада 2020
Переглядів
3007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку