Фрагмент уроку в 5 класі на тему "Площа прямокутника та квадрата"

Про матеріал

Фрагмент уроку в 5 класі на тему "Площа прямокутника й квадрата"

Мета уроку:
навчальна: закріпити знання за формулами обчислення площі та периметра прямокутника і квадрата; показати різноманітність застосування математики в реальному житті; вдосконалення обчислювальних навичок;
розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, увагу, навички самоконтролю;
виховна : виховувати працелюбність, акуратність при виконанні обчислень, прищеплювати інтерес до математики.
Завдання уроку:перевірити знання учнів із засвоєння основних прийомів обчислення значень площі і периметра прямокутника та квадрата; навчити творчо застосовувати свої знання при вирішенні реальних завдань.
Тип уроку: закріплення і систематизація знань з теми.
Форми уроку: колективна, індивідуальна, групова.

Перегляд файлу

Тема. Площа прямокутника й квадрата
Мета уроку:
навчальна:  закріпити знання за формулами обчислення площі та периметра прямокутника і квадрата; показати різноманітність застосування математики в реальному житті; вдосконалення обчислювальних навичок;
розвиваюча:  розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, увагу, навички самоконтролю;
виховна : виховувати працелюбність, акуратність при виконанні обчислень, прищеплювати інтерес до математики.
Завдання уроку:перевірити знання учнів із засвоєння основних прийомів обчислення значень площі і периметра прямокутника та квадрата; навчити творчо застосовувати свої знання при вирішенні реальних завдань.
Тип уроку:  закріплення і систематизація знань з теми.
Форми уроку:  колективна, індивідуальна, групова.

 

Хід уроку

1.Закріплення вивченого матеріалу. Тема фрагменту уроку - «Площа прямокутника й квадрата». Метою цього уроку є закріпити знання за формулами обчислення площі та периметра прямокутника; показати різноманітність застосування математики в реа-льному житті; вдосконалення обчислювальних навичок.
Сьогодні клас ми поділимо на дві групи : I гр.- працює частину уроку за компютерами, II гр. – працює з учителем, через 15 хв обмінюються місцями.
Пропоную розпочати з практичного завдання. Діти, ви отримали  карточки з  QR- кодом, у якому закодована та назва частини класу, площу якої вам треба обчислити.
Робота з QR-кодами
1. За допомогою рулетки (лінійки) виміряйте довжину й ширину дверей та обчисліть їх площу.
2. За допомогою рулетки (лінійки) виміряйте довжину й ширину поверхні парти та обчисліть її площу.
3. За допомогою рулетки (лінійки) виміряйте довжину й ширину поверхні плакату та обчисліть її площу.
Перевірте свої відповіді за відповідями, закодованими  QR-  кодами.
2. Колективне розвязування вправ.   581, 584
2. Фізкультхвилинка. Даний прямокутник зі сторонами 3 см і 2 см.
1.Зіжміть кисті рук стільки раз, чому дорівнює площа прямокутника.
2. Зробіть кругові рухи  головою стільки раз, чому дорівнює периметр прямо-кутника.
3.Присядьте стільки раз, чому дорівнює площа квадрата зі стороною 3 см.
3.Он-лайн тестування на сайті з математика5 класПлоща прямокутника і квадрата.

 4.Підсумок уроку. Рефлексія
На цьому уроці ми систематизували і узагальнили знання з даної теми.
Виставлення оцінок.

5. Домашнє завдання.  Повторити : § 21.  Розвязати: No 582 ( ст. 167) .
Практичне завдання. Виміряти найбільшу кімнату  у себе вдома та скласти задачу на проведення будь яких ремонтних робіт (обклейка шпалерами, кахелем, настилання підлоги та інше) (із допомогою батьків виміряти висоту кімнати).

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку