Фрагмент уроку в 5 класі на тему "Площа прямокутника й квадрата"
Мета уроку:
навчальна: закріпити знання за формулами обчислення площі та периметра прямокутника і квадрата; показати різноманітність застосування математики в реальному житті; вдосконалення обчислювальних навичок;
розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, увагу, навички самоконтролю;
виховна : виховувати працелюбність, акуратність при виконанні обчислень, прищеплювати інтерес до математики.
Завдання уроку:перевірити знання учнів із засвоєння основних прийомів обчислення значень площі і периметра прямокутника та квадрата; навчити творчо застосовувати свої знання при вирішенні реальних завдань.
Тип уроку: закріплення і систематизація знань з теми.
Форми уроку: колективна, індивідуальна, групова.
Тема. Площа прямокутника й квадрата
Мета уроку:
навчальна: закріпити знання за формулами обчислення площі та периметра прямокутника і квадрата; показати різноманітність застосування математики в реальному житті; вдосконалення обчислювальних навичок;
розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, увагу, навички самоконтролю;
виховна : виховувати працелюбність, акуратність при виконанні обчислень, прищеплювати інтерес до математики.
Завдання уроку:перевірити знання учнів із засвоєння основних прийомів обчислення значень площі і периметра прямокутника та квадрата; навчити творчо застосовувати свої знання при вирішенні реальних завдань.
Тип уроку: закріплення і систематизація знань з теми.
Форми уроку: колективна, індивідуальна, групова.
Хід уроку
1.Закріплення вивченого матеріалу. Тема фрагменту уроку - «Площа прямокутника й квадрата». Метою цього уроку є закріпити знання за формулами обчислення площі та периметра прямокутника; показати різноманітність застосування математики в реа-льному житті; вдосконалення обчислювальних навичок.
Сьогодні клас ми поділимо на дві групи : I гр.- працює частину уроку за комп’ютерами, II гр. – працює з учителем, через 15 хв обмінюються місцями.
Пропоную розпочати з практичного завдання. Діти, ви отримали карточки з QR- кодом, у якому закодована та назва частини класу, площу якої вам треба обчислити.
Робота з QR-кодами
1. За допомогою рулетки (лінійки) виміряйте довжину й ширину дверей та обчисліть їх площу.
2. За допомогою рулетки (лінійки) виміряйте довжину й ширину поверхні парти та обчисліть її площу.
3. За допомогою рулетки (лінійки) виміряйте довжину й ширину поверхні плакату та обчисліть її площу.
Перевірте свої відповіді за відповідями, закодованими QR- кодами.
2. Колективне розв’язування вправ. № 581, 584
2. Фізкультхвилинка. Даний прямокутник зі сторонами 3 см і 2 см.
1.Зіжміть кисті рук стільки раз, чому дорівнює площа прямокутника.
2. Зробіть кругові рухи головою стільки раз, чому дорівнює периметр прямо-кутника.
3.Присядьте стільки раз, чому дорівнює площа квадрата зі стороною 3 см.
3.Он-лайн тестування на сайті з математика – 5 клас – Площа прямокутника і квадрата.
4.Підсумок уроку. Рефлексія
На цьому уроці ми систематизували і узагальнили знання з даної теми.
Виставлення оцінок.
5. Домашнє завдання. Повторити : § 21. Розв’язати: No 582 ( ст. 167) .
Практичне завдання. Виміряти найбільшу кімнату у себе вдома та скласти задачу на проведення будь яких ремонтних робіт (обклейка шпалерами, кахелем, настилання підлоги та інше) (із допомогою батьків виміряти висоту кімнати).