8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Відкритий урок з ритміки "Ритміко-гімнастичні вправи"- 2 клас

Про матеріал
Повторити та закріпити пройдений матеріал (позиція рук та ніг). Формувати рухові навики. Закріпити за допомогою гри поняття про динамічні відтінки музики (темп, ритм, динаміка.) Розвивати та вдосконалювати відчуття ритму, надати поняття закономірність чергування музичних частин та фраз, формувати вміння в часі та просторі керувати темпом рухів та підкоряти їх музиці. Виховати інтерес до занять ритміки, естетичний смак (вміння бачити красу в рухах та танцях), виховувати почуття колективізму,виховувати повагу до традицій та культури рідного народу та народів світу. Корегувати в учнів вміння виражати та розрізняти в рухах основні засоби музичної виразності. Підтримати психологічне та фізичне здоров’я засобами ритміки, формувати вірну поставу, розвивати загальну та мілку моторику, понижувати психологічну напругу в процесі руху.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Заняття з ритміки. Ритміко-гімнастичні вправи. Тема: “Demi-plies, grand-plies, battement gette“ другий клас. Вчитель вищої кваліфікаційної категоріїМетіль Мар`яна Мар`янівна Боярка 2020

Номер слайду 2

Навчальна : повторити та закріпити пройдений матеріал (позиція рук та ніг). Формувати рухові навики. Закріпити за допомогою гри поняття про динамічні відтінки музики (темп, ритм, динаміка.) Розвивальна : розвивати та вдосконалювати відчуття ритму, надати поняття закономірність чергування музичних частин та фраз, формувати вміння в часі та просторі керувати темпом рухів та підкоряти їх музиці. Виховна : виховати інтерес до занять ритміки, естетичний смак (вміння бачити красу в рухах та танцях), виховувати почуття колективізму,виховувати повагу до традицій та культури рідного народу та народів світу. Корекційна :корегувати в учнів вміння виражати та розрізняти в рухах основні засоби музичної виразності. Підтримати психологічне та фізичне здоров’я засобами ритміки, формувати вірну поставу, розвивати загальну та мілку моторику, понижувати психологічну напругу в процесі руху. Обладнання : музичний центр,телевізор,наочність.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Перехід на середину залу (розминка)Рух по колу на високих пів пальцях. Рух по колу на п’ятках. Біг по колу з піджатими ногами по-заду. Біг по колу з підніманням ноги в перед. Галоп (лицем до центра кола). Галоп (спиною до центра кола).

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Структура заняття. Організаційний момент. Привітання (поклон). Вправи ,які ми вивчали. Підготовка до руху (постановка корпусу)Позиція рук. Позиція ніг

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Вивчення нових елементів. Особливістю проведення ритміко-гімнастичних вправ є переважний показ вправ (демонстрація поз і рухів) педагогом. Таким чином не витрачається додатковий час на пояснення та розучування вправ. Це значно збільшує рухову активність учнів та підвищує щільність занять за браку часу, який відведений на проведення уроку, а також дає змогу враховувати психологічні особливості дітей, особливо "молодшого шкільного віку, в яких друга сигнальна система ще не відіграє керівної ролі в діяльності. Іншими словами, показана вправа сприймається та запам'ятовується дітьми швидше та легше, ніж її тривале пояснення.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Темп- це швидкість,з якою виконується музичний твір. Темпи поділяються на повільні,помірні та швидкі

Номер слайду 16

Ритміко-гімнастичні вправи. Тема: “Demi-plies, grand-plies, battement gette“

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Демі-пліє (фр. demi-plié) - полуприсідання, при якому п'яти залишаються притиснутими до підлоги Гран-пліє (фр. grand plié) - глибоке присідання з максимальним згином колінного суглоба, при цьому п'яти злегка відриваються від підлоги Батман (фр. battement — помах, удар від дієслова battre — махати, змахувати, ударяти, відбивати такт) — рух класичного танцю, що представляє із себе будь-яке відведення, приведення або згинання однієї, працюючої ноги стоячи на всій стопі або напівпальцях (пальцях) другої, опорної — витягнутої або зігнутої в коліні, а також з одночасним виконанням присідання, підйому на півпальці (пальці) або опускання на всю стопу.

Номер слайду 19

ДЕМІ-ПЛІЄ

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ГРАНД-ПЛІЄ

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

БАТМАН ЖЕТЕ

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Ігроритміка (повторення ритмічного малюнку заданого вчителем). Ритм - це комплексна характеристика рухів, яка виражає пропорційність їх елементів прикладним зусиллям у часі та просторі. Музично-просторові вправи: марширування в темпі і ритмі музики – крок на місці навколо себе, вправо, вліво. Просторові музичні вправи, ходьба та біг – ефективне поєднання для тих хто любить розмаїтість. Біг – для тих, хто любить безперервний біг, визначається витривалість та терпінням.

Номер слайду 33

Вправа : «Ехо» Повторення ритмічного малюнку:- один хлопок, на рахунок раз.- один хлопки на рахунок два.- три хлопки на рахунок три.

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Підведення підсумків уроку. Зауваження. Поклон.

Номер слайду 36

Менше сварити- більше хвалити!Менше карати-більше любити!Менше вимог-більше послідовності!Менше скарг-більше життєлюбства!Менше погроз-більше радості!

Номер слайду 37

pptx
Додано
12 травня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку