Відкритий урок з теми "Многочлени. Дії над многочленами"

Про матеріал
Урок узагальнення і систематизація з теми "Многочлени. Дії над многочленами" До конспекту додається презентація Smart Notebook "Многочлени. Дії над многочленами."
Перегляд файлу

1

 

Відкритий урок алгебри у 7 класі  23.12.2020 р.

Тема: Узагальнення теми «Многочлени. Дії над многочленами»

Мета: Узагальнити ,  систематизувати знання, виконувати арифметичні дії над многочленами, розвивати уміння робити висновки, творчі здібності, критичне мислення; виховувати прагнення до знань, активність.

Очікувані результати: Учні повинні знати означення многочлена, подібних членів многочлена, ступеня многочлена, правила додавання та віднімання многочленів, множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів, способи розкладання многочлена на множники.

Технічні засоби: Інтерактивна дошка, комп’ютер, проектор, нетбуки для учнів.

 

Дидактичні засоби: Презентація Smart notebook  «Многочлени. Дії над многочленами», онлайн-тести на платформі Classroom.

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційна частина. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель: Доброго дня, діти, шановні колеги. Я рада всіх вас бачити на нашому мультимедійному  уроці, тема якого «Многочлени. Дії з многочленами».

Діти, сьогодні на уроці ми будемо працювати разом, я розраховую на вашу підтримку і допомогу. Кожному із вас я хочу побажати щоб ви на цьому уроці були:

«У» - усміхненими,

«С» - спокійними,

«П» - прогресивними,

«І» -ініціативними,

«Х» - хоробрими.

Сьогодні ми з вами зануримося в світ математики і будемо мандрувати країною «АЛГЕБРА».   

  1. Актуалізація опорних знань

1.В центрі слова  «ОДНОЧЛЕНИ», «МНОГОЧЛЕНИ».

Учні називають, які дії пов’язані з даним поняттям, дають означення.

  • Ступень многочлена
  • Подібні доданки
  • Додавання і віднімання
  • Множення одночлена на многочлен
  • Множення многочлена на многочлен
  • Винесення за дужки
  • Розкладання методом групування

2. Розділити по групах «Одночлени»,  «Многочлени».

3. Інтерактивна гра «Знайди пару».

ІІІ. Виконання практичних завдань.

Вчитель: Алгебра - галузь невтомного пошуку і важкої  праці.

Для чого ми вивчаємо алгебру?

Розв’язування багатьох задач з математики пов’язане з необхідністю проводити певні перетворення виразів. Математики викреслюють орбіти космічних трас, гарантують міцність сталевих атомоходів у океанських глибинах, визначають ритми роботи атомних реакторів тощо.

Тому на уроці алгебри ми вчимося обчислювати, спрощувати вирази, розв’язувати рівняння.

Давайте зараз перевіримо, як ви навчилися виконувати дії над многочленами.

  1. Інтерактивне завдання на додавання і віднімання многочленів.
  2. Інтерактивне завдання з чарівною бочкою.
  3. Завдання на розв’язання рівняння з покроковою перевіркою рішення з використанням інструменту «шторка».
  4. Задача геометричного змісту на складання рівняння з використанням програми Geogebra.

 

  1. ТВОРЧА ЛАБОРАТРІЯ.

          Продовжуємо свою подорож по країні «Алгебра». І підемо з вами в дослідницьку лабораторію.

       Доведіть, що значення виразу   ділиться на 8.

  1.  ВЕРШИНА ЗНАНЬ.

Виконаємо онлайн-тестування по даній темі. Оцінимо ваші знання.

/Учні виконують онлайн-тести. Кожен учень побачить отриманий результат. Рейтинг отриманих результатів проектується на дошку./

Вчитель: Вчіться, поки інші сплять, працюйте, поки інші відпочивають, будьте готові, поки інші розслабляються і мрійте, поки інші плачуться.

  1. Підсумки уроку. Домашнє завдання.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Метод групування
Додано
2 січня 2021
Переглядів
502
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку