Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 90
Відкритий урок з української мови в 1-Б класі на тему:
«Гриби»
(12.11.2019р.)
Підготувала вчитель початкових класів:
Кривенко Н.О.
м.Кривий Ріг
2019
Тема: «Гриби».
Мета: ознайомити учнів з назвами грибів; розвивати зв`язне мовлення;виховувати повагу до рідної мови та природи рідного краю.
Обладнання:картинки з зображенням грибів; мультимедійний супровід («уроки тітоньки Сови» ,звуки лісу); розвиваючи розмальовки до теми уроку.
Хід уроку:
І.Організаційний момент:
-Добрий день діти!
-Добрий день шановні гості!
-Сьогодні у нас з вами не звичай ний урок,а урок на якому ми покажемо як ми навчились працювати!
-Давайте разом привітаємо наших гостей і почнемо наш урок!
(вітання гостям уроку)
ІІ.Актуалізація опорних знань
-Я хочу ,щоб тему нашого уроку ви вігадали самі,тож будьте уважні:
Стоїть хлопчик під пеньком
Накрив голову брильком.
Звичайно це гриб і тема нашого уроку сьогодні «Гриби»
1.Починаємо наш урок ,як завжди з чистомовки:
Би-би- би би-би-би- в лісі виросли гриби
Ру-ру-ру-р у –ру-ру–я грибочків наберу
Щу-щу-щу щу-щу-щу- ними друзів пригощу
Сім-сім-сім-сім-сім-сім -буде смачно нам усім
-Молодці!
2.-Познайомити сьогодні з чарівним царством грибів мені допоможе наша давня знайома, вельмишановна тітонька Сова ,будьте уважні,адже після мультика вас ждуть запитання ( розвиваючий мультик «Уроки Тітоньки Сови. Гриби»)
-Всім сподобався мультик?
-А тепер давайте перевіримо,як ви запам`ятали назви грибів,про які вам розповіла тітонька Сова.
(знімаємо з дошки картинки грибів і на зворотній стороні читаємо і розгадуємо загадки):
3.Загадки про гриби:
І високі, і тонкі,
Шапочки темненькі,
Виростають на пеньках
Купами …
(Опеньки)
Виросли гриби прекрасні —
Капелюшки в них, мов в маслі.
І збирають грибники
Маслянисті …
(Маслюки)
Ці грибочки невеличкі,
Із близнючок в них сестрички.
По лісах мандрують пішки,
Носять рижі босоніжки.
(Лисички)
Шапка коричнева, ніжка міцна,
Гриб цей найкращий, і кожен це зна,
Тому бажає усякий грибник
В лісі великий знайти …
(Боровик)
Капелюхи в них яскраві:
Жовті, сірі, зеленаві,
Зачекайте, любі, трішки, —
Я зберу вас, …
(Сироїжки)
Вийшов красень на стежину,
Вдягся в білу одежину,
Капелюх червоний взяв –
Всіх навколо налякав!
(Мухомор)
Хором повторюємо всі назви грибів.
ІІІ.Фізкультхвилинка
( фільм зі звуками лісу)
5. Гра «багато-один»
- Давайте пограємо в гру «Багато-один»:
Боровик-,……..
Маслюк-………
Опеньок-…….
Сироїжка-……
Лисичка-……..
Мухомор-………….
Підберезовик-………..
Молодці!
5.Гра «вгадай грибок»
На дошці розкидані букви:
М, С,Ю,А,Л,К.(вгадати назву гриба)
6.Розфарбовуємо :
-а зараз попрацюємо олівцями,але перш ніж розфарбовувати малюнок ,вам треба взнати,що на ньому зображено. Для цього з`єднайте крапочки на малюнку простим олівцем і тільки потім розфарбуйте.
Молодці!
ІV.Підсумок уроку:
-На уроці ми познайомилися з чарівним царством грибів! Давайте ще раз повторимо їх назви.
-Дякуємо гостям і закінчуємо наш урок.