Показове заняття на тему: Спортивні ігри.Волейбол.

Про матеріал

Відкрите заняття на тему: Спортивні ігри. Волейбол. Техніка володіння м'ячом: прийом-передача м'яча двома руками зверху, знизу, на місці і в русі, «стійка волейболіста».

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ

«ПОЛТАВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»

(повне найменування вищого навчального закладу)

 

циклова комісія  загальноосвітніх, гуманітарних та соціально-економічних дисциплін

 

 

 

Предмет: « ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ »

 

 

галузь знань                              18 Виробництво та технології

                                                                                      (шифр і назва напряму підготовки)

                                                                                                                                                    

 

напрям підготовки                                                                                                             (спеціальність)_______            181 Харчові технології _________

                                                                                     (шифр і назва напряму підготовки)

 

 

Відділення                                 Компʼютерно-технологічне                                                

                                                                                                     (назва відділення)

освітня програма                      профільної середньої освіти для підготовки молодших          спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Полтава 2022

 

Фізичне виховання:  Відкрите заняття на тему: Спортивні ігри. Волейбол. Техніка володіння м’ячом: прийом-передача м’яча двома руками зверху, знизу, на місці і в русі, «стійка волейболіста».

Для студентів відділення: Компʼютерно-технологічне

 

Уклад. Надія ГАГАЄВА.– викладач першої категорії.  Відокремленого структурного підрозділу «Полтавського фахового коледжу НУХТ», Полтава 20202.-

 

 

 

Рецензенти:

Олег ШЕРСТЮК.– викладач вищої категорії.  Відокремленого структурного підрозділу «Полтавського фахового коледжу НУХТ»,

(вказати авторів, їхні посади, наукові ступені та вчені звання)

 

 

 

 

 

Укладачі:

Надія ГАГАЄВА.– викладач першої категорії.  Відокремленого структурного підрозділу «Полтавського фахового коледжу НУХТ»,

(вказати авторів, їхні посади, наукові ступені та вчені звання)

 

 

 

 

 

Затверджено на засіданні циклової  комісії загальноосвітніх, гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.

 

Протокол від  “__”_______________20_ року № ___

 

 

 

 

Голова циклової комісії загальноосвітніх, гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.

             ( Тетяна СЕРГЄЄВА)

(підпис)  (прізвище та ініціали)

План – конспект  відкритого заняття.

 

Дисципліна: « Фізичне виховання »

 

Спеціальність: 18 Виробництво та технології

 

Курс: 2,  сем.: 2, гр.: 22 ТХ.

 

Тема:  Спортивні ігри. Волейбол. Техніка володіння м’ячом: прийом-передача м’яча двома руками зверху, знизу, на місці і в русі, « стійка волейболіста».

 

Тип заняття: практичне заняття.

 

МЕТА ЗАНЯТТЯ

 

Дидактична.      а) закріпити первинні навички верхньої та нижньої передачи м’яча двома руками зверху та знизу;

                        б) сприяння розвитку фізичних якостей: спритності, витривалості, координації руху, швидкості.

 

Виховна:     1) виховувати у студентів навички здорового способу життя, відмова від шкідливих звичок,

             2) виховувати у студентів навички колективної діяльності, єдності у досягненні певної мети.

 

Кваліфікаційні вимоги:                                                                                - знати про методичні вимоги виконання загальнорозвиваючих  та спеціальних вправ волейболіста;

- вміти самостійно виконувати загально координуючі та спеціальні вправи.

 

Місце проведення: спортивний зал коледжу.

Інвентар: волейбольні м’ячі,  свищик, секундомір, сітка волейбольна.

 

Хід заняття:

І. Підготовча частина:

- шикування;

- перевірка присутніх;

- ознайомлення із задачами заняття;

- перевірка пульсу у стані спокою за 10 сек.( кількість ударів за 10 секунд і помножити на 6 або за 15 секунд і помножити на 4. мінімальна норма – 60 ударів за хвилину, максимальна норма – 80 ударів за хвилину).                                   - загально-розвиваючі вправи на місці;                                                                - рухливі ігри;                                                                                                                   -вимірювання пульсу.

ІІ. Основна частина:

 

 -пояснення. «стійка волейболіста»;

- спеціальні вправи для удосконалення стійки;

-спеціальні вправи для удосконалення прийом-передача  м'яча двома руками знизу;

- спеціальні вправи для удосконалення прийом-передача  м'яча двома руками зверху.

 

ІІІ. Заключна частина:

 

-приведення організму у стан спокою;

-підведення підсумків заняття;

-перевірка пульсу;

-домашнє завдання.

 

ІV. Список використаної літератури.

 

V. Додатки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Хід заняття:

 

№ п/п

Зміст заняття

Дозуван-ня

Організаційно-методичні вказівки

                                                   Підготовча частина 20-25 хв.

 

  1.

 

Шикування, привітання.

 

1хв.

В одну шеренгу за зростом, пряма постава. Привітання чітко, голосно.

  2.

Перевірка наявності студентів.

           2хв.

За списком групи

 

 

 

 

 

 

 

 3.

Техніка безпеки на заняттях з волейболу.

-дотримуватися інтервалу і дистанцію,

-буті уважними при переміщенні по залу під час виконання вправ,

-перш ніж виконати вправу, переконатися, що партнер готовий до прийому м’яча,

-стежити за польотом м’яча,

-при зміні напряму руху переконатися, що на шляху не має інших студентів.

       

 

 

         

 

 

           2хв.

Звернути увагу студентів на те, що дотримання правил безпеки на занятті дозволить їм уникнути важких травм і зберегти здоров’я і працездатність.

 

 

 

 

 

 

 

  4.

 

Повідомлення задач заняття:

-закріпити первинні навички верхньої та нижньої передачі м’яча двома руками зверху і знизу ;

-сприяння розвитку фізичних якостей: спритності, витривалості, координації руху, швидкості;

Виховна:

1) виховувати у студентів навички здорового способу життя, відмова від шкідливих звичок,

 2) виховувати у студентів навички колективної діяльності, єдності у досягненні певної мети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Доступно, зрозуміло

 

 

 

 

  5.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.          (11-12 уд.) За 15 с. перевірити реакцію організму на навантаження.

ЧСС для учнів:

• основної групи - в межах від 35 до 40 уд/15сек;

• підготовчої групи - в межах від 30 до 35 уд/15сек;

 

 

 

 

30сек.

 

 

 

Визначити самопочуття студентів на початку заняття.

 

 

 

  6.

Стройові вправи

Повороти:

  • праворуч;
  • ліворуч;
  • кругом;

Приставні кроки:

  • вправо;
  • вліво;

 

 

 

30сек.

 

По команді. Спина пряма, підборіддя підняте, руки прямі.

 

 

  7.

Ходьба та її різновиди

  • на носках, руки до плечей;
  • на п’ятах, руки в сторони;

 

20 м.

       20 м.

Спина пряма, підборіддя підняте.

Ноги прямі, спина рівна.

 

 

  8.

Біг та його різновиди

  • повільний біг;
  • зі зміною напрямку руху по команді;
  • біг підтюпцем з переходом на ходьбу.

 

50 м.

 

100 м.

Контролювати дихання, роботу рук.

По свистку поворот з продовженням бігу у вказаному напрямку.

 

 

  9.

Ходьба з вправами на відновлення дихання

  • руки через сторони вгору – вдих, через сторони вниз – видих;

 

 

70 м.

 

Відновити дихання у відносно-спокійний стан.

Перестроїти студентів у дві колони.

Загально розвиваючі вправи.

Вправи на місці.

 

  1.

В.П.-вузька стійка, носки нарізно,руки на поясі. Нахили головою: -вперед, -назад, -вліво, -вправо

 

10 сек.

Слідкувати за поставою самостійно.

  2.

В.П.- руки в замок. Оберти кистями

16 разів.

 

 

 

 

  3.

В.П.-долонь однієї руки на кисть іншої:

-натискаємо пружними рухами;

-змінюємо положення рук.    

 

 

               

 

8 разів

 

 

 

  4.

В.П. – руки перед грудьми, пальці у замок:

-В.П.

-в гору

-В.П.

 

8-10

разів.

 

 

  5.

В.П. – руки вгору, пальці в замок.

1-4 Відводимо руки ривками

8-10

разів.

Максимально відводимо руки назад.

 

  6.

В.П. те ж саме.

1-4 Нахили ліворуч та праворуч.

8-10

разів.

 

 

 

  7.

В.П. –руки до плечей

1-2- колові рухи руками вперед

3-4- колові рухи прямими руками вперед

 

4-8

разів.

 

Руки прямі.

 

  8.

В.П. – ліва рука, права-внизу. Одночасні ривки руками. Зміна положення рук.

8-12

разів.

 

Руки прямі.

 

 

  9.

В.П. – Вузька стійка, носки нарізно, руки вздовж тулуба. Стрибнути-ноги разом, руки дугами вгору- хлопнути над головою і В.П.

 

8-12

разів.

 

 

Швидше виконувати.

 

10.

В.П. – ноги разом, руки опущені. Великі кола прямими руками вперед.

8-12

разів.

 

Вище підстрибувати вгору.

 

11.

В.П. – руки назад, пальці в замок.

1-3- нахили вперед

4- В.П.

 

8-10

разів.

 

Руки відводимо якомога далі.

 

 

12.

В.П. – ноги разом, руки на поясі.

1-3- пружинні нахили вперед, торкнутися пальцями рук підлоги

4- В.П

 

8-10

разів.

 

 

Коліна прямі.

 

 

13.

В.П. – вузька стійка, носки нарізно. Руки на поясі. Нахили тулуба.

1-2- ліворуч, права гора вгору;

3-4- праворуч, ліва рука вгору.

 

10-12

разів.

 

Тримати спину прямо, більше прогинатися.

 

14.

В.П. – широка стійка, носки нарізно. Руки вгору в замок.

6-10

Разів

Руки із тулубом складають лінію довільно .

 

15.

В.П. –ноги нарізно, нахилити тулуб вперед, руки в сторони

-повороти в нахилі «Млин».

8-12

разів.

Руки не закидаються, чітко виконується поворот.

 

 

16.

В.П. – руки вперед, ноги нарізно. Махи ногами.

-правою ногою торкнутися лівої руки;

-В.П.

8

разів.

 

Ноги прямі, в колінах

не згибати.

 

17.

В.П. – випад на ліву ногу.

1-2- пружинні присідання;

3-4- теж саме на іншу ногу

6-10

разів.

Розтяжка

максимальна.

18.

В.П. – руки вздовж тулуба, вузька стійка, носки нарізно.

      10 сек.

Виконувати довільно.

 

19.

В.П. –вузька стійка, носки нарізно

по 7 разів на кожну ногу.

Виконувати довільно.

 

 

20.

В.П. – ноги разом

- відставити ліву ногу назад і присісти на носок

- В.П.

 - відставити праву ногу назад і присісти на носок

-В.П.

 

 

15 сек.

Більша амплітуда присідання.

 

 

21.

В.П. – широка стійка, носки нарізно, руки вздовж тулуба. Дістати до п’яток, прогинаючись в спині назад.

- до лівої п’яти

-В.П. - до правої п’яти

 

 

8-12 разів.

 

 

Виконувати самостійно.

 

 

22.

В.П. – ноги разом, руки на поясі.

1-8- на лівій нозі;

1-8- на правій нозі;

1-8- на двох ногах

 

 

15 сек.

 

Носки відриваються від підлоги на 10 см.

 

 

 

 

 

23.

В.П. –руки вздовж тулуба, вузька стійка, носки нарізно

-розслабити м’язи нижніх кінцівок, струснути ногами

 

 

10 сек.

 

 

Виконувати довільно.

 

 

24.

В.П. – основна стійка.

- руки вгору, підтягнутись на носках-«вдих»;

-руки внизу, зігнувшись,- «Видих»

       6-7

разів.

Відновлення дихання.

«Вдих» - носом;

«Видих»- ротом.

 

Зімкнутися в колони. Рухливі ігри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.

« Куриця і яструб» . Гравці становляться в колону по одному, кожен з них кладе руки на пояс гравцеві, що стоїть попереду. Головний гравець колони широко розставляє руки убік. Він «курка», другий гравець «яструб» стає обличчям до колони і повинен піймати останнього гравця колони «курча». «Курка» намагається завадити  «яструбу» широко розставленими руками. Всі гравці допомагають « курки» тим, що, міцно тримаючись один за одного, повторюють усі ії рухи. При цьому дуже важливо, щоб колона не розривалась. Якщо «яструбу» вдається піймати «курча», то «курка» і «яструб» змінюються на інших гравців.

 

 

 

 

  2.

«Котити м’яч ». Це командна гра, в якій м’яч (волейбольний) можна тільки котити по підлозі. Не дозволяється піднімати м'яч вище колін. Так само заборонено грати ногами. Воротами є поставлені спортивні фішки. Розмір воріт залежить від величини ігрового поля. Воротар не обов'язковий. 

 

 

 

       

         5хв.

 

 

 

 

М’яч котити тільки руками.

ВИМІРЮВАННЯ ПУЛЬСУ 15 сек.

 

Основна частина 45-50 хв.

 

 

 

Перешикування з 1 шеренги в 2

 

30хв.

 

Злагоджено

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.

                 Пояснення.                      Стійка волейболіста.

Техніка виконання: ноги розташовані на ширині плечей і зігнуті в колінних суглобах. Одна нога попереду, або ступні розташовані паралельно. Тулуб нахилений вперед. Чим нижче стійка, тим більше вперед нахилене тулуб. Руки зігнуті в ліктьових суглобах, долоні опущені вниз.

Висота стійки визначається ступенем згинання ніг в колінних суглобах. Залежно від кута згинання ніг розрізняються

(висока, середня  і низька) стійки. Крім того, існує ще багато стійок, які можна наближено віднести до тієї чи іншого різновиду.

Висока стійка.

1.Ноги на ширині плечей

2. Вага тіла рівномірно розподілена 

3. Коліна злегка зігнуті                 а) паралельно один одному, або                                                  б) одна попереду іншої.

Середня стійка.

1Корпус нахилений вперед             2. Коліна - попереду ступень         3. Плечі - попереду колін               4. Руки - над колінами                    5. Тримайте руки паралельно стегнах.

 

 

 

Низька стійка.

1. Коліна зігнуті більш ніж на 90 градусів.                                              2. Вага тіла  перенесена вперед.  3. Переміщайтеся до м'яча.

Ви вибрали стійку, невідповідну для виконання даного технічного прийому.

 

2хв.

 

 

Зберігайте стійку навіть під час переміщень по майданчику.

 

 

 

 

 

 

 

  2.

Виконати переміщення приставним кроком:                         -вліво                                                  -вправо,                                              -вперед,                                                -назад.                                              

 

стійка гравця не зазнавала значних змін.

 

Залучити студента, що виконує правильно, для надання допомоги товаришеві.

 

 

 

 

  3.

Виконати переміщення:                    -повільному,                                       -середньому,                                   -швидкому темпі з вихідного положення:                                                -високої,                                                 -середньої,                                                  -низької стійки волейболіста.

 

 

 

5хв.

 

 

Стійка гравця не зазнавала значних змін

 

 

 

  4.

 

Виконати переміщення за сигналом викладача (різне положення рук відповідає різним переміщенням).

 

         3хв.

           Помилки.                       -ноги випрямлені або надто зігнуті в колінах;
- ступні ніг стоять надто вузько або широко.

 

 

 

  5.

У стійці переміщення приставними кроками:                                          -основній,                                            -низькій,                                                -високій.                                   Приставні кроки:                               -вправо,                                                  -вліво,                                                     -кроком вперед,                                 -назад.

 

Приставні кроки застосовують для переміщення на незначні відстані.

 

 

          Помилки.

-переміщення на прямих ногах;
-неправильне поєднання переміщень з прийняттям стійок.

 

 

 

 

  6.

У стійці (основній, низькій, високій) схресні кроки:                    -вправо,                                                 -вліво,                                                    -вперед,                                                 -назад.

 

 

          3хв.

 

 

Зберігайте стійку навіть під час переміщень.

 

 

 

  7.

Біг спиною вперед:                             - зупинка, прийняти правильну стійку.                                            Ривок з лицьової лінії до лінії нападу, зупинка:                                       -прийняти правильну стійку для передачі м’яча.

 

 

   3-5 м.

 

Дивитися через ліве і праве плече. Зберігайте стійку.

 

Прийом-передача  м'яча двома руками

знизу.

 

 

 

 

 

 

 

  8.

Пояснення.

Прийом м'яча знизу двома руками, застосовується для прийому подач, передач, для нападаючих ударів і перебивання м'яча через сітку.
- У вихідному положенні ноги зігнуті в колінних суглобах, тулуб незначно нахилений вперед, руки в ліктьових і променезап'ясткових суглобах випрямлені, кисті з'єднані в «замок» і розташовуються перпендикулярно траєкторії польоту м'яча.

При наближенні м’яча, ноги розгинаються разом з незначним рухом руками вперед-вгору.

 

 

 

 

3хв.

 

 

Слідкувати за правильним положенням рук.

 

 

 

https://1.bp.blogspot.com/-pr_ioBacVBQ/UMyb_7lHvrI/AAAAAAAAAPs/0q9QFN5BWJo/s320/Picture6.jpg

 

 

 

 

  9.

 

Вивчається положення рук, ніг, кистей рук (імітація).

Слідкувати за правильним положенням рук, а також за вірнім розгинанням ніг.

 

 

 

 

 

1хв.

 

10.

В парі: один тисне на м'яч, що лежить на передпліччі іншого гравця (що стоїть у вихідному положенні), і той імітує прийом

 

2хв.

                       Слідкувати за динамічністю стійки,

 

11.

Прийом м'яча знизу:                         - м'яч накидає партнер (відстань 2-3 м, який потім поступово збільшується до 10-15 м).

 

2хв.

 

По сигналу вікладача.

 

12.

Прийом м'яча двома руками знизу, поєднуючи з переміщеннями.

 

3хв.

Звернути увагу на своєчасний вихід до  м’яча і його відбивання прямими руками.

 

 

 

 

13.

Жонглювання м'ячем на місці.

 

 

Жонглювання м'ячем
в русі.

Прийом-передача  м'яча двома руками

зверху.

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

                        Пояснення.                      Неодмінною умовою виконання передачі є своєчасний вихід до м’яча і правильне вихідне положення – ноги зігнуті у колінах і розставлені, одна нога спереду (може бути й фронтальне положення ступенів ніг).

Тулуб майже у вертикальному положенні, руки зігнуті в ліктях і винесені вперед – вгору. В момент передачі м’яча ноги й руки випрямляють. Пальці рук торкаються м’яча над головою, кисті в положенні тильного згинання, вони міцно охоплюють м’яч ззаду – знизу, утворюють своєрідну воронку. Основне навантаження при передачі падає на вказівні й середні пальці, решта несуть допоміжну функцію Після втрати контакту з м’ячем руки продовжують розгинатися вгору - вперед до повної зупинки.                                 - Руки зігнуті в ліктях, лікті злегка розведені                               -Кисті винесені перед обличчям так, щоб великі пальці знаходилися на рівні брів і відведені убік назад. Вказівні і великі пальці обох рук утворюють трикутник. Кисті рук при оптимальній напрузі мають форму овалу

- Зустрічне ударний рух за рахунок розгинання рук у ліктьових суглобах вгору, вперед подушечками пальців.

  

 

 

 

          5хв.

 

 

- Руки зігнуті в ліктях, лікті злегка розведені.

 

 

Як вірно приймати м’яч подушечками пальців.

 

 

 

 

15.

 

 

Імітація передачі м’яча двома руками зверху.                            Вправа розпочинається з ігрової стійки.

 

 

 

2хв.

Кисті рук розміщуються таким чином, щоб великі пальці були спрямовані один на одного, вказівні – під кутом один до одного, а всі останні охоплюють м’яч збоку – знизу.

 

 

 

16.

 

 

Підняти м'яч з підлоги хватом пальців, а потім повернути м’яч на своє місце. Зміна партнерів.

 

 

 

 

 

1хв.

 

Положення кистей і контакт з м'ячем.

 

 

17.

Прийняти вихідне положення для передачі м’яча зверху двома руками з ігрової стійки, м’яч тримати біля лобу (імітація ).

 

 

 2хв.

 

Особливу увагу звернути на положення рук, ніг, тулуба.

 

 

   18.

 

 

Передача м’яча над собою з власного підкидування, зміна партнерами.

 

 

2..5...10 передач.

 

 

 

19.

 

 

 

Дриблінг м'яча в підлогу, а потім віддаємо м’яч партнеру і він виконує так само.

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 20.

 

 

Передача м’яча двома руками зверху після переміщення:               -збільшуючи відстань переміщення;                                     - переміщення назад;                               - переміщення приставним кроком;                                                 - вліво та вправо.

 

 

 

 

       10хв.

 

 

Звернути увагу на плавне випрямлення рук і ніг, своєчасне переміщення до м’яча.

 

Заключна частина 5 -7 хв.

 

 

 

 

 

  1.

"Голова і хвіст". Учасники гри встають у колону по одному та тримають один одного за пояс. Перший гравець колони ("голова") намагається зловити останнього гравця ("хвіст"). Якщо це вдається, "головою" та "хвостом" стають інші гравці.

  2.

Дихальні вправи та вправи на розслаблення.

     30 сек.

  3.

Вимірювання ЧСС за 15. сек.

30сек.

.

  4.

Шикування, підведення підсумків заняття.

      30сек.

В шеренгу, по команді.

 

 

  5.

Домашнє завдання: самостійне виконання комплексу вправ. Вправи на розвиток сили – віджимання від підлоги, присідання.

 

 

  2-3 хв.

 

Зрозуміло, індивідуальний метод.

  6.

Організаційний вихід із спортивного залу в колону по одному.

      

      30сек.

 

Злагоджено.

 

 

 

Викладач                                                                                   Надія Гагаєва.

 

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.                                                   1. Беляев А. В., Савин М.В. Волейбол [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://studfile.net/preview/4542573/.                                   2. Борисов О.О. Основи теорії методики викладання волейболу і футболу. Навальний посібник. Київ, 2004. 664 с.                                                                 3. Вознюк Т.В., Ковальчук А.А., Ковальчук О.В. Волейбол у закладах вищої освіти: навчальний посібник. Вінниця: ТОВ «Твори», 2019. 280 с.      4. Волейбол : навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву, шкіл вищої спортивної майстерності та спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю. К., 2009. 138 с.                                                                  5. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.И., Савин В.П., Масаков А.В. Спортивные игры: Техника, тактика, методика обучения: учебн. [для студ. высш. пед. учебн. заведений]. М. : Издательский центр «Академия», 2002. 520 с.           6. Кічук С.Ф., Авраменко В.Г., Лобанков В.С., Гавров Ю.Л. Спортивні та рухливі ігри з методикою викладання. Тестові завдання. Тернопіль. 2003. 186 с.                                                                                                                         7. Клещев Ю.Н., Фурманов А.Г. Юный волейболист [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.studmed.ru/kleschev-yunfurmanov-ag-yunyy-voleybolist_f61a369f2fe.html.                                                                8. Козина Ж.Л. Индивидуализация подготовки спортсменов в игровых видах спорта : монография. Харьков, 2009. 396 с.                                              9. Костюкевич В.М. Організація і проведення змагань із спортивних ігор: навчальний посібник. Вінниця: «Планер», 2005. 216 с.                                     10. Костюкевич В. М. Теорія і методика спортивної підготовки (на прикладі командних ігрових видів спорту). Навчальний посібник. Вінниця: Планер, 2014. 616 с.                                                                                             11. Костюкевич В.М., Вознюк Т.В., Драчук А.І. Теорія і методика викладання спортивних ігор. Вінниця: Планер, 2012. 228 с.                             12. Офіційні волейбольні правила 2017 – 2020 рр. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: http://advu.com.ua/sites/default/files/oficiyni_pravyla_voleybolu.pdf.                 13. Піменов М.П. Волейбол. Спеціальні вправи. Івано-Франківськ: ЛілеяНВ, 2001. 196 с. 38 .                                                                                      14. Прозар М.В., Козак Є.П. Теорія і методика викладання спортивних ігор (волейбол): навчальний посібник [для факульт. фіз. вих. і сп. вищих навч. закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації]. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня Рута», 2015. 234 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/1522.                15. Пустовалов В.О. Волейбол (теорія і методика навчання): навчальнометодичний посібник. Черкаси. 2011. 65с. Інформ.

 

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку