План конспект№44
для учнів 9 – Б класу вчителя фізкультури НВО школи - ліцею №8 Шевчука О.В.
Модуль: Волейбол
Мета: 1. Виховувати у учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.
2. Сприяти вихованню морально-вольових якостей; сили волі витримки, дисциплінованості, впевненості у своїх силах.
Завдання:
Виховні: Виховання інтересу до самостійних занять фізичними вправами;
Основні: 1) Удосконалити передачі м’яча двома руками зверху та знизу в парах через сітку;
2) Закріпити нападаючий удар з власного накидання;
3) Повторити виконання верхньої прямої подачі;
4) Двостороння гра
Оздоровчі: Сприяти розвитку спритності;
Інвентар: Волейбольні м’ячі, тенісні м’ячі
Дата: 22.12.2020р.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
ОМВ |
І |
Підготовча частина |
10 – 12 хв. |
|
1 |
Вхід до спортзалу Шикування в шеренгу, рапорт привітання
Повідомлення завдань уроку |
1хв. |
Рівняння, стежити за поставою та зовнішнім виглядом
|
2 |
ТВ “Розвиток швидкісно стилових якостей” |
2хв. |
|
3 |
Стройові вправи |
30с. |
повороти |
4 |
Ходьба: - Звичайна -Зі зміною по свистку: 1 св-к – на носках, руки в гору 2 св-к – на п’ятах, руки в боки 3 св-к - напівприсід
|
1хв. |
В обхід ліворуч
Звернути увагу на поставу
Дистанція 1,5 – 2 м
|
5 |
ЗРВ в русі ходьба: - з круговими обертами головою; -кругові оберти рук в плечових суглобах; - кругові оберти рук в ліктьових суглобах; - кисті в замку круговими обертами; -з нахилами вперед на кожен крок; - в повному присяді; |
3 – 4 хв. |
Звернути увагу на утримання дистанції – 1,5-2 м. між парами Вправи виконувати з максимальною амплітудою
Торкання носків
Спина рівна |
6 |
Біг: -Один за одним -Приставними кроками - З діставанням б/б щита |
1,5 хв. |
В середньому темпі |
7 |
ЗРВ на місці: Стають всі в коло -Розтягнення зв'язок верхнього плечового поясу; - Різноманітні нахили; - Перекати, випади, махи ногами. |
3 – 4 хв. |
Руки за головою
Вперед, назад і в сторони З максимальною амплітудою |
8 |
Перешикування в колону |
30 с. |
Поворотом ліворуч |
9 |
Вправи на відновлення |
30 с. |
Ходьба |
ІІ |
Основна частина |
25 – 30 хв. |
|
1 |
Удосконалити передачі м’яча двома руками зверху та знизу в парах через сітку: Клас ділиться попарно через сітку виконують: -передачі зверху;
-передачі знизу;
|
5 хв. |
Звернути увагу на роботу ніг
|
2 |
Закріпити нападаючий удар з власного накидання: -кидки тенісних м’ячиків через сітку після вистрибування; -нападаючий удар з власного підкидування з місця; -нападаючий удар з власного підкидування після вистрибування з двох ніг.
|
10 хв. |
звернути увагу на роботу кисті
|
3 |
Повторити виконання верхньої прямої подачі: -повторити підкидування мяча; -виконання вправи в цілому; |
10 хв. |
Виконувати удар прямою рукою
|
4 |
Двостороння гра з використанням елементів які застосовувалися на уроці
|
5 хв. |
Клас ділиться на команди Учні використовують вивчені елементи.
|
ІІІ |
Заключна частина |
3 – 5 хв. |
|
1 |
Шикування в одну шеренгу |
1 хв. |
Рівняння у шеренги |
2 |
Вправи на відновлення дихання |
1 хв. |
Різноманітна ходьба |
3 |
Заміри ЧСС за 10 сек. Підведення підсумків уроку |
2 хв. |
Звернути увагу на учнів з підвищеним тиском. Визначити кращих учнів |
4 |
Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу |
1 хв. |
В колону по одному |