Відкритий урок з інформатики
на тему:
Застосування можливостей текстового редактора MS Word для створення рекламної продукції, використовуючи матеріали з життєвого та творчого шляху Т.Г. Шевченка.
(7 клас)
Підготувала:
вчитель інформатики
Опорного ЗЗСО І-ІІІ ст.№1, м. Ходорів
Пелих Яромира Володимирівна
ТВОРЧА ПРАКТИЧНА РОБОТА
Черкащина – Шевченків край…
Земля безсмертного Тараса.
Тема: Застосування можливостей текстового редактора MS Word для створення рекламної продукції, використовуючи матеріали з життєвого та творчого шляху Т.Г. Шевченка.
Навчальна мета:
Виховна мета:
Обладнання:
ПК, роздатковий матеріал (завдання до практичних робіт), теоретичний матеріал, мультимедійна презентація, портрет Т.Г.Шевченка.
ХІД УРОКУ
І. Мотивація навчальної діяльності
Минулого 2014 року в Україні відзначали 200-річчя з дня народження великого Кобзаря – Т.Г.Шевченка. Сьогодні на уроці ми переглянемо цікаву мультимедійну презентацію про життєвий та творчий шлях поета. Використавши історичні матеріали Шевченківського краю - Черкащини та біографічні відомості про поета, за допомогою текстового редактора MS Word, створимо рекламну продукцію – буклети, флаєри, газети та календарі. Перш, ніж приступити до виконання роботи, пригадаємо основні поняття і принципи роботи в ТР.
Контрольні запитання:
ІІ. Актуалізація опорних знань
Теоретичні відомості:
Під час створення рекламної продукції необхідно враховувати такі вимоги:
Рекомендації щодо оформлення рекламної продукції
При складанні рекламної продукції потрібно мати на увазі ряд особливостей.
Здійснюючи підготовку буклетів, календарів, плакатів, флаєрів або іншої друкованої реклами, дуже важливо добре продумати дизайн: правильно розташувати текст, знайти потрібну картинку й вибрати ту колірну гаму, на тлі якої реклама буде сприйматися найкраще.
Працюючи над дизайном продукції треба її так оформити, щоб споживач міг швидко отримати необхідну інформацію і без труднощів відшукати потрібне. Реклама повинна бути узгоджена з розміром сторінки, форматом і стилем оформлення друкованого видання.
Текст
Текст має бути коротким, з простими зрозумілими словами, а також спонукати до певної дії. Він повинен містити достатньо інформації про послугу. Кожна фраза у тексті має нести нову інформацію.
Потрібно підібрати такий зміст тексту, щоб люди, які читатимуть рекламну продукцію легко запам’ятали його.
Важливі абзаци виділяйте жирним або курсивом. Можна використати замість цього стрілочки, галочки, зірочки або інше маркування.
У довгому тексті через кожні 5–6 см набору давати короткий підзаголовок. Деякі підзаголовки викладайте у запитальній формі. Робіть невеликі відступи між абзацами.
Якщо треба перелічувати більш ніж три елементи, застосовуйте цифри для позначення кожної позиції.
Основний текст повинен містити найвиразніші і найпривабливіші ознаки презентованого матеріалу. Треба виконати його так, щоб ця розповідь була сприйнята з цікавістю, без будь-яких ускладнень чи заперечень.
Заголовок
Заголовок повинен бути набраний шрифтом, який за накресленням і за розміром відрізняється від тексту. Він повинен містити не більше 10 слів. У заголовку все має бути чітким і зрозумілим.
Шрифт
При виборі шрифту варто пам’ятати, що він має відповідати рекламованим товарам і не ускладнювати сприйняття своїм графічним оформленням. Колір шрифту та фону завжди мають бути контрастними – чим різкіше виділяється шрифт на фоні, тим він легше читається й сприймається. Довгий текст, розділяйте на три колонки по 35–40 літер на рядок.
Ілюстрації
Не потрібно вставляти багато картинок чи малюнків – це відволікає увагу. У вашому сюжеті цілком достатньо одного-двох персонажів.
Якщо головний зміст закладений в ілюстрацію, вона ставиться вгорі, перед текстом або всередині тексту; якщо ж важливішим є заголовок, то його місце над ілюстрацією. Під кожною додатковою ілюстрацією давайте коротке пояснення зображення.
ІІІ. Інтерактивна частина уроку.
Виконання практичної роботи
Варіант – 1
Завдання.
Створити БУКЛЕТ - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ.
Буклет – це поліграфічна продукція, віддрукована на одному аркуші, складена в декілька паралельних згинів, без шиття. Буклет створюється для зацікавлення і ознайомлення людей з корисною інформація в яскравій формі.
Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки
та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.
Хід роботи:
Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ → БУКЛЕТ
Варіант 2
Завдання.
Створити КАЛЕНДАР - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ.
Календарі – один з найбільш поширених видів рекламної продукції. Настінні календарі та настільні календарі у вигляді піраміди - досить проста продукція, яка має бути практична та зручна, висвітлювати основні дати та події і не містити багато реклами.
Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.
Хід роботи:
Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ → КАЛЕНДАР
Варіант 3
Завдання.
Створити ФЛАЄР - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ.
Флаєр - невелика рекламна листівка, яка несе в собі інформацію про фірму, заклад, регіон, тощо.
Флаєри зазвичай друкують у яскравих кольорах, щоб привернути увагу.
Використовують флаєри в основному як роздатковий матеріал у різних рекламних і промо- акціях
Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.
Хід роботи:
Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ → ФЛАЄР
Варіант 4
Завдання.
Створити Газету - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ.
Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки
та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.
Хід роботи:
І. Завантажити ТР Word.
ІІ. Переглянути матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ».
Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ → ГАЗЕТА
VІ. Підсумок уроку.
Сьогодні на уроці ми закріпили знання про текстовий редактор, а також ознайомилися з деякими цікавими фактами з біографії та творчості великого Кобзаря України – Т.Г.Шевченка. Навчилися створювати буклети, флаєри, газети та календарі.
V. Оцінювання знань. Домашнє завдання.
Створити замітку та флаєр за творами улюбленого письменника.