Відкритий урок. Застосування можливостей текстового редактора MS Word для створення рекламної продукції, використовуючи матеріали з життєвого та творчого шляху Т.Г. Шевченка.

Про матеріал
Урок застосування знань і умінь, щоб навчитися створювати в ТР Word рекламно-профорієнтаційну продукцію, дотримуватись вимог для створення продукції, вміти передати в рекламних матеріалах культуру і особливості рідного краю поета Черкащини - Т.Г.Шевченка.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Відкритий урок з інформатики

на тему:

Застосування можливостей текстового редактора MS Word для створення  рекламної  продукції,  використовуючи  матеріали з життєвого та творчого шляху Т.Г. Шевченка.

(7 клас)

 

ШЕВЧЕНКО.png

 

 

 

Підготувала:

вчитель інформатики

Опорного ЗЗСО І-ІІІ ст.№1, м. Ходорів

Пелих Яромира Володимирівна

 

 

ТВОРЧА ПРАКТИЧНА РОБОТА

 

Черкащина – Шевченків край…

              Земля безсмертного Тараса.

Тема:  Застосування можливостей текстового редактора MS Word для створення  рекламної  продукції,  використовуючи  матеріали з життєвого та творчого шляху Т.Г. Шевченка.

Навчальна мета:

  • навчитися створювати  в ТР Word рекламно-профорієнтаційну продукцію,
  • дотримуватись вимог для створення продукції,
  • передати в рекламних матеріалах культуру і особливості рідного краю поета - Черкащини,   
  • ознайомитися з життєвим та творчим шляхом Т.Г.Шевченка.

Виховна мета:

  • виховати повагу до культурної спадщини українського народу,
  • розвинути інтерес до творчості великого Кобзаря України,
  •  зацікавити учнів до ознайомлення з національними заповідниками рідного краю.

Обладнання:

ПК, роздатковий матеріал (завдання до практичних робіт), теоретичний матеріал, мультимедійна презентація, портрет Т.Г.Шевченка.

ХІД УРОКУ

І. Мотивація навчальної діяльності

Минулого 2014 року в Україні відзначали 200-річчя з дня народження великого Кобзаря – Т.Г.Шевченка. Сьогодні на уроці ми переглянемо цікаву мультимедійну презентацію про життєвий та творчий шлях поета. Використавши історичні матеріали Шевченківського краю - Черкащини  та біографічні відомості про поета, за допомогою текстового редактора MS Word, створимо рекламну продукцію – буклети, флаєри, газети та календарі. Перш, ніж приступити до виконання роботи, пригадаємо основні поняття і принципи роботи в ТР.

 

Контрольні запитання:

  1. Для чого призначений текстовий редактор і які об’єкти він може містити?
  2. З яких елементів складається вікно редактора?
  3. Що таке шаблон документа?
  4. Перелічи основні правила вводу тексту.
  5. Як змінити шрифт, його розмір та колір?
  6. Що таке редагування?
  7. Як створити новий абзац? Перелічи властивості абзацу.
  8. Які графічні об’єкти можна вставити в документ, як це зробити?
  9. Які є види орієнтації сторінки?
  10. Як змінити поля та міжрядковий інтервал на сторінці?
  11. Що таке буфер обміну, для чого він призначений?
  12. Що таке колонки, як їх створити?
  13. Що таке форматування? Наведи приклад.
  14. Як створити графічну рамку в документі?

ІІ. Актуалізація опорних знань

Теоретичні відомості:

      Під час створення рекламної продукції необхідно враховувати такі вимоги:

  • візуальна інформація повинна привертати увагу, бути зрозумілою, легко запам’ятовуватись;
  • інформація повинна бути цікавою і вдало підібраною;
  • дизайн звичайний, не насичений;
  • у визначеній продукції повинні переважати символи, яскраві сюжетні зображення, мінімальний текст, який розкриває зміст;
  • передати в рекламних матеріалах культуру, історію та особливості регіону.

Рекомендації щодо оформлення рекламної продукції

При складанні рекламної продукції потрібно мати на увазі ряд особливостей.

Здійснюючи підготовку буклетів, календарів, плакатів, флаєрів або іншої друкованої реклами, дуже важливо добре продумати дизайн: правильно розташувати текст, знайти потрібну картинку й вибрати ту колірну гаму, на тлі якої реклама буде сприйматися найкраще.

Працюючи над дизайном продукції треба її так оформити, щоб споживач міг швидко отримати необхідну інформацію і без труднощів відшукати потрібне. Реклама повинна бути узгоджена з розміром сторінки, форматом і стилем оформлення друкованого видання.

Текст

Текст має бути коротким, з простими зрозумілими словами, а також спонукати до певної дії. Він повинен містити достатньо інформації про послугу. Кожна фраза у тексті має нести нову інформацію.

Потрібно підібрати такий зміст тексту, щоб люди, які читатимуть рекламну продукцію легко запам’ятали його.

Важливі абзаци виділяйте жирним або курсивом. Можна використати замість цього стрілочки, галочки, зірочки або інше маркування.

У довгому тексті через кожні 5–6 см набору давати короткий підзаголовок. Деякі підзаголовки викладайте у запитальній формі. Робіть невеликі відступи між абзацами.

Якщо треба перелічувати більш ніж три елементи, застосовуйте цифри для позначення кожної позиції.

Основний текст повинен містити найвиразніші і найпривабливіші ознаки презентованого матеріалу. Треба виконати його так, щоб ця розповідь була сприйнята з цікавістю, без будь-яких ускладнень чи заперечень.

Заголовок

Заголовок повинен бути набраний шрифтом, який за накресленням і за розміром відрізняється від тексту. Він повинен містити не більше 10 слів. У заголовку все має бути чітким і зрозумілим.

Шрифт

При виборі шрифту варто пам’ятати, що він має відповідати рекламованим товарам і не ускладнювати сприйняття своїм графічним оформленням. Колір шрифту та фону завжди мають бути контрастними – чим різкіше виділяється шрифт на фоні, тим він легше читається й сприймається. Довгий текст, розділяйте на три колонки по 35–40 літер на рядок.

Ілюстрації

Не потрібно вставляти багато картинок чи малюнків – це відволікає увагу. У вашому сюжеті цілком достатньо одного-двох персонажів.

Якщо головний зміст закладений в ілюстрацію,  вона ставиться вгорі, перед текстом або всередині тексту; якщо ж важливішим є заголовок, то його місце над ілюстрацією. Під кожною додатковою ілюстрацією давайте коротке пояснення зображення.

ІІІ. Інтерактивна частина уроку.

Виконання практичної роботи

Варіант – 1

Завдання.

Створити БУКЛЕТ  - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ. 

Буклет – це поліграфічна продукція, віддрукована на одному аркуші, складена в декілька паралельних згинів, без шиття. Буклет створюється для зацікавлення і ознайомлення людей з корисною інформація в яскравій формі.

 Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки

та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.

Хід роботи:

  1. Завантажити ТР Word.
  2. Переглянути матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ».

Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ БУКЛЕТ

  1. Виконати завдання, дотримуючись вказаних вимог
  1.                                     Буклет повинен містити якомога більше необхідної інформації про Черкащину, Великого Кобзаря.  Інформація має бути викладена грамотно, в доступній формі. Ілюстрації і таблиці повинні доповнювати текст. Правильно складений буклет містить відповіді на основні запитання, які можуть виникнути.
  2.                                     Буклет складається з двох колонок.
  3.                                     Формат та кількість сторінок:
    1.      Формат А4;
    2.      Орієнтація – альбомна;
    3.       1 сторінка;
    4.      3 колонки;
    5.       Шрифт Time New Roman;
    6.        Розмір шрифту– 12;
    7.      Міжрядковий інтервал – одинарний;
    8.      Поля: ліворуч, праворуч, вгорі, внизу – 1;
    9.         Абзац – 1 см.
  1. Зберегти файл в папці класу під назвою БУКЛЕТ (своє прізвище та ім’я).

Варіант 2

Завдання.

Створити КАЛЕНДАР  - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ.

http://www.lvivcom.net/images/stories/kal2.pngКалендарі – один з найбільш поширених видів рекламної продукції. Настінні календарі та настільні календарі у вигляді піраміди - досить проста  продукція, яка має бути практична та зручна, висвітлювати основні дати та події і не містити багато реклами.

Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.

Хід роботи:

  1. Завантажити ТР Word.
  2. Переглянути матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ».

Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ КАЛЕНДАР

  1. Виконати завдання, дотримуючись вказаних вимог
  1. Календар повинен містити влучну інформацію про Черкащину, портрет і вірш Великого Кобзаря. Інформація має бути викладена в доступній формі, символах чи емблемах. Ілюстрації повинні доповнювати календар. Правильно складений календар містить основну інформацію та не відволікає на  другорядну.
  2. Створити настільний календар «будиночок», розділений на дві колонки. В одній колонці повинна бути таблиця календаря, в іншій – доповнюючи об’єкти (картинки, текст та інше).
  3. Формат та кількість сторінок:
    1. Формат А4;
    2. 1 сторінка;
    3. Орієнтація – книжкова;
    4. Фон – довільний;
    5. Шрифт Time New Roman;
    6. Розмір сторінки –встановити довільний;
    7. Міжрядковий інтервал – одинарний;
    8. Поля: ліворуч, праворуч, вгорі, внизу – 1
  1. Зберегти файл в папці класу під назвою КАЛЕНДАР (своє прізвище та ім’я).

 

Варіант 3

Завдання.

Створити ФЛАЄР  - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ. 

C:\Documents and Settings\COMP_2\Рабочий стол\portfolio_all_550dpi.pngФлаєр - невелика рекламна листівка, яка несе в собі інформацію про фірму, заклад, регіон, тощо.

Флаєри зазвичай друкують у яскравих кольорах, щоб привернути увагу.

Використовують флаєри в основному як роздатковий матеріал у різних рекламних і промо- акціях

Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.

Хід роботи:

  1. Завантажити ТР Word.
  2. Переглянути матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ».

Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ ФЛАЄР

  1. Виконати завдання, дотримуючись вказаних вимог
    1. Флаєр повинен містити якомога більше корисної інформації про Черкащину, Великого Кобзаря.  Інформація має бути викладена в доступній формі. Ілюстрації і таблиці повинні органічно доповнювати текст. Правильно складений флаєр містить відповіді на основні запитання, які можуть виникнути.
    2. Формат та кількість сторінок:
  • Формат А4 чи А5
  • 1 сторінка;
  • Фон – довільний;
  • Шрифт Time New Roman;
  • Розмір шрифту – довільний;
  • Міжрядковий інтервал – по потребі;
  • Поля: ліворуч, праворуч, вгорі, внизу – 1;
  • Абзац – 1 см.
  1. Зберегти файл в папці класу під назвою ФЛАЄР (своє прізвище та ім’я).

Варіант 4

Завдання.

C:\Documents and Settings\COMP_2\Рабочий стол\portfolio_all_550dpi.pngСтворити Газету  - ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ. 

Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки

та протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм при роботі в комп’ютерному класі.

Хід роботи:

І.  Завантажити ТР Word.

ІІ. Переглянути матеріали до теми «ВЕЛИКИЙ КОБЗАР – СИН ЧЕРКАЩИНИ».

Відкрити на Робочому столі папку МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ ГАЗЕТА

  1. Виконати завдання, дотримуючись вказаних вимог
    1. Газета повинна містити інформацію про Черкащину і Великого Кобзаря.  Інформація має бути викладена в доступній формі. Ілюстрації і таблиці повинні органічно доповнювати текст.
    2. Формат та кількість сторінок:
  • Формат А4
  • 1 сторінка;
  • Орієнтація – книжкова;
  • Три колонки;
  • Графічна рамка;
  • Шрифт Time New Roman;
  • Розмір шрифту – 12;
  • Міжрядковий інтервал – 1;
  • Поля: ліворуч, праворуч, вгорі, внизу – 1;
  • Абзац – 1 см.
  1. Зберегти файл в папці класу під назвою ГАЗЕТА (своє прізвище та ім’я).

VІ. Підсумок уроку.

Сьогодні на уроці ми закріпили знання про текстовий редактор, а також ознайомилися з деякими цікавими фактами з біографії та творчості великого Кобзаря України – Т.Г.Шевченка. Навчилися створювати буклети, флаєри, газети та календарі.

V. Оцінювання знань. Домашнє завдання.

Створити замітку та флаєр за творами улюбленого письменника.

docx
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку