26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Відкриття тижня географії в школі "Навколо світу за 5 днів"

Про матеріал

Розробка сценарія відкриття тижня географії в школі "Навколо світу за 5 днів".

Захід розрахований на 50-60хв.Місце проведення: актова зала

складається з трьох основних частин.

Виступу учнів, вчителя предметника, директора навчального центу.Презентація тижневого плану проведення тижня географії в школі.

під час проведення заходу переплітається зачитування віршів, співання пісень, зображення туристичної сценки, супроводжується презентаціями.


Перегляд файлу

Відкриття тижня географії в школі

 I частина

Всі:

Раз ,два!Три, чотири!

Три, чотири!Раз,два!

Хто крокує дружно в зал?

Це географів наш клан!

Географію ми любим,

Географію вчимо!

І знання цього предмета

Все життя пронесемо!

Тож крокуєм дружно в ряд

Цю науку представлять!

Командир.Загін,рівняйся струнко!До здачі рапорту заступнику директора з навчальної  роботи Тетяні Миколаївні Лимар стояти струнко!Товариш заступник директора , загін…

Всі.ГЕОКЛАС

Командир.Наш девіз:

Всі.Географія-це ВО!Географія-це ОГО_ГО!Географія-це клас!Тиждень буде в нас атас!

Командир.Дозвольте тиждень географії розпочати?

Тетяна Миколаївна.Дозволяю тиждень географії розпочати і науку географію презентувати!

1-й ведучий.Увага, увага!Послухайте нас!Цікаву новину повідати час!Слухайте всі нас!Тиждень географії відкривається в цей час!

2-й ведучий.Буде він пізвальним, розважальний,спортивним та інформативним!Словом, дуже незвичним!Хто розум, увагу, винахідливість має,-нехай у гості до нас завітає!

1-й ведучий.А хто ще не встиг науку цю прекрасну полюбити, ми з тим збираємось міцно дружити!Бо поведемо віх по дорозі до знань, КВК, вікторин, кросвордів, запитань.

 

2-й ведучий. (Фон музика)

Лунає хай географії хвала,

Від неї у школі користь немала.

Що ж географія-наука не проста, Ми маєм знати села і міста,

Рівнини, гори, ріки і моря,

Багато ще-вас запевняю я.

1-й ведучий.

І як природу треба берегти,

Де водяться,чим живляться кити,

Де добувають золото, графіт,

Як відрізнити мармур та граніт

Із чого сталь отримав сталевар,

Скільки зерна молотять на гектар

2-й ведучий.Які народи в Африці живуть,

Чом багато німці «коли» пють,

Ще сто разів «Чому?Коли? і Де?»

На все це географія відповідь знайде!

ПІСНЯ:Співає геоклас на мотив пісні «Мама на кухні» Потап І Настя

 

 1-й ведучий: До слова запрошується заступник директора з навчальної роботи  ____________________(виступ)

 

 

 

 

 

Вчитель: Шановні діти, шановні коллеги!Починаючи з сьогоднішнього дня , 23 квітня по п’ятницю 27 квітня в нашій школі Перлини Придніпров’я буде проходити тиждень географії «Навколо світу за 5 днів»

Під таким девізом:

«Не знаю-прочитаю,

Не вмію-навчуся,

Але в географії я успіху доб'юся»

Хочу вам  оголосити план за яким  буде проходити наша мандрівка в  чудову країну Географії:

Сьогодні на 2 поверсі навчального корпусу до вашої уваги  представлена виставка географічної літератури  на тему«Як відкривали світ», «Планета Земля».Також ви  зможете переглянути цікаві географічні  факти  України та світу.

  • Також відбудеться Конкурс малюнків  «Є в природі дива» між учнями 5-7класів.

 

 У Вівторок:

  • Відбудеться Географічний КВК між учнями  8а-8б
  •  Випуск стін-газети„Географічні рекорди світу”

 

 В Середу:

  • У нас відбудеться краєзнавча екскурсія до м.Новомосковська (учні 6-7кл)
  •  Також на другому поверсі в холі буде представлена виставка учнівських робіт(кросворди, стін-газети, туристичні брошюри,малюнки )

 В Четвер:

  • Лінійка присвячена трагедії на Чорнобильській АЕС
  • Конкурс  учнівських малюнків між учнями початкової школи на тему «Рятуючи світ-врятували тебе».

 

Пятниця :

  • Географічний квест «Підкорюємо світові вершини».По закінченню якого ми посмакуємо смачною  польовою кашею.
  • Заключним етапом нашої подорожі по материкам та океанам протягом 5 днів буде лінійка, на якій самі активні, самі старанні будуть нагороджені грамотами та призами….

Сподіваюся, що ви будете активно приймати участь  у різних конкурсах,вікторинах.Проявіть себе, покажіть свої знання. І крім цього отримайте приємний сюрприз.Наснаги вам!Бажаємо успіху!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II частина

( учні 6 класу, вірші + пісня)

Музика фон

 Учень 1 

Вас вітаємо ми щиро

Всім географічним миром,

Скажем істину відому:

Що Земля – це наша дома!

Учень 2

А наука, що Землю вивчає,

Таємниці всі нам розкриває,

З географією знатись – 

Це в усьому розбиратись!

Учень 3

Чому гори на карті й рівнини,

Де яри, де горби і долини,

Чим цікаві моря й океани,

Який вигляд мають вулкани.

Учень 4

По країнах в заочні  мандрівки,

Нам дає ця наука путівки:

Уявляєм Канаду, Японію, Штати

Знаєм де Коста-Ріку шукати.

 

 

Учень 5

Знаєм ми хто Магеллан,

Де найглибший океан.

В Амазонці не купались,

Та про неї все дізнались.

Учень 6

Розрізняєм пасати й мусони,

І пояснюєм рухи циклонів,

Де взялись річки і озера, 

І яка найдовша печера.

Учень 7

Про Байкал не раз ми чули,

Що глибоко дуже там,

І на Світязь помандруєм,

Лиш охота була б нам.

Учень 8

Посмакуємо вуграми 

І скупаємось в воді,

Помандруємо світами,

Бо природа – то наш дім! 

 

(виконують пісню про географію на мотив пісні “Голубой вагон”муз.В Шаінського, сл.Е.Успенського з мультфільму “ Бременські музиканти”)

 

 

 

День за днем біжить кудись у синю даль,

І загадок сповнена Земля,

А пізнати всі ці дива-чудеса, – 

Допоможе географія.

Приспів

Азимути-кути, напрями , компаси

Північ і південь де, - все засвоїв я.

Азимути-кути, напрями , компаси

Ось чому вчить мене: географія!

Тут зима з весною зустрічається,

Квітне сад, врожай дають поля,

Сонце світить , люди усміхаються, -

Все це наша матінка Земля!

Приспів

Азимути-кути, напрями , компаси

Північ і південь де, - все засвоїв я.

Азимути-кути, напрями , компаси

Ось чому вчить мене: географія!

 

Учень

Отож, - ми географи! А географи – це туристи! Тому вирушаймо у мандрівку цікавими місцями планети.

 

 Учень

Ліси, рівнини, гори, і сонця схід.

В озорені простори - йдемо в похід.

Земля цвіте безкрая – ясні путі

Стежкою в гори, в сині простори,

Йдем у ліси і бори

На верховітті і  у долині наші горять костри.

Від краю і до краю –

Шляхи... Стежки...

Вітчизно, любий краю, 

Цвіти, віки!

 

 

 

III частина

Сценка «Туристи»

 

 (Всі виступаючі перевтілюються у туристів: одягають рюкзаки, беруть карту, казанок, компаси, штурмовки, і все що необхідно в похід. Звучить  пісня “ Ничего на свете лучше нету”  муз. Г.Гладкова , сл. Ю. Ентіна з мультфільму “ Бременські музиканти”, під яку вони ідуть  по сцені імітуючи подорожуючих)

Виконують пісню «Навчимося у поході, у поході»

 

Учень 1 (музика стихає)

Стійте! Привал! Де ми знаходимось?

(всі дивляться карту, озираються довкола, орієнтуються за компасом).

Та це ж о. Гренландія – самий великий острів на Землі. Він за площею у 10 разів більший Великобританії. 80% острова вкрито льодом, середня товщина якого 2,4 км., а максимальна 3,5 км. Лід Гренландії повільно переміщується до берегів, сповзаючи у воду, обламується утворюючи щорічно 15 тисяч айсбергів. Саме такий айсберг спричинив крушіння Титаніка.

Заселено 3,5% території острова. На крайньому півдні живуть ескімоси, які займаються рибальством і мисливством. Вперше цей острів побачили нормани у Х ст.

(звучить музика бродячих музикантів, і уявна подорож продовжується)

Учень2 ( музика стихає)

Зупиніться! Подивіться як тут гарно! Де ми?

(всі дивляться карту, озираються довкола, орієнтуються за компасом).

Учень 3 

Ми потрапили в центральну Америку. Це ж Мексика! О, тут є на що подивитись. У лісах живуть медові мурахи, які поглинають багато нектару і їх животики роздуваються до розмірів виноградини. Втративши здатність рухатися, вони висять на гілках за ними спостерігають робочі мурахи. Ці запаси їжі для цілої колонії. Ці мурахи є ласощами для мексиканських селян. У гнізді мурах може бути до 3 тисяч таких живих горщиків з медом .А ще мексиканці вживають в їжу соковиті стебла кактусів. Вони роблять з них желе, пряники і навіть морозиво. Та пропоную вам взяти курс на північ, тут неподалік є цікаве місце.

(звучить музика бродячих музикантів, і уявна подорож продовжується) 

Учень 4 (музика стихає)

Ось ми й прийшли. Це найбільша в світі карстова печера Флінт – Мамонтова в Аппалачах. Загальна довжина ходів 500 км. , 225 підземних проходів, 50 залів, 20 шахт. Є три великі підземні озера і річки, в них є життя  - сліпі риби павуки і рачки. Знайдена печера у 1809 р. Мисливцем, який переслідував пораненого ведмедя, з того часу нею цікавляться туристи і науковці.

Але  не затримуйтесь , пішли далі.

(звучить музика бродячих музикантів, і уявна подорож продовжується)

Учень5 (музика стихає)

Чекайте! Я не розумію де ми! На карті цього острова немає. Ми заблудились.

( всі озираються, розглядають карту, пробують визначити місцезнаходження.  На сцену виходить Робінзон Крузо)

Музика

Робінзон Крузо

Ось уже 300 років я живу на цьому світі. Доля зіграла зі мною такий жарт. Викинувши мене на берег, я ледь не загинув, але став довгожителем. 28 років я пробув на цьому острові майже одинаком. Але цей острів райський куточок. Тут цілий рік літо. З корабля мені вдалося взяти одяг, зброю, інструменти. А далі я боровся за життя як міг. Важко було, бо я не знав місцевих рослин, але на моє щастя тут росли знайомі мені бананові і апельсинові дерева.

А ви, бачу, теж подорожуєте?

 Я бачу, що ви справжні туристи, і я сміливо можу йти до своїх лісових друзів.

Учень 5

Ми теж покидаємо цей острів, далі наша дорога веде нас додому.

Виконують танок разом з Робінзоном Крузо.

 

  Музика

 

Учень:

Ми географи завзяті,

Хочем все на світі знати.

Візьмем дружно карти в руки,

Й помандруєм в світ науки.

Гори, ріки і долини – 

Все це наша Україна;

Україна – рідний крайБережи, люби і знай.} всі разом

docx
Пов’язані теми
Географія, Сценарії
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
2690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку