«Віднімання виду 13-а. Розпізнавання кутів. Розв’язування задач»

Про матеріал
Урок математики 2 клас дистанційне навчання - закріплення прийомів віднімання виду 13-а. Робота з геометричним матеріалом - розпізнавання куті та геометричних фігур, робота з іменованими числами. Розв'язування задач. Удосконалення обчислювальних навичок.
Перегляд файлу

Новодонецький опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Новодонецької селищної ради

 

 

 

 

 

Конспект уроку з математики 2 клас НУШ (дистанційне навчання)

 

«Віднімання виду 13-а. Розпізнавання кутів.Розв’язування задач»

 

 

Підготувала                       Ващенко Наталя Миколаївна

 

 

2022-2023

Тема: Віднімання виду 13-а. Розпізнавання кутів.                         

          Розв'язування задач.   

Мета: вчити обчислювати вирази виду 13-а, розкладаючи           від'ємник на два зручних числа; вчити розв'язувати прості задачі , складати до них зворотні; розпізнавати кути та геометричні фігури; розвивати обчислювальні навички; розвивати уважність, усне мовлення; виховувати любов до математики.

Хід уроку

1. Вступна частина.

Організаційний момент.

       Добрий ранок,дітвора!

       Завітала середа.

       Буде мова, підрахунки,

       Шоколад і сміх дітей.

       Отакий це буде день.

ІІ. Основна частина.

1. Штурм "Знання".

  • назви числа четвертого десятка;
  • назви числа восьмого десятка;
  • знайди закономірність і продовжи ряд:

1,  11,  22,  34,  ...,  ...,  ... .

5,   10,   15,   20,   25,   ...,   ...,   ... .

  • що таке пряма?   відрізок?   промінь?
  • порівняй:

2м...200см    1дм... 11см    35см...30дм

  • дай характеристику числам:

10,   22,   78,   99,   200.

  • ГРА "Під рукою" - покажіть прямий кут у будь-якої речі під рукою (книга, косинець, лінійка, зошит тощо)

 2. Робота в підручнику с. 59 №1 (повторення прийому віднімання з переходом через десяток на виразі 13-а).

Усно №2 (перевірка поданих обчислень).

3. Руханка "Хом'ячки" https://www.youtube.com/watch?v=3suQb7il4kM

4. Робота в зошиті.

Відкриваємо зошити і пишемо число, класна робота.

5. Задача 3.

  • повторення складових задачі (умова, питання, розв'язання, відповідь).
  • знайомство з умовою задачі;
  • обговорення  головного питання задачі (чи можемо одразу на нього відповісти?);

 

Було - 65 кг

Стало   - ?, зменшилося на 32 кг

65-32=33(кг)

Відповідь: стало 33 кг .

ОБЕРНЕНА ЗАДАЧА

Було - 33кг

Стало - ?,збільшилося на 32 кг

33+32=65(кг)

Відповідь: стало 65 кг .

6. ГРА "Стрільці"

 

Повідомляю дітям,   що  на цьому   уроці   вони      «влучні стрільці»      будуть   «запускати стріли» (проводити стрілки) від прикладу до відповіді. Хто правильно і швидко знайде відповідь, яка відповідає певному прикладу, той стає найкращим стрільцем та утворює слово.

Завдання учні виконують  в зошитах.

76-11             65       З

45-16             73       А

36+24            29      И

48+25            60      М

Перевірка: якщо утворилося слово ЗИМА - вірний результат.

ПАЛЬЧИКОВА ГРА https://www.youtube.com/watch?v=EVmANlXz0bk

7. Завдання 4.

Усна робота та побудова в зошиті фігури 3.

ІІІ. Заключна частина.

Підсумок. Рефлексія.

Продовжте речення "Я не знав...", "Тепер я знаю...", "Мене здивувало...".

Прийом "Наплічник":

Учні передають один одному умовний «наплічник». Той, хто тримає його в руках, має озвучити свої досягнення та навести конкретний приклад. Якщо не вдається одразу зібратися з думками, учень може сказати фразу «Пропускаю хід» та передати слово наступному школяреві.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 грудня 2022
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку