Відомості про професію вишивальниці ручної роботи, вимоги до неї.

Про матеріал
План-констект уроку-презентації з трудового навчання у 5класі (дівчата). Загальні відомості про професію вишивальниці ручної вишивки, вимоги до неї правила безпечної праці, організацію робочого місця.
Перегляд файлу

 

                     Комунальний заклад «Сосницький навчально-реабілітаційний центр»

                                                    Чернігівської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку з трудового навчання (обслуговуючі види праці)

5 клас.

 

Тема. Відомості про професію вишивальниці ручної роботи, вимоги до неї.

Контроль якості виробу, аналіз помилок 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Ветлицька Н.В. – вчитель трудового навчання вищої категорії.

 

 

 

 

 

 

 

                                              

 

 

 

План-констект   уроку-презентації з трудового навчання у 5класі (дівчата).

 

 Тема: Відомості про професію вишивальниці ручної роботи, вимоги до неї.

Контроль якості виробу, аналіз помилок.                     

 

                                                                 

Мета:  ознайомити учнів із професією вишивальниці ручної вишивки та  вимогами до неї;

 формувати навички вишивання і контролю якості виробів;

розвивати художній смак, функціональне мовлення;

коригувати вимову;                                   

виховати доброзичливість, взаємоповагу, повагу до праці інших, старанність під час виконання вишивальних робіт.    

       

 

Обладнання: презентація по темі: «Професія вишивальниці», зразки виробів оформлених вишивкою, ілюстрації з журналів і книг із вишивкою, картки, фрази.

 

 

Інструменти та матеріали: тканина, нитки, голки, ножиці, п’яльці, олівці, ручки .

 

 

Тип уроку: комбінований

 

                                           Хід уроку.

 

I   Організаційний момент

Привітання.

 

II. Мовна хвилинка

- Який зараз урок?

- Яке сьогодні число?

- Що робили на минулому уроці? (Нові слова).

 

III. Мотивація навчальної діяльності

 Повідомлення теми уроку. Постановка завдань  уроку перед учнями.         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Слайд №1).

 

 

Знати: загальні відомості про професію вишивальниці ручної вишивки, вимоги до неї правила безпечної праці, організацію робочого місця, санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання робіт.

Уміти: виконувати шви, проводити ВТО.

 

IV. Актуалізація опорних знань та вмінь.

 

(Слайд №2).

 

  •  Що нам потрібно сьогодні для роботи?
  • Щоб про це дізнатися пограємо у гру «Чарівний капелюшок»

 

V.Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя:

 

(Слайд №3).

 

 

   

      

 

(Слайд №4)

 

 

(Слайд №5).

 

 

 

(Слайд №6).

 

 

 

 

 

 

(Слайд №7).

 

 

 

(Слайд №8).

 

 

 

 

 

 

 

(Слайд №9)

 

 

 

(Слайди №10-16).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Слайд №17).

 

( Тато Тані, Попченко Валентин, любить співати і вишивати сорочки, скатерті, картини. Він працює в нашій школі. Тут ви бачите виставку його робіт).

 

(Перегляд відео виставки авторських робіт: «Стан душі» вишивальниці Ніни Габрилевич у  Ковельському історичному музеї.)

 

 

(Слайд №18-32).

 

Переглянемо вишивки майстрів Сорочинського ярмарку Полтавської області, який ми відвідали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фіз.. хвилинка

 

                            Словник.

Професія вишивальниці. Сорочки,скатерть, серветки, сукня, рушник, одяг.

Я буду вишивати плаття тамбурним швом.

Я буду вишивати бісером картинку «Грибочок».

Я буду вишивати бісером картину «Полуниці».

На минулому уроці я вишивала ( сукню, картину, бісером, полуницю).

 

VI.  Практична робота. Вступний інструктаж (правила безпечної праці).

Альона, що ти будеш робити сьогодні?

Я буду вишивати плаття тамбурним швом.

Я буду вишивати бісером картинку «Грибочок».

Запитай у Тані, що вона буде робити?

      Я буду вишивати квітку «Лілію» швом хрестик.

Що буде робити Ліза, запитай?

Я буду вишивати бісером картину.

 

Вправи на виконання швів, які вивчаються.

Контроль якості виробу, аналіз помилок.

 

Під час виконання практичної роботи вчитель контролює:

. організацію робочого місця;

. поставу;

. виконання завдань практичної роботи;

 . дотримання правил безпечної роботи;

. реалізацію методів самоконтролю та взаємодопомоги.

 

Під час обходу робочих місць учитель:

. здійснює корекцію;

. контролює і допомагає дітям при виникненні труднощів;

. проводить індивідуальний (фронтальний) інструктажі;

 

VII. Підведення підсумку уроку (заключний інструктаж)

 

                   (Слайд №33-34).

 

 

 

 

 

 

(Слайд №35-38). Назвіть вироби, оздоблені вишивкою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз характерних помилок, загальна оцінка виконаної роботи.

Виставлення та мотивація балів.

Завдання додому: вишивання, вчити словник.

 

VIII. Прибирання робочих місць.

 Завдання черговому.

Контроль за прибиранням робочого одягу, робочих місць.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
1320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку