“Відпочинок і дозвілля”

Про матеріал
конспект уроку Мета: навчати систематизувати одержану інформацію на уроці; активізувати і закріпити тематичні ЛО теми на вправах; розвивати та удосконалювати навички читання, письма та аудіювання, а також навички усного мовлення; розвивати слухову пам'ять, увагу, логічне мислення, мовну здогадку, уміння чітко виконувати інструкції вчителя; уміння працювати самостійно та в групі, навчити осмислювати отриману інформацію на уроці, розвивати спостережливість, елементи аналізу й самоаналізу; виховувати бажання більше дізнатися про власнi захоплення, прищеплювати почуття взаєморозуміння та взаємоповаги, любов до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Тема. Відпочинок і дозвілля.

Мета: навчати систематизувати одержану інформацію на уроці; активізувати і закріпити тематичні ЛО теми на вправах; розвивати та удосконалювати навички читання, письма та аудіювання, а також навички усного мовлення;

 розвивати слухову пам'ять, увагу, логічне мислення, мовну здогадку, уміння чітко виконувати інструкції вчителя; уміння працювати самостійно та в групі, навчити осмислювати отриману інформацію на уроці, розвивати спостережливість, елементи аналізу й самоаналізу;

 виховувати бажання більше дізнатися про власнi захоплення, прищеплювати  почуття взаєморозуміння та взаємоповаги, любов до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок вивчення та первинного закріплення знань (комбінований).

Обладнання: підручник для 5 класу з англійської мови за редакцією О.Д.Карп’юк, робочі зошити (Workbooks), тематичні малюнки, картки для індивідуальної роботи, картки для оцінки результатів роботи учнів, картки для підведення підсумків.

Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь,пояснення), наочні (картки для індивідуальної роботи, картки для оцінки результатів роботи учнів, ілюстрації до теми, перевірка індивідуальної роботи), практичні (вправи).

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: індивідуально- відокремлена, фронтальна, колективна (статична пара).

Хід уроку

I. Організаційний етап

T: Good morning, children! I'm glad to see you.

P: Good day, teacher! We are too.

T: We say “Good day, teachers!” to our guests. Please turn around and say.

P: Good day, teachers!

T: Good, take your sits, please. And now tell us “Who is on duty today?”

P: I am on duty today?

T:  Who is absent today?

P: … is(are) absent today.

T: What date is today?

P: Today is Monday, the ninth of December.

T: Well, thank you. Please take your sit.

II. Перевірка домашнього завдання.

T: Good my dear. First we check up your homework. You must tell or read about your hobbies or your favourite free time activities with picture or without it. Let's check. Who will be the first? Please hands up!

Діти розповідають про свої захоплення та хобі. (напам’ять -12 балів, читають – 7 балів, читають з малюнком – 9 балів)

III. Підготовка учнів до засвоєння нових знань (мотивація)

Т: The topic of our lesson is “I invite you to…”. Today we'll speak about your free time activities, we'll answer the question  “Do you often go to the cinema (zoo, circus)?”, we'll read and repeat words of the lesson, we'll do writing and physical exercises, we'll work in pairs and individually.

By the end of the lesson you should learn more about your rest, about your free time activities.

У кожного з вас на парті лежить картка для оцінки, сюди ви будете вписувати свої бали, які отримаєте після виконання вправ або завдань.

IV. Вивчення нового матеріалу

T: Open your books on page 78, ex. 1. Listen and repeat. (Слухай і повторюй).

(Учні хором за вчителем повторюють нові слова, потім декілька учнів окремо з перекладом на українську мову.)

T:  Ask your classmate if he (she) often spend his (her) free time at these places. (Учні запитують свого сусіда по парті, чи часто він (вона) проводять свій вільний час в цьому місці (2 бали -points)

Запишіть вашу оцінку в картку для оцінки результатів роботи Task 1.

 

Фізкультхвилинка. (діти повторюють рухи за вчителем)

You are tired. Let’s have a rest and will do physical exercises. Stand up! Look at me, listen and repeat this simple exersises.

V. Первинна перевірка засвоєння знань

T: My dear, we’ll do next exercise in your book on page 78, ex. 2. Please read and match the parts of a sentence. За правильну відповідь ви отримаєте 2 бали і не забудьте записати свій бал в картці для оцінки. Hands up!

P:

Т: Now we’ ll work in pairs. Read and translate the dialogue into Ukrainian on page 79, ex.3. Зараз учні працюватимуть в парах, читають та перекладають діалог на українську мову. За правильну відповідь ви отримаєте 3 бали і не забудьте записати свій бал в картці для оцінки. Hands up!

 

VІ. Первинне закріплення знань

T: Для закріплення матеріалу виконаємо ще одну цікаву вправу. Візьміть на партах перед вами аркуші із вправою. Тут 6 фото треба підписати кожне зображення одним словом, яке ми повторювали на початку уроку. Do you understand? Yes or no? Перші 5 учнів, які правильно підпишуть малюнки,отримають ще 3 бали.

VІI. Підведення підсумків, рефлексів

Т: Our lesson is coming to the end. We’ve done much at the lesson. You were great! 

Did you like our lesson? Take the cards with sad and happy smiles and show us one of these cards.

Т: Perfect! А тепер я пропоную вам оцінити свою роботу сьогодні на уроці. У кожного з вас на парті лежать картки з оцінками. Порахуйте результат і зверху запишіть своє прізвище. Залиште будь ласка всі картки на партах. Вчитель дає відповідні коментарі та виставляє остаточний бал.

VІII.нформація про домашнє завдання

Т: Now you will write your homework into your daybooks:

- ex.6 on page 80 in written into your copybooks. You will get 11 points for this exercise. Have a nice day! Goodbye!

 

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку