Відповідаємо цеглинками для 2 класу по НУШ місто Харків

Про матеріал
Цікавий матеріал для дітей не тільки з математики.,але й інших предметів. Діти працюють цеглинками по темі з математики коли вивчають годинник. На свята також можна використовувати цеглинки. На уроках письма можна використорувати цеглинки , коли діти вивчають частини мови. Я досліджую світ можна також використовувати цеглинки під час вивчення тем про звірі, рослини, частини тіла. На уроках праці можна складати будинки та багато чого.
Перегляд файлу

 

Ігрові вправи для занять по предметам для першокласників                                                     Відповідаємо цеглинками

  Діти вчаться:

Слухати і відповідати на запитання, швидко реагувати на виклики, використовуючи на практиці набуті знання, вміти керувати емоціями.  

  Основні завдання:

1.Вчитель пропонує дітям на підсумок теми «Частини мови» за кожною частиною мови закріпити певний колір. Наприклад:

Іменник – червоний, прикметник – синій, дієслово – зелений, займенник – помаранчевий, числівник – жовтий, прислівник – блакитний.

Відповідають діти на запитання лише за допомогою цеглинок.

Наприклад

Якщо дитина чує слово, яке відповідає на запитання Хто? Що? Вона піднімає червону цеглинку, якщо вчитель називає слово, або показує малюнок, на якому виконується дія, то діти показують зелену цеглинку і т.д.

2.Вчитель ускладнює завдання.

Дітей об`єднає у групи по 4 – 6 осіб.

 Кожна група будує дробинку до знань. Групі дається завдання придумати за 30 секунд слова до своєї частини мови . Кожне слово – це одна цеглинка.

Наприклад: 1 група – іменник. Один учень записує слова, всі інші з групи   складають дробинку з цеглинок. По команді : Стоп! Робота припиняється. Чим вище дробинка, тим більше слів підібрали діти. Виграє та команда, яка за відведений час збудує найвищу дробинку, згадавши найбільше слів.

Запитання до дітей:

1.Які частини мови вивчили і закріпили?

2.На які запитання вони відповідають?

Наприклад: малюнок, намалювати, намальований.

3.Вчитель ускладнює завдання.

Кожній групі скласти речення на якусь певну тему і з цеглинок викласти це речення.

Наприклад:

Яскраве сонечко сяє …..

Синя ц., червона ц., зелена ц. і т.д. Хто швидше?

4.Завдання ще ускладнюється. Встановіть зв`язок  слів у реченні.

Запишіть схему даного речення.

Римська нумерація чисел. Вивчаємо легко!

Діти вчаться:

Мислити критично, працювати в команді, логічно обґрунтовувати свою точку зору, вирішувати проблемні питання. Висловлення власних творчих ідей, втілення їх у життя. Розвиток впевненості у собі, контроль над своїми емоціями, відчуття власних сил, уміння ставити і досягати цілей.

Основні завдання:

1.Педагог ознайомлює дітей з тим, що ми, коли рахуємо, використовуємо натуральні числа 0, 1, 2, 3,…. В різних країнах в різний час число записували по різному. Американські індійці позначали числа крапками, а єгиптяни – рисочками. Римським цифрам біля 2500 років. Знайомство з римськими цифрами.

1. Учитель розподіляє грою дітей в пари, трійки.

Завдання вчителя:

1.Змоделюйте число з ЛЕГО, а ми спробуємо його назвати.

2.Завдання на дошці, а учні виконують на партах в групах по 4- 6 учнів. Перекладіть одну цеглинку так, щоб був правильний запис.

  • VI  +  I  = V                                     I V + I = V
  • IX  -   I = X                                   XI  -  I = X
  • X   +  III = XI                                  IX + II = XI
  • XI + IX = XX                                  IX + XI = XX

Завдання  ускладнюється:

Розгляньте годинник. Спробуйте скласти з цеглинок циферблат. Порівняйте з годинником. Яка група швидше складе циферблат?

Завдання ще ускладнюється:

Показ римських цифр за допомогою жестів, використовуючи плечі, кисті рук, лікті і т.д.

3.Показ дітям, а діти викладають з цеглинок та при допомозі :

пальці на руках – I    II    III

4 пальця             - I V

розкрита долоня – V

дві схрещенні долоні – X

4.Показ календаря (назви місяців, нумерація місяців римськими цифрами).

Показ книг (томів, де є римські цифри) діти викладають на партах цеглинками, також історичних дат.

Запитання до дітей:

1.Де використовуються римські цифри?

2.Як їх швидше запамятати ?

3.Чи сподобалось працювати з цеглинками при вивченні римських цифр?

        Давайте пофантазуємо і заглянемо у майбутнє

Діти вчаться:

Фантазувати, робити припущення, виражати ідеї, розповідати та описувати створене, ставити запитання.

Основні завдання:

1.Який на вашу думку може бути транспорт у майбутньому? Побудуйте.

2.Збудуйте дім, який знаходиться на іншій  невідомій планеті, що знаходиться далеко від нас.

3.Збудуйте з цеглинок такий вироб, який міг би літати.

Учні протягом 5 – 10 хвилин створюють свої шедеври та презентують свої творіння в групах.

Запропоновані завдання:

1.Свої  роботи демонструвати в межах рольової гри.

2.Спонукати дітей задавати питання один одному про створену модель.

3.Дітям запропонувати вигадати тему для будівництва. Створені шедеври об’єднати в одне місто, спільно уявити світ, в якому ці творіння можуть існувати та взаємодіяти.

Запитання до дітей:         

1.Сподобалось працювати у команді?

2.Хто з вас бажає працювати на будівництві?

3.Чим подобається ця професія?

На порозі Новий рік. Зустрічаємо  Діда  Мороза!

Діти вчаться:

Як святкують Новий рік в нашій країні, розширюють уявлення про традиції та звичаї святкування . Розвивають пам’ять, увагу, впроваджують свої творчі ідеї. Уміння працювати в команді, вміння спілкуватися, домовлятися, дослухатися  до інших. Вчаться ставити цілі і досягати їх.

Запитання вчителя до дітей: 

1.Що таке Новий рік?

2.Де на вашу думку живе Дід Мороз?

3.Як в Новий рік всі вітають один одного?

Вчитель пропонує дітям:

1.Відправитися в творчу майстерню Діда Мороза. Діти разом з вчителем сідають на «килим - літак» і відправляються всі в подорож. В «майстерні» вчитель говорить дітям про те, що до Нового року залишилось дуже мало часу, але снігу ще немає. Нам потрібно допомогти Д.М. зібрати різнокольорові сніжинки з цеглинок цікавої на ваш погляд форми.

2.Поділ дітей на групи по 4 – 6 осіб.

Ускладнення роботи:

Зібрати сніжинку під диктовку вчителя. Наприклад:

-Покладіть  у центр червону цеглинку, в верхній правий кут синю, в нижній правий зелену і т.д.

3. Запропонувати з цеглинок допомогти  Д.М. зібратися у подорож. Одягнутися в теплий одяг та взуття  Д.М. З ЛЕГО на партах зробити: рукавицю, чоботи, посох та інше…

Вчитель ускладнює завдання:

-Давайте прикрасимо ялинку своїми іграшками з ЛЕГО. Але такі іграшки, щоб можна було їх презентувати і  пояснити, чому саме цю іграшку вирішили зробити?

Запитання до дітей:

1.Так коли святкуємо Новий рік?

2.Чим прикрашаєте вдома ялинку?

3.Сподобалось завдання, чим?

4.Давайте станемо у коло і  візьмемо одну цеглинку та передамо один одному с побажаннями до Нового року

 

   Власні та загальні іменники. Ми дружимо з усіма!

     На уроці української мови вивчається тема «Власні та загальні іменники». 

Діти вчаться:

Розвивати память, увагу, вміння спілкуватися, працювати у команді, домовлятися, контроль над своїми емоціями, уміння ставити і досягати цілей.

Завдання для дітей:

1.Дітям дуже подобається грати  в гру «Будемо знайомі».

Розподіл дітей по групах. Із цеглинок ЛЕГО кожна група будує свої великі і малі літери.

2.Скласти з цеглинок слово. Хто швидше? Наприклад за 3 хвилини слово з пяти букв.

3.Як називається наша країна? З ЛЕГО викладаємо слово і пояснюємо, чому в слові велика буква?

4.Кожна група отримує завдання – малюнок, на якому зображення тварини. Кожній групі треба за лічені хвилини придумати кличку до своєї тваринки та викласти це слово.

 Запитання до дітей:

1.Що було складно в завданнях?

2.Яке ще завдання ви могли б запропонувати дітям?

3.Коли пишеться велика та мала літери?

4.Яка група спробує придумати казку, де є правопис власних та загальних іменників?                     

docx
Додав(-ла)
Рачвак Олена
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку