Презентація з теми "Використання опорних конспектів на уроках математики "

Про матеріал

Презентація з теми "Використання опорних конспектів на уроках математики " містить методичні рекомендації для вчителів щодо використання методу опорних конспектів.

Наводяться приклади уроків з використанням даної технології.

Надається пам'ятка для вчителя щодо роботи по складанню опорних конспектів.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Опорні конспекти та тестові завдання з математики для 5 класу. Прохоренко Людмила Валентинівна. Учитель математики. Миколаївської загальноосвітньої школиІ – ІІІ ступенів № 3

Номер слайду 2

Чого хоче вчителька?Як вчитель. Як жінка. Дати міцні знання своїм учням;Проводити гарні уроки; Використовувати ІКТ для інтенсифікації навчання;Оцінювати вміння кожного учня на кожному уроці. Зберегти здоров’я та красу;Витрачати на підготовку до уроку якомога менше часу;Використовувати готові навчальні продукти які їй подобаються;Витрачати на перевірку письмових робіт мінімальну кількість часу.

Номер слайду 3

Творчий пошук привів мене до методу ОК Результатом роботи стало створення навчально-методичного посібника «Опорні конспекти та тестові завдання з математики для 5 класу» в якому стисло й доступно подано основні теоретичні поняття математики 5 класу.

Номер слайду 4

Структура посібника. Теоретичні аспекти використання методу опорних конспектів;Опорні конспекти по курсу математики 5 класу;Шаблони для перевірки ОК;Зразки розв’язування вправ , які викликають труднощі в учнів;Тестові завдання для перевірки практичних вмінь.

Номер слайду 5

В своїй роботі ми довгий час користуємось елементами методики опорних конспектів В. Ф. Шаталова яка була створена ним в 1984 році. В основу цієї методики покладено ідею моделювання інформації за допомогою відображення її в знаках, символах та схемах. Методика опорних конспектів В. Ф. Шаталова

Номер слайду 6

Головна мета опорних конспектів - викласти матеріал так, щоб на основі логічних зв´язків він став доступним, зрозумілим для учня, залишився в пам´яті. Основне завдання опорних конспектів – розвиток математичної компетентності учнів . Головна мета та основне завдання ОК

Номер слайду 7

Особистісно зорієнтований підхідпри використання методу ОК під час навчально-виховного процесу реалізується через тісну взаємодію педагога та учнів, адже кожен ОК - це плід їх спільної роботи. Компетенції учнів та метод ОК

Номер слайду 8

Компетенції учнів та метод ОККомпетентнісний підхід при використанні методу ОК реалізується через отримання навичок роботи з різними джерелами інформації, аналізу, критичного мислення та вибору головного. Постійне звертання до ОК під час розв’язування практичних вправ веде до розвитку математичної компетентності .

Номер слайду 9

Діяльнісний підхід при використанні методу ОК реалізується через вміння працювати індивідуально та в колективі. Такий підхід привчає учня до системної самоосвітньої діяльності. Компетенції учнів та метод ОК

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Принципи методичної системи В. Ф. Шаталова. Принципи методичної системи Прохоренко Л. В.1. Навчання на високому рівні складності.1. Формування в учнів математичної компетентності на високому рівні.2. Безконфліктність.2. Партнерські стосунки та взаємоповага.3. Швидкий рух вперед.3. Використання ОК та ІКТ для інтенсифікації навчання.4. Відкриті перспективи.4. Диференціація навчання.5. Надбагатократне повторення.5. Циклічне повторення протягом року.6. Провідна роль теоретичних знань.6. Систематичний контроль теоретичних та практичних знань учнів. 7. Гласність.7. Створення ситуації успіху для кожного учня. В основу нашої методичної системи закладені принципи роботи В. Ф. Шаталова ,оновленні для використання в сучасній інтерактивній школі. 

Номер слайду 11

Вивчення теми уроку з використанням ОК

Номер слайду 12

Вивчення теми уроку з використанням ОК

Номер слайду 13

Складання опорного конспекту є одним з найважливіших прийомів навчання. По суті, виклад інформації у формі конспекту є своєрідною «презентацією» знань, умінь і навичок учнів. Тому одна із основних вимог до ОК - його графічність. Створення ОК

Номер слайду 14

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1. Структурність (блочність);2. Лаконізм (можливий міні­мум знаків);3. Рельєфність (наголос на ключових моментах);4. Вико­ристання уніфікованої символіки;5. Про­стота графічних форм;6. Використання кольору для підвищення наоч­ності. Основні вимоги графічної структури ОК

Номер слайду 15

1. Структурність. ОК №6 «Порівняння натуральних чисел»

Номер слайду 16

2. Лаконізм (можливий міні­мум знаків)

Номер слайду 17

3. Рельєфність (наголос на ключових моментах)

Номер слайду 18

4. Вико­ристання уніфікованої символіки. ОК №16(2)«Переставна і сполучна властивості множення»

Номер слайду 19

5. Про­стота графічних форм ОК №9 «Числові та буквені вирази. Формули»

Номер слайду 20

6. Використання кольору для підвищення наоч­ностіОК №14 «Трикутник і його види»

Номер слайду 21

Скласти похвилинний план проведення уроку. Заняття слід починати з повторення та перевірки ОК минулого уроку. Перед поясненням нового матеріалу доцільно провести роботу з підручником для первинного осмислення теми. Під час пояснення нового матеріалу створюється ОК . На наступному занятті йде його відтворення (учні заповнюють шаблони) ). Пам’ятка вчителю для успішного використання методу опорних конспектів

Номер слайду 22

Після відтворення ОК доцільно перейти до тестових завдань для перевірки практичних вмінь учнів. Кожні 5-10 хвилин потрібно змінювати вид навчальної діяльності. При більших інтервалах часу у учнів з'являється втома, знижується активність сприйняття інформації. Включати в домашнє завдання ОК. Всі опорні конспекти учні повинні зберігати в папках або альбомах на розсуд вчителя. Пам’ятка вчителю для успішного використання методу опорних конспектів

Номер слайду 23

Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь «Ігри патріотів» 5 клас. Вчитель Прохоренко Л. В.

Номер слайду 24

Мета виховна:виховувати патріотів своєї держави; сприяти зміцненню здоров’я дитини. Мета освітня. Мета РОЗВИВАЛЬНАЗакріпити, розширити та систематизувати знання та вміння з теми розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь;Розвивати логічне та критичне мислення, вміння аналізувати ситуацію та приймати рішення

Номер слайду 25

епіграф

Номер слайду 26

Урок «Ігри патріотів»Три козацькі сотні відправляються сьогодні в похід за козацьким скарбом. Щоб отримати скарб кожен повинен гарно працювати та вести записи на картці самоконтролю. Картки мають назву «Моя частина скарбу» саме по її результатам учень отримає частину скарбу та оцінку в журнал. Бажаю всім успіху та гарної роботи!

Номер слайду 27

Легенда про козацький скарб. Згідно з легендою, гетьман заховав скарб у 1709 році, коли відступав після поразки від шведів у Полтавській битві. За одним із переказів, заощадження із золота та срібла гетьман наказав скинути в річку Ворсклу. А як звати цього гетьмана?

Номер слайду 28

Вибір сотника (індивідуальна робота)Усна лічба «Збери ім’я гетьмана»

Номер слайду 29

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}400+х437782467891300епмзаа1)345+(278+155)2)172+346+228+5543)645-(254+145)4)(288+Х)+1125)х- а=25,якщо корінь 68. Знайти а6)Х-789= 0

Номер слайду 30

Наші сотники. Сотниками стають: НайрозумнішіНайспритніші НайуспішнішіПідсумки

Номер слайду 31

Мій скарб картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап гри. Кількість балів1) Усна лічба «Збери ім’я гетьмана»Від 1 до 6 балів1)1 сотня -2)2 сотня –3)3 сотня -1)2)3)

Номер слайду 32

Іван Мазепа1639 - 1709 Український військовий, політичний і державний діяч. Гетьман Війська Запорозького, Голова козацької держави на Лівобережній і всій Наддніпрянській Україні. Зробив великий внесок у економічно-культурний розвиток Лівобережжя

Номер слайду 33

III . Перевірка теоретичних знань за шаблоном ОК №10 .1) Повторення ОК №10 «Рівняння»

Номер слайду 34

III . Перевірка теоретичних знань за шаблоном ОК №10 2) Заповнення шаблона ОК №10 «Рівняння»

Номер слайду 35

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дії учнів Дії вчителя1. Повторює ОК №101. Регламентує час, роздає шаблони для перевірки знань.2. Взаємоперевіряє знання ОК №10.2. Організовує та контролює роботу в парах, надає консультації.3. Заповнює шаблони для перевірки теоретичних знань ОК №10.3. Організовує та контролює самостійну роботу учнів, по закінченню відведеного часу збирає роботи.4. Перевіряє правильність заповнення шаблону, виставляє оцінки в картку самоконтролю.4. Виводить шаблон контролю на монітор та проводить опитування.

Номер слайду 36

Мій скарб картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап гри. Кількість балів2)Перевірка ОК№10 Від 1 до 6 балів1)1 сотня -2)2 сотня –3)3 сотня -1)2)3)

Номер слайду 37

Перевірка д.з. «Знайди помилку» самоконтроль№275(12) на 6 балів3128-(m+425)=1509m+425 = 3128 +1509m+425 =1619m=1619+425m= 1194 Відповідь:1194№ 275 (3) (х-506)+215=429 Х-506=429-215 Х+506=214 Х=506-204 Х=720 Відповідь:720

Номер слайду 38

Х+у = 82+231= 259№387(2) на 8 балів. Знайди суму коренів(65-х)+14=5165-х = 51-1465-х= 37 Х=65 -37 Х= 28(у+16)+37=284 У+16=284-37 У+16= 247 У=247+16 У=231 Відповідь: 259

Номер слайду 39

Українці завжди були дуже щедрими та гостинними№278(2) на 10 балів. Нехай бабуся віддала сусідам х пиріжків . Так як спекла бабуся 60 пиріжків, то після пригощання сусідів в неї залишилося (60-х) пиріжків. Після того, як бабуся віддала онукам 20 пиріжків в неї залишилось (60-х) -20 пиріжків. За умовою задачі відомо, що після цього в неї залишилося 28 пиріжків.

Номер слайду 40

Перевіряй уважно!Складаємо рівняння(60+х)-20=2860-х=28-2060-х=48 Х=60-48 Х=12 Отже, бабуся віддала сусідам 21 пиріжок. Відповідь: 12 пиріжків

Номер слайду 41

Українська природа мальовнича. ШВИДКІ ріки, високі гори, плодючі чорноземи №340 на повторення. Роман-Кош - 1545 м. Піп-Іван Чорногорський -2022 м. Піп Іван Мармароський-1936 м. Найвища гора України -Говерла 2 561 м

Номер слайду 42

Задача від мудрої сови№ 363 на 12 балів1 спосіб328+109=219(уч)англ.246 +109=137(уч) фран.219+137+109=465(уч)2 спосіб328+246-109=465(уч)Відповідь:465 учнів навчається в гімназії.328246109

Номер слайду 43

V. Перевірка практичних знань за тестовими завданнями №10.1)Яке число є коренем рівняння (х+34)-27=59 а)86;б)52;в)32;г)1202)Скільки коренів має рівняння х+5= х+5 а)1; б)0; в)безліч; г)жодного  3) Розв’язати рівняння 63-(х+ 16) =43 а)20; б)36; в)14 ; г)4 

Номер слайду 44

V. Перевірка практичних знань за тестовими завданнями №10.4) Розв’язати рівняння (х - 18)+27 =69 а)60; б)42; в)24 ; г)78 5)Яке число потрібно поставити замість а, щоб коренем рівняння (х+а) -17=67 було число 20 а)64; б)67;в)70;г)104

Номер слайду 45

Відповіді до тесту №10{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12345бвгаа. Відповіді до тесту №10

Номер слайду 46

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дії учня. Дії вчителя1. Читає завдання тесту та відповідає на них.1. Організовує та контролює індивідуальну роботу учнів з тестовими завданнями.2. Виконує взаємоперевірку та виставляє оцінки в картку самоконтролю.2. Виводить тестові завдання на екран, проводить опитування,відповідає на питання учнів.

Номер слайду 47

Мій скарб картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап гри. Кількість балів3) Перевірка Д. З. «З яким багажем ти йдеш в подорож?»4)Тест №101) Від 6 до 12 балів2) За кожну виправлену на дошці помилку –1 бал3)Від 1 до 5 балів1)1 сотня -2)2 сотня -3)3 сотня -1)2)3)

Номер слайду 48

Зразок ІЗ ОК №10 Розв’язати рівняння567-(х+347) =143 Розв’язання. Застосуємо правило знаходження невідомого від’ємниках+347= 567-143х+347= 424

Номер слайду 49

Зразок ІЗ ОК№10 Застосуємо правило знаходження невідомого доданках=424-347х=77567-(77+347) =143143=143 Відповідь:77

Номер слайду 50

Козацька естафета під керівництвом сотника (написав 1 рядок рівняння передай хід побратиму) (Робота в парах)x= 406x=399x=461) 791-(х-298)=6832) (х-274)+356 =4813) (Х+458)-156=348

Номер слайду 51

Мій скарб картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап гри. Кількість балів5) «Козацька естафета»1)Від 1бала – до 5 балів2)1м-2 бали 2м -1 бал1 сотня – 2 сотня –3 сотня -1)2)3)

Номер слайду 52

Групова робота «Козацька рада»Логічна хвилинка «Хитромудрі козаки»Перемагає та група яка швидко і точно дасть відповідь

Номер слайду 53

Козаки були гарними мисливцями. Летіла група качок. Одна попереду, дві позаду; одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок?Відповідь. Летіли одна за одною три качки.

Номер слайду 54

Козаки любили гарно вдягатися. Швачка має шматок сукна 18 м і щодня відрізає по 3 м. На який день вона відріже останні три метра?Відповідь. На п'ятий.

Номер слайду 55

Сучасні козаки полюбляють машини. Завдання: визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина. Відповідь: 87

Номер слайду 56

Мій скарб картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап гри. Кількість балів6) Логічна хвилинка«Хитромудрі козаки»За кожну відповідь 3 бали1 сотня –2 сотня –3 сотня -1)2)3)

Номер слайду 57

Козацька фізкультхвилинка. Я люблю свою країну. Милу рідну Батьківщину. Буду гарно все вивчати. На майбутнє працювати!

Номер слайду 58

Задача - план пошуку скарбу Від першого орієнтиру до місцезнаходження кладу залишилось 400 метрів. Якщо деяку відстань проплисти по річці і пройти 96 м лісом до другого орієнтиру, то до кладу залишиться 275 м. Скільки метрів потрібно проплисти?

Номер слайду 59

Пояснення. Нехай по річці потрібно проплисти х м. Так як по лісу до другого орієнтиру потрібно пройти 96 м, то всього подолаємо (х+96) м. Так як від першого орієнтиру до скарбу було 400 м, то одержимо 400-(х+96) м., що за умовою задачі дорівнює 275 м. Складаємо рівняння

Номер слайду 60

Дістанься до скарбу першим400-(х+96)=275(400-96)-х=275304-х=275 Х=304-275 Х=29 Отже, по річці потрібнопроплисти 29 м. Відповідь: 29 м. Самостійна робота навчального характеру888-(х+364)=419(888-364)-х=419524-х=419 Х=524-419 Х= 105 Відповідь:105

Номер слайду 61

Мій скарб картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап гри. Кількість балів7) «Дістанься до скарбу першим»1) Від 1 бала до 5 балів2) За доповнення – 1 бал1 сотня –2 сотня –3 сотня -1)2)3)

Номер слайду 62

Козацьке д.з. Скласти задачу про козацькі традиції, яка розв’язується за допомогою рівняння, та розв’язати його двома способами.

Номер слайду 63

Моя частина скарбу{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап уроку. Кількість балів1) Збери ім’я гетьмана1) 1б - 6б2)Перевірка ОК №102)1б-5б3) Перевірка Д. З. «Готовність до подорожі»3) 6б- 15б4)Тест №104)1б-5б5) Козацька естафета5) 1б-7б6) Логічна хвилинка6) 0б-9б7) Дістанься до кладу першим с.р.7) 1б-8б8) Всього8) 11б- 55б7) Оцінка7) 11б - 26 б оцінка 6 27б-44 б оцінка 9 45 б- 55б оцінка 128) Вага скарбу8)= вашій оцінці

Номер слайду 64

Рефлексія. Чи досягнув урок своєї мети?Що вам сьогодні вдалося на уроці?Над чим ще потрібно працювати?Що найбільше сподобалось на уроці?Чи було вам важко?Що запам’яталось?Чи хочете ви вивчати історію своєї країни?Який найголовніший скарб для кожного українця?

Номер слайду 65

Дякую за урок!

Номер слайду 66

ОК повинні складатися учнями та вчителем на уроці пояснення нового матеріалу та використовуватися протягом вивчення всієї теми. Пояснення нового матеріалу повинно складатися з двох частин (теоретичної та практичної); їх співвідно­шення визначається конкретним навчальним матеріалом. Дії вчителя й учня на уроці повинні бути узгодженими : вчитель –консультант, учні-дослідники. Рекомендації з використання ОК :

Номер слайду 67

Знання опорного конспекту повинно перевірятися обов’язково у кожного учня , використовуючи різні форми контролю знань. Всі опорні конспекти повинні бути систематизовані у кожного учня в окремому альбомі (папці). Необхідно провести роз’яснювальну роботу з батьками , надавати при необхідності консультації. Рекомендації з використання ОК :

Номер слайду 68

«Додавання і віднімання десяткових дробів. Розв’язування вправ»Вчитель Прохоренко Л. В. ЗОШ №3 2014-2015 н.р.

Номер слайду 69

Мета виховна:виховувати вміння дружити та будувати дружні стосунки з однокласниками під час дієвого спілкування. Мета освітня. Мета РОЗВИВАЛЬНАФормувати уміння і навички учнів виконувати додавання та віднімання десяткових дробів при розв’язуванні різних вправ; Розвивати логічне та критичне мислення, вміння аналізувати ситуацію, робити висновки та приймати рішення;

Номер слайду 70

Слово-символ уроку

Номер слайду 71

Хороші друзі дістаються тому, хто сам уміє бути хорошим другом. (Н. Макіавеллі)Девіз уроку

Номер слайду 72

Кожна група згідно жеребкування працює над відтворенням певного ОК. Після роботи в групах йде перевірка теоретичних знань через захист відтвореного ОК. Потім рецензування та оцінювання. Теоретичний вернісаж

Номер слайду 73

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дії учнів Дії вчителя1. Повторює ОК №30-331. Регламентує час, проводить жеребкування, роздає шаблони для перевірки знань.2. Працює в групі над відтворенням ОК2. Організовує та контролює роботу в групах, надає консультації.3. Проводить захист відтворених ОК і рецензує їх.3. Організовує проведення захисту відтворених за шаблоном ОК, надає можливість зробити рецензії учням, які цього бажають.4. Перевіряє правильність заповнення шаблону, виставляє оцінки в картку самоконтролю.4. Виводить ОК на монітор та проводить оцінювання, враховуючи: правильність відтворення шаблона, проведення захисту та надання рецензії.

Номер слайду 74

Шаблон ОК № 30 « Уявлення про звичайні дроби »

Номер слайду 75

Перевірка ОК № 30 « Уявлення про звичайні дроби »

Номер слайду 76

Шаблон ОК№ 31 « Порівняння десяткових дробів »

Номер слайду 77

Перевірка ОК № 31 « Порівняння десяткових дробів »

Номер слайду 78

Шаблон ОК № 32 « Округлення чисел»

Номер слайду 79

Перевірка ОК№ 31« Округлення чисел»

Номер слайду 80

Записати розряд …, кома під …..і ….23,45 + 5,6789 =45,309 - 0,6=a+b=……- …..властивість(a+b)+c=….-… властивість2,8 + 3,256 + 123,2 = Шаблон ОК №33«Додавання і віднімання десяткових дробів»

Номер слайду 81

Перевірка ОК №33 «Додавання і віднімання десяткових дробів»Постав оцінку в картку. САМОКОНТРОЛЮЗаписати розряд під розрядом, кома під комою і виконати дію.23,45 + 5,6789 = +23,4500 5,6789 29,128945,309 - 0,6=45,309-0,6 00 44,709

Номер слайду 82

2,8 + 3,256 + 123,2 = (2,8 +123,2) + 3,256 =126 + 3,256 =129,2562)Властивості додаванняa+b=b+a(a+b)+c=a+(b+c)

Номер слайду 83

Математичне лото (робота в групах)

Номер слайду 84

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Математичне лото (відповіді)16+0,7=16,70,7-0,35=0,354-0,85=3,154-1,003=2,9970,482-0,2= 0,2820,007+18=18,0071-0,55=0,450,624+6,08=6,704

Номер слайду 85

Довіра - перша умова дружби. Без справжньої дружби життя - ніщо. Залишитися без друзів - найгірше після злиднів, нещастя. Дружба подвоює радості і скорочує наполовину прикростіДружба має рівні прояви, але закон у неї один - вірність. Девіз групи (математичне лото)

Номер слайду 86

1. Чи вірите ви, що число 5,07 є десятковим дробом?2. Чи вірите ви, що число 0,9 менше за 1,01?3. Чи вірите ви, що сума чисел 3,02 і 6,8 дорівнює десяти?4. Чи вірите ви, що десятковий дріб не зміниться якщо справа до нього дописати нулі?5. Чи вірите ви, що12,2000=12,2?6. Чи вірите ви, що під час додавання не звертають увагу на кому?Гра «Вірю – не вірю» (вірю-аплодую,не вірю – не аплодую)

Номер слайду 87

Спрости вираз, обираючи зручний порядок дій 2,47+х+13,359+х+0,53 Розв’язання. Скористаємось переставною та сполучною властивостями додавання.2,47+х+13,359+х+0,53 =(2,47+0,53)+(х+х)+13,359 = 3+2х+13,359 = (3+13,359)+2х =16,359+2х. Зразок із ОК № 33 « Додавання і віднімання десяткових дробів »

Номер слайду 88

Робота в групах «Будинок дружби 5-Г класу»(жеребкування груп)

Номер слайду 89

Справжні друзі разом проводять дослідження. Якщо вони розв’яжуть зручним способом приклади,то дізнаються ім’я засновника десяткових дробів.1)(5,6+3,9)+0,4=2)2,7+6,5+3,3+0,5=133)(4,73+5,9)-1,73=4)0,56+3,74+2,44=5)2,7+1,97+0,3=6)(57+4,53)+0,47«Бібліотека»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}4,97І13 Т8,9 Е9,9 С6,74 В62 Н

Номер слайду 90

Хто відкрив десяткові дроби?в своїй праці “Ключ до арифметики” Першим ввів поняття десяткового дробу і визначив правила дій з десятковими дробами видатний математик Ал-КашіДесяткові дроби удруге відкрив математик Симон Стевін

Номер слайду 91

Ал – Каші пропонував писати цілу і дробову частини різними чорнилами 2345436756054

Номер слайду 92

Пізніше ставили між цілою і дробовою частинами вертикальну риску345 І 5667 І 2340 І 456

Номер слайду 93

Стевін запрпонував відокремлювати цілу частину від дробової кружечками345 ⃘975789 ⃘4560 ⃘678

Номер слайду 94

Німецький математик Кеплер запропонував відокремлювати цілу части від дробової комою в 17 столітті.

Номер слайду 95

Кухня. На день народження Миколки прийшли найкращі друзі. Розв’яжіть рівняння, щоб дізнатись якої маси торт вони з’їли.(21-х)+27,8=39,156

Номер слайду 96

(21-х)+27,8=39,15621-х=39,156-27,821-х=11,356 Х=21-11,356 Х=9,644 Маса торта 9,644 кг. Кухня

Номер слайду 97

За три дні канікул шкільні друзі витратили на дозвілля 180 грн. За перший і другий день вони витратили 140,09 грн, а за другий і третій 94,18 грн. Скільки грошей вони витрачали кожного дня?Гральна кімната

Номер слайду 98

1)180-140,09=39,91(грн)- за третій день2)180-94,18=85,82(грн) – перший день3)94,18-39,91=54,27(грн)-за другий день. Відповідь:85,82 грн;54,27 грн;39,91 грн. Гральна кімната

Номер слайду 99

Друзі організували туристичний похід. За перший день він пройшли 4,8 км, а за другу на 1,92 км більше ніж за перший, а за третій на 2,07 км менше ніж за другий. Яку відстань вони пройшли?Спортивна

Номер слайду 100

1)4,8+1,92=6,72(км)- за другий день2)6,72-2,07=4,65(км) – за третій день3)6,72+4,65+4,8=16,17(км) – всього. Відповідь :16,17 км. Спортивна

Номер слайду 101

Всі друзі полюбляють грати в хованки. Цього разу вони шукають загублену кому.31 + 257 = 567; 97 - 62 = 35;16 + 42=202;589 – 20 = 389120 + 987 = 12987 Таємна кімната3,1 + 2,57 = 5,67; 9,7-6,2=3,5;16+4,2=20,2;58,9-20=38,9120+9,87=129,87

Номер слайду 102

Учні виконують роботу над Тестом №33«Додавання і віднімання десяткових дробів»Після завершення роботи над тестом будь-який учень з однієї команди питає відповідь до одного із завдань тесту в учня з іншої команди. Влучний постріл (робота з тестовими завданнями)

Номер слайду 103

1) Виконайте додавання 3,45+23,6 а)26,105; б)27,05; в) 27,105; г)2,7052)Виконайте віднімання 45,6-6,43а)39,07; б)39,23; в) 39,17; г) 3,9233) Розв’яжіть рівняння х +3,45=10а)13,45; б)7,45; в)6,45; г) 6,55 Тестові завдання

Номер слайду 104

4) Розв’яжіть рівняння х - 5,47 = 12,7а)18,17; б) 7,23; в) 1,817; г) 17,545)Обчислити 3,56 дм -14 сма) 3,42дм; б) 2,16 дм; в) 2,16 см; г) 3,42 см. Тестові завдання

Номер слайду 105

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12345бвгаб. Перевірка

Номер слайду 106

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дії учня. Дії вчителя1. Читає завдання тесту та відповідає на них.1. Організовує та контролює індивідуальну роботу учнів з тестовими завданнями.2. Виконує влучний постріл, тобто питає відповіді у своїх опонентів під час гри.2. Регламентує та контролює проведення гри «Влучний постріл» . 3. Після завершення гри виводить тестові завдання на екран, для самоконтролю учнів .

Номер слайду 107

Рефлексивний екран1. «сьогодні на уроці я дізнався...»2. « було цікаво ...»3. « було важко ...»4. « я виконував завдання ..»5. « я зрозумів, що...»6. « тепер я можу...»7. «. я відчув, що...»8. « я придбав...»9. « я навчився ..»10. «у мене вийшло ...»11. « я зміг...»12. « я спробую...»13. « мене здивувало..».14. « урок дав мені для життя ..»15. « мені захотілося ...»

Номер слайду 108

Номер слайду 109

Номер слайду 110

Шановні колеги!Бажаю вам отримувати задоволення від знань ваших учнів та якості проведення ваших уроків. Маю надію,що мій посібник допоможе вам в цьому. Успіхів та творчості!

pptx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку