Виготовлення елементів проектного виробу. Технологія " квіти з атласних стрічок"

Про матеріал
Тема. Виготовлення елементів проектного виробу. Мета: удосконалювати навички виготовлення квітів з атласних стрічок; формувати поняття необхідності дотримуватись розробленої технологічної послідовності виготовлення проектного виробу; розвивати художній смак при виборі відповідного та доцільного виду оздоблення виробу, навики самостійної творчої роботи; виховувати охайність, зібраність, технологічну дисципліну. Очікуванні результати: учні виконують вироби відповідно технологічної карти, виконують правила безпечної праці при роботі з інструментами, обладнанням, виконують елементи виробу. Обладнання: ІКТ, журнали з рукоділля, технологічна послідовність виконання виробу (індивідуально) Тип уроку: комбінований,круглий стіл Краса рятує світ, і вона в твоїх руках!
Перегляд файлу

 

 

 

 

Конспект уроку

 з трудового навчання

у 9 класі

 

 

 

 

 

Тема : Виготовлення елементів

        проектного виробу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель _______

Ірина Василівна Білецька

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Виготовлення елементів проектного  виробу.

Мета: удосконалювати навички виготовлення квітів з атласних стрічок;

               формувати поняття необхідності дотримуватись розробленої технологічної

               послідовності виготовлення проектного  виробу;

               розвивати художній смак при виборі відповідного та доцільного виду оздоблення

               виробу, навики самостійної творчої роботи;

               виховувати охайність, зібраність, технологічну дисципліну.

Очікуванні результати: учні виконують вироби відповідно технологічної карти, 

                виконують правила безпечної праці при роботі з інструментами, обладнанням,

                виконують елементи виробу.

Обладнання: ІКТ, журнали з рукоділля, технологічна послідовність виконання виробу  

              (індивідуально)

Тип уроку: комбінований,круглий стіл

       Краса рятує світ, і вона в твоїх руках!

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  1. Перевірка готовності  учнів до уроку (спецодяг), інструменти та приладдя.
  2. Я вам пропоную за допомогою бусинок відтворити свій настрій.( якщо хороший настрій - то білі, якщо поганий - то сині. Кидаємо у склянку, а потім порахуємо яких більше)
  3. Ознайомлення із «Супутниками співпраці».

 

        2.Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

1.Де можна використовувати квіти з атласних стрічок??

2. Поясніть послідовність виготовлення квітів технікою « Канзаші»

3. А з якими техніками виготовлення квітів ви зустрічались на практичних роботах у 5-8 класах?

        3. Вивчення нового матеріалу.

Художником повинен  бути кожний. Щоб виховати в собі художника, «навчити бачити», потрібно:

По-перше, щиро хотіти;

По-друге – накопичувати знання, а також розвивати ерудицію і кругозір, до роботи підходити творчо:

Порівнювати, відбирати, поєднувати;

Багато працювати, не падати духом під час невдач.

  Людині властиве прагнення до оновлення, до зміни. Мода завжди йде в ногу  зі століттям. І це природно. У наш час бурхливий розвиток промисловості дає нам нові матеріали, а прискорений темп життя вимагає зручного використання різних конструкційних матеріалів. Але актуальними завжди залишаються народні цінності.

   Українська вишивка завжди була і є елементом інтер’єру, так як і польові квіти якими завше була прикрашена українська хатина.

Ми маємо пам’ятати і відновлювати матеріальні цінності нашого краю. І нині ви переконаєтесь що український декор пасує до будь – якого інтер’єру. Гордіться тим ,що ви Українці!

   Сьогодні ви будите виготовляти квіти з атласних стрічок , які є елементом вашого виробу             « Защіпок для штор  в Українському стилі»

    Але спочатку, будь ласка, об’єднайтесь у групи з за бажанням на виготовлення маку, волошки та соняшника.

    Саме в «дрібничках проявляється наша індивідуальність; саме вони здатні змінити стандартний виріб, підкреслити наше вміння бачити себе та оточуючих, наш характер, загальну культуру, інтереси, смаки.

  •    Подивимось же на наших дослідниках що вони знайшли в Інтернет мережі по виготовленні потрібних вам квітів. …( відповідає учень який підготувався за домашнім завданням).  
  • Про свою роботу в бібліотеці послухаємо теоретика…( відповідає учень який попередньо підготувався).

 

 

 

 

  1. Інструктаж до практичної  роботи.

   Релаксаційна хвилинка  

  • Якщо ви не користуєтесь іржавими інструментами – поплескайте в долоні;
  • Якщо ви ножиці передаєте ручкою уперед – похитайте головою;
  • Якщо ви кидаєте свої ножиці – потупайте ногами;
  • Якщо ви зберігаєте свої інструменти в коробці – покліпайте очима;
  • Якщо ви тримаєте роботу на відстані 30-35 см від очей – зробіть кругові оберти плечима;
  • Якщо ви робите все правильно – погладьте себе по голові.
  • Не забудьте кинути бусинку відповідно свого настрою.
  1. Практична робота.

Виготовлення квітів  із стрічок.

               (За вивченими техніками   у групах).

  1. Узагальнення та систематизація вмінь та навичок.

Аналіз характерних помилок. Загальна оцінка виконаної роботи.

    Рефлексія

Тож якими «золотими правилами» слід керуватися творчій людині?

  • Будь неповторною – індивідуальною, яскравою особистістю!
  • Не забувай що навколо тебе – світ фантазерів і романтиків!
  • Самостверджуйся і самовдосконалюйся!
  1. Підсумки уроку.

Закінчити речення, кладучи квітку у корзинку до наступного уроку.

  • Було цікаво 
  • Було важко…
  • Тепер я можу…
  • Мене здивувало…
  • Мені захотілось…
  • Я відчуваю…..

Звертання до девіза на початок уроку. Подивіться на ці квіти і ще раз переконайтесь що краса врятує світ !

  1. Домашнє завдання

Закінчити  елемент виробу,  , підготуватися до виготовлення виробу « Защіпки для штор».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Білецька Ірина
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
11 січня 2023
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку