Виготовлення настільної підставки під канцелярські прибори

Про матеріал
 навчальна: формувати знання дітей про технології обробки деревини; закріпити знання про види роботи з деревиною.  виховна: виховувати потребу проявити себе в різноманітних видах творчої діяльності; виховувати прагнення до досконалості виробів з деревини та вміння застосовувати одержанні знання на практиці.  розвиваюча: розвиток образного мислення та творчої уяви, вмінь аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.
Перегляд файлу

Тема.  Виготовлення настільної підставки під канцелярські прибори 

Мета уроку:

  • навчальна: формувати знання дітей про технології обробки деревини; закріпити знання про види роботи з деревиною.
  • виховна: виховувати потребу проявити себе в різноманітних видах творчої діяльності; виховувати прагнення до досконалості виробів з деревини та вміння застосовувати одержанні знання на практиці.
  • розвиваюча: розвиток образного мислення та творчої уяви, вмінь аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.

Хід уроку

1. Вступна частина

1.1 Організаційний момент

Доброго дня діти. Кожен знає, як це, коли до мами телефонує подруга, і вона тобі каже «сина, срочно треба листочок і ручка!», і як на зло, ви не можете нічого знайти. Тому, сьогодні на уроці я пропоную зробити компактний органайзер для для канцелярії, щоб ваші ручки, олівці і листочки, завжди були в одному місці.

1.2 Обговорення теми

Дерев'яний органайзер для канцелярського приладдя і документів - простий, але дуже важливий аксесуар, завдяки якому можна створити ідеальний порядок на робочому столі як юних геніїв, так і керівників. Настільний органайзер з дерева дозволить зберігати книги або зошити, ручки, олівці та іншу канцелярію в одному місці.

Настільний органайзер має два відділення, для зберігання паперу і відділення для зберігання ручок та олівців.

Дерев'яний настільний органайзер можна прикрасити, малюнком, логотипом або будь-яким іншим зображенням.

2.Практична робота

2.1Вступний інструктаж

  1. Правильно одягти спецодяг (фартух з нарукавниками або халат) і головний убір (берет чи косинку). Ретельно підібрати волосся і заправити кінці косинки.
  2. При необхідності підготувати засоби індивідуального захисту (за вказівкою вчителя).
  3. Уважно ознайомитися із змістом практичної роботи.
  4. Підготувати на робочому місці тільки те, що необхідне для виконання практичної роботи. Приберіть все зайве.
  5. Ознайомтеся з правилами безпечного виконання практичної роботи, уважно прослухайте відповідний інструктаж з правил безпечного виконання практичної роботи.
  6. Перевірте стан інструментів індивідуального користування, розкладіть їх у порядку, встановленому вчителем.
  7. Перевірте справність верстата (затискні коробки, упори для пиляння, затискні клини, пристрої для креслення), стійкість вестата.
  8. Перевірте наявність інвентаря (сидіння, щітки для замітання, совок).

2.2Самостійна робота учнів

Для початку, візьмемо дві дерев’яні заготовки з фанери 40х105 дві штуки, 25х105, 70х105, 95х105 і товщиною 14мм

Розмітимо в найменшій і одній з тих, яких дві, центри для отворів C:\Users\Yurak\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20201130_141544.jpgC:\Users\Yurak\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20201130_142726.jpg

За допомогою свердла форстнера 15мм робимо отвори

Беремо шліфувальний папір або гравер і зашкурююємо внутрішні отвори, щоб не було заусенців

Збираємо всю нашу конструкцію, на цвяхи 20мм, промазуючи місце стику клейом ПВА

Нашу зібранку констркцію покриваємо морилкою

 

Після висихання, можна використовувати

3. Заключна частина

3.1 Заключні питання

  1. Які завдання були визначені сьогодні на уроці?
  2. Чи справились ви з цим завданням?
  3. Які труднощі виникли у вас під час виконання практичної роботи?

3.2 Прибирання робочих місць

 

docx
Додано
2 грудня 2020
Переглядів
1368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку