«Я досліджую світ»: технологічна галузь 3 клас Безпрозванна Т. С. |
|
Виготовлення та оздоблення виробу із природних матеріалів знайомими технологіями. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності. |
- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом), зіставляючи їх властивості: природні та інші матеріали/ 4 ТЕО 1-1.3-3; - самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання природного матеріалу) / 4 ТЕО 1-1.1-4; - створює та оздоблює виріб, дотримуючись логічної послідовності, за зразком чи власним задумом із різних конструкційних матеріалів та повторно використовуючи матеріали/ 4 ТЕО1-1.4-5; - самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)/ 4 ТЕО 2-4.3-1 - розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її/ 4 ТЕО 2-1.5-1 |
Сценарій уроку
РАНКОВЕ КОЛО
Гра «Фейк»
Сьогодні четвер
Зранку падав дощ
Учора був день козацтва
Починає облітати листя
Повітряна куля – це транспорт
До нас сьогодні завітали гості
Сьогодні варто:
Піти на прогулянку до лісу
Пити трав'яний чай
Сьогодні не варто :
Їздити на велосипеді
Ображати менших
РОБОТА В КОМАНДАХ
( кожна команда отримує слово анаграму )
1 – дорожпо ( подорож )
2 – битьро ( робить )
3 – шухоро ( хорошу )
4 – люнуди ( людину )
5 – щораюк ( кращою )
( команди , з утворених слів, складають речення )
ГАСЛО МАНДРІВНИКА
ПОДОРОЖ РОБИТЬ ХОРОШУ ЛЮДИНУ КРАЩОЮ
Діти, яку тему ми вивчаємо в цьому місяці ?
ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ
Чи любите ви подорожувати ? Чому ?
Гра «Скриня»
( пропоную кожній дитині узяти в подорож один предмет і покласти його у скриню . Діти мають уважно слухати один одного. )
Який предмет був найлегший ?
Найцінніший ?
Найбільший ?
Найсмачніший ?
Хто узяв у подорож банківську картку ?
Яблука ?
Старшого брата ?
На чому можна подорожувати ?
А ми сьогодні будемо подорожувати на …
Хоч і їсть лише повітря
Поправляється за мить
Як наїсться , то без вітру
Аж до хмари полетить.
( повітряна куля )
Що ви знаєте про повітряну кулю ?
А чи цікаво вам куди ми будемо сьогодні подорожувати ?
КВЕСТ
( У класі заховані картки з назвами країн. Діти шукають. )
Молдова, Румунія, Угорщина, Словаччина, Польща, Білорусія, Росія.
Чому саме в ці країни будемо подорожувати ? ( тому що , ці країни межують з Україною. Сусідні країни. )
А чи знаєте ви столиці цих країн ?
Чи хочете ви дізнатися ?
РОБОТА В КОМАНДАХ
Україна * * Варшава
Молдова * * Бухарест
Румунія * * Кишинів
Угорщина * * Мінськ
Словаччина * * Москва
Польща * * Київ
Білорусія * * Братислава
Росія * * Будапешт
( щоб знайти відповідь, учні використовують ґаджети )
РОБОТА З КАРТОЮ
( дослідницька робота )
Відшукайте та позначте на своїй карті
країни сусідів.
А зараз уявно будемо подорожувати
у інші країни. Пропоную : дослідити на
карті, скільки сантиметрів
Кишинів – Бухарест. Де 1 см – 100 км
А якщо кожну годину ми будемо
долати 100 км : Скільки годин ми будемо у
дорозі ?
Гра «Поміняйтеся місцями»
( руханка )
Поміняйтеся місцями – хто любить подорожувати потягом
… кому подобається подорожувати взимку
… хто подорожував на літніх канікулах
… хто мріє політати на повітряній кулі
… хто під час подорожі знайшов собі друга
… хто любить туристичні подорожі та ночівлю в наметах
… хто робить та зберігає світлини своїх подорожей
… у кого є магніти з місць де ви подорожували
ДЕМОНСТРАЦІЯ ПОЯСНЕННЯ ВИГОТОВЛЕННЯ
повітряної кулі із природніх матеріалів
1. Кожна дитина отримує шаблон повітряної кулі.
2. Корзину – розфарбовуємо.
3. Кулю – намазуємо клеєм та прикладаємо( раніше заготовлені ) осінні різнокольорові листочки.