Вихавний захід з англійської мови для 1-4 класів

Про матеріал
Сценарій виховного заходу з англійської мови для молодших класів Морська подорож в країну сказок «По морях, по хвилях…»
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Морська подорож в країну сказок

«По морях, по хвилях…»

(Виховний захід для учнів 1- 4 класів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Тварини. Морська подорож в країну сказок «По морях, по хвилях».

Мета: Узагальнити знання учнів, підтримувати інтерес до вивчення мови, тренувати у дітей вживання знайомих граматичних структур в монологічному і діалогічному мовленні, розширити світогляд, прививати любов до мови,що вивчається.

Обладнання: інтерактивная дошка, набір іграшок, бескозирки, квітка - семицвітка, імпровізований корабель, карта-план подорожі.

План заходу

І.

Учитель: “Good morning, Children!”

Дети: “Good morning”

Good morning,

Good morning to you,

Good morning,

Good morning,

We are glad to see you too”.

Учитель:

“I am glad to see you too”.

Учитель: «Сьогодні ми відправимося в подорож по морях і  океанах, в країну казок на кораблі «Червоні вітрила». Але спочатку хорошо до нього підготуємося».

ІІ. Підготовка до подорожі

  1.       Учитель: «Зараз ми потренуємо наші язички і зайдемо в гості до «Язичка».

Діти  слухають сказку про «Язичка» и повторюють всі звуки за учителем:

[t, d, n, l, s, z, u-u, g-g-g, m-m-m, r-r-r, f, v, u: u: u:, w, x, a:, o:, au, u , i…].

2. Учитель: «Тепер ми маємо пройти медогляд».

“Who wants to be a doctor?

Lena is a doctor. Ann is a doctor. They are doctors”.

Лікарі віддають дітям такі розпорядження:

“Sleep! Go! Jump! Run! Swim! Fly! Climb! Wash! Stand up! Sit down!”

ІІІ. Початок подорожі

Учитель: « Молодці, діти. Всі пройшли медогляд. Отже, відправляємося. Підняти якорь! Підняти вітрила! Я капітан. Ви – матроси. Надіти бескозирки. Ми попливемо через Біле море, Червоне, Жовте і Чорне моря. Щоб не збитися з курсу давайте повторимо назви кольорів з домогою чарівної «Квітки – семицвітки».

“What colour is it?

It’s blue…et c.

Very good, children!

А тепер познайомимось. Ви розповісте про себе, де живете, чим займаєтесь?

- What is your name?

- My name is……

- How old are you?

- I am 7 (8)….

- Where do you live?

- I live in Тakhtaulovo

- Do you speak English?

- Yes, but just a little bit.

Учитель: “Thank you children.

А тепер  нам необхідно повторити прислівя, які нам дуже знадобляться в нашій подорожі»

Діти повторюють:

“Better late than never.

Early to bed, early to rise,

Makes a person healthy,

Wealthy and wise.

Good health is above wealth.

Never say die.

East or west,

Home is best.

…………………

ІV. Затока загадок и знань

Діти, ми наближаємося до затоки загадок і щоб не затонути нам необхідно відгадата декілька загадок.

Діти, хто хоче придумати загадки і загадати їх своїм товаришам? А ми їх зпробуємо відгадати.

Діти загадують загадки:

1. I am grey. I can jump, run, walk. I can wash myself. I cannot fly. I like milk. What am I?(a cat)  и т.д.

Діти читають маленькі тексти  про тварин.

V. Протока бадьорості

Учитель: Let’s continue our travels.

Зліва по курсу протока бадьорості.

Let’s do our exercises.

Hands up

Hand down,

Hands on hips,

And sit down and so on.

VI. Учитель: “Very good, children”.

«Слідуємо далі по курсу. Пливем до Острова, де живуть різні тварини».

Учитель: «Але, діти! На острові щось сталось? Лікар Айболить посилає нам сигнали SOS. Треба йому допомогти, зробимо зупинку».

Doctor: “Good morning, Children!”

Children: “Good morning, doctor Aibolit!

What has happened! (What’s the matter?)”

Doctor: “Help me! Please!”

«Бармалей зачарував моїх звірят. Треба їх розчарувати.

( дає дітям чарівний мішочок з тваринками)».

Учитель: “Let’s play the game”.

гра «Чарівний Мішочок»

В мішочку знаходяться іграшкові тваринки. Діти по черзі їх «відгадують»: дістають і називають на англійській.

I have a dog (a cat, a frog и т.д.)

Якщо відповідь правильна, то учні кажуть:”Yes, a dog”.

Doctor: «Наші звірі вже не зачаровані».

“Thank you, Children!”

Children:” Not at all”.

Учитель: «Діти! Наші подорож закінчилась, ми пливем додому, давайте запросимо лікаря Айболита і його звірят до себе в гості».

Let’s go with us, dear Doctor Aibolit!

На протязі всієї подорожі діти повторюють ті прислів’я, що необхідні  в даних ситуаціях.

East or West, Home is Best.

The End

 

1

 

doc
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку