Морська подорож в країну сказок
«По морях, по хвилях…»
(Виховний захід для учнів 1- 4 класів)
Тема: «Тварини. Морська подорож в країну сказок «По морях, по хвилях».
Мета: Узагальнити знання учнів, підтримувати інтерес до вивчення мови, тренувати у дітей вживання знайомих граматичних структур в монологічному і діалогічному мовленні, розширити світогляд, прививати любов до мови,що вивчається.
Обладнання: інтерактивная дошка, набір іграшок, бескозирки, квітка - семицвітка, імпровізований корабель, карта-план подорожі.
План заходу
І.
Учитель: “Good morning, Children!”
Дети: “Good morning”
Good morning,
Good morning to you,
Good morning,
Good morning,
We are glad to see you too”.
Учитель:
“I am glad to see you too”.
Учитель: «Сьогодні ми відправимося в подорож по морях і океанах, в країну казок на кораблі «Червоні вітрила». Але спочатку хорошо до нього підготуємося».
ІІ. Підготовка до подорожі
Діти слухають сказку про «Язичка» и повторюють всі звуки за учителем:
[t, d, n, l, s, z, u-u, g-g-g, m-m-m, r-r-r, f, v, u: u: u:, w, x, a:, o:, au, u , i…].
2. Учитель: «Тепер ми маємо пройти медогляд».
“Who wants to be a doctor?
Lena is a doctor. Ann is a doctor. They are doctors”.
Лікарі віддають дітям такі розпорядження:
“Sleep! Go! Jump! Run! Swim! Fly! Climb! Wash! Stand up! Sit down!”
ІІІ. Початок подорожі
Учитель: « Молодці, діти. Всі пройшли медогляд. Отже, відправляємося. Підняти якорь! Підняти вітрила! Я капітан. Ви – матроси. Надіти бескозирки. Ми попливемо через Біле море, Червоне, Жовте і Чорне моря. Щоб не збитися з курсу давайте повторимо назви кольорів з домогою чарівної «Квітки – семицвітки».
“What colour is it?
It’s blue…et c.
Very good, children!
А тепер познайомимось. Ви розповісте про себе, де живете, чим займаєтесь?
- What is your name?
- My name is……
- How old are you?
- I am 7 (8)….
- Where do you live?
- I live in Тakhtaulovo
- Do you speak English?
- Yes, but just a little bit.
Учитель: “Thank you children.
А тепер нам необхідно повторити прислівя, які нам дуже знадобляться в нашій подорожі»
Діти повторюють:
“Better late than never.
Early to bed, early to rise,
Makes a person healthy,
Wealthy and wise.
Good health is above wealth.
Never say die.
East or west,
Home is best.
…………………
ІV. Затока загадок и знань
Діти, ми наближаємося до затоки загадок і щоб не затонути нам необхідно відгадата декілька загадок.
Діти, хто хоче придумати загадки і загадати їх своїм товаришам? А ми їх зпробуємо відгадати.
Діти загадують загадки:
1. I am grey. I can jump, run, walk. I can wash myself. I cannot fly. I like milk. What am I?(a cat) и т.д.
Діти читають маленькі тексти про тварин.
V. Протока бадьорості
Учитель: Let’s continue our travels.
Зліва по курсу протока бадьорості.
Let’s do our exercises.
Hands up
Hand down,
Hands on hips,
And sit down and so on.
VI. Учитель: “Very good, children”.
«Слідуємо далі по курсу. Пливем до Острова, де живуть різні тварини».
Учитель: «Але, діти! На острові щось сталось? Лікар Айболить посилає нам сигнали SOS. Треба йому допомогти, зробимо зупинку».
Doctor: “Good morning, Children!”
Children: “Good morning, doctor Aibolit!
What has happened! (What’s the matter?)”
Doctor: “Help me! Please!”
«Бармалей зачарував моїх звірят. Треба їх розчарувати.
( дає дітям чарівний мішочок з тваринками)».
Учитель: “Let’s play the game”.
гра «Чарівний Мішочок»
В мішочку знаходяться іграшкові тваринки. Діти по черзі їх «відгадують»: дістають і називають на англійській.
I have a dog (a cat, a frog и т.д.)
Якщо відповідь правильна, то учні кажуть:”Yes, a dog”.
Doctor: «Наші звірі вже не зачаровані».
“Thank you, Children!”
Children:” Not at all”.
Учитель: «Діти! Наші подорож закінчилась, ми пливем додому, давайте запросимо лікаря Айболита і його звірят до себе в гості».
Let’s go with us, dear Doctor Aibolit!
На протязі всієї подорожі діти повторюють ті прислів’я, що необхідні в даних ситуаціях.
East or West, Home is Best.
The End
1