Виховання культури поведінки

Про матеріал
Буклет на тему "Виховання культури поведінки учнів"
Перегляд файлу

                                                                                          

 

 

 

 

 

 

Виховання — це складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку.

 

 

 

 

Приклад твору на тему: “Виховання дітей” | Школа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Принципи статевого виховання дітей - Олена Архипенко 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використанні джерела:

  1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-proces-vihovannya-202433.html
  2. https://sch2.kledu.vn.ua/media/naprymu_vuhovnoji_roboty_1%20(1).jpg
  3. https://naurok.com.ua/prezentaciya-vihovannya-kulturi-povedinki-u-molodshih-shkolyariv-199304.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівні вихованості:

Характеризується негативним досвідом поведінки, що важко піддається педагогічному впливу, саморегуляція і самоорганізація не розвинуті.

  • Низький рівень.

Характеризується слабким виявом позитивного, ще не стійкого досвіду поведінки, спостерігаються зриви, поведінка регулюється переважно вимогами старших та іншими зовнішніми стимулами, саморегуляція та самоорганізація інтуїтивні.

  • Середній рівень.

 Йому властива стійка позитивна поведінка, наявність регуляції та саморегуляції, організації й самоорганізації, хоч активна позиція щодо діяльності та вчинків однокласників ще не виявляється.

  • Високий рівень

Для нього визначальним є стійкий і позитивний досвід поведінки, саморегуляції разом з прагненням до організації та регуляції діяльності поведінки інших людей, виявом активної позиції.

 

 

 

 

 

 

 

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     Виховання культури

        поведінки  школярів в

          умовах європейського

              освітнього простору

 

 

 

 

            Від педагога залежить, чим стане    

           серце дитини – ніжною квіткою чи

           засушеною корою.

                                         В.О.Сухомлинський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пундак Наталія
Додано
2 червня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку