Виховання патріота - обов'язок, право та місія сучасної освіти

Про матеріал
Презентація на тему "Виховання патріота - обов'язок, право та місія сучасної освіти". Дана презентація містить хвилину мовчання, посилання на посібник "Ціннісні орієнтири"; є документи, які регламентують роботу в закладі освіти з національно-патріотичного виховання. Розкрита структура Концепції національно-патріотичного виховання на період до 2025 року.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Виховання патріота – місія, право та обов'язок сучасної освіти. ПІДГОТУВАЛАзаступник директора з ВРІнна ХРИСТЮК

Номер слайду 3

«Як не можна жити за зразком іншого народу, яким би привабливим він не був, так само не можна виховувати за чужою педагогічною системою, якою б стрункою та гарно продуманою вона не була. Кожен народ в цьому відношенні має випробовувати свої сили». К. Ушинський

Номер слайду 4

Патріотизм (від латинського patria – країна, Вітчизна, Батьківщина) – це любов і відданість Батьківщині, прагнення своїми діями служити її інтересам. Історичне джерело патріотизму – це формування зв’язків з рідною землею, рідною мовою, народними традиціями, звичаями та культурою.

Номер слайду 5

ІННОВАТОРІнноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку за принципами сталого розвитку, конкурувати на ринку праці, учитися впродовж життя. ЯКИМ ЖЕ МАЄ БУТИ ВИПУСКНИК НОВОЇ ШКОЛИ?5 Освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни і патріоти, здатні до ризику та інновацій, - ось хто поведе українську економіку вперед у ХХІ століття. ОСОБИСТІСТЬЦілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення. ПАТРІОТ Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини.

Номер слайду 6

Асоціативний кущ«ХТО ВИХОВУЄ ПАТРІОТА?»ЯКИЙ ПРЕДМЕТ ВАЖЛИВІШИЙ?ДЕ БІЛЬШЕ ВИХОВУЄМО: ВДОМА ЧИ У ШКОЛІ? І ЧИ ТІЛЬКИ ТУТ?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Зараз ініціативу можна проявляти вільно, але має бути готовність узяти на себе відповідальність. Не треба вказувати молоді, що робити, вона розбереться сама. Важливим є виховати в ній правильні цінності і дати правильні орієнтири. Любомир Гузар

Номер слайду 9

ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ

Номер слайду 10

Національно – патріотичне виховання – один із головних векторів діяльності всього українського суспільства. Стратегічні підходи до національно-патріотичного виховання дітей та молоді в системі освіти визначено: Указом Президента України від 18.05.2019 №286/219 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання»;Постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 №932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки»;Постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2021 №673 затверджено «Державну цільову соціальну програму національно-патріотичного виховання на період до 2025 року».

Номер слайду 11

Номер слайду 12

КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ Метою національно-патріотичного виховання визначено становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян на основі духовно-моральних цінностей українського народу, національної самобутності.

Номер слайду 13

НАПРЯМКИ РОБОТИ ЛІЦЕЮ З НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;формування поваги до Конституції України, державної символіки (Герба, Прапора, Гімну України);збереження і продовження українських культурно – історичних традицій;виховання шанобливого ставлення до української мови, історії; формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу; формування  соціальної  активності; виховання правової культури особистості;формування  й  розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості; виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ:є складовою системи національного виховання та передбачає вироблення високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім’я процвітання держави;покликане формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.

Номер слайду 16

ОСНОВНІ ВИМОГИ:здійснювати військово-патріотичне виховання з урахуванням вікових, індивідуальних та національних особливостей учнів;розглядати військово-патріотичне виховання як складову частину національного виховання і здійснювати у взаємозв’язку з основними ланками освітнього процесу в закладі;дотримуватися принципу наступності в навчанні та використанні форм і методів військово-патріотичного виховання;вміло поєднувати військово-патріотичне виховання з іншими складовими національно-патріотичного виховання.

Номер слайду 17

Виховуй у собі Людину — ось що найголовніше, інженером можна стати за п'ять років, учитись на людину треба все життя. Василь Сухомлинський

pptx
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку