ІННОВАТОРІнноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку за принципами сталого розвитку, конкурувати на ринку праці, учитися впродовж життя. ЯКИМ ЖЕ МАЄ БУТИ ВИПУСКНИК НОВОЇ ШКОЛИ?4 Освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни і патріоти, здатні до ризику та інновацій, - ось хто поведе українську економіку вперед у ХХІ століття. ОСОБИСТІСТЬЦілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення. ПАТРІОТ Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини.
Національно – патріотичне виховання – один із головних векторів діяльності всього українського суспільства. Стратегічні підходи до національно-патріотичного виховання дітей та молоді в системі освіти визначено: Указом Президента України від 18.05.2019 №286/219 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання»;Постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 №932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки»;Постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2021 №673 затверджено «Державну цільову соціальну програму національно-патріотичного виховання на період до 2025 року».
КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ Метою національно-патріотичного виховання визначено становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян на основі духовно-моральних цінностей українського народу, національної самобутності.
НАПРЯМКИ РОБОТИ ЛІЦЕЮ З НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;формування поваги до Конституції України, державної символіки (Герба, Прапора, Гімну України);збереження і продовження українських культурно – історичних традицій;виховання шанобливого ставлення до української мови, історії; формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу; формування соціальної активності; виховання правової культури особистості;формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості; виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.
ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ:є складовою системи національного виховання та передбачає вироблення високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім’я процвітання держави;покликане формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.
ОСНОВНІ ВИМОГИ:здійснювати військово-патріотичне виховання з урахуванням вікових, індивідуальних та національних особливостей учнів;розглядати військово-патріотичне виховання як складову частину національного виховання і здійснювати у взаємозв’язку з основними ланками освітнього процесу в закладі;дотримуватися принципу наступності в навчанні та використанні форм і методів військово-патріотичного виховання;вміло поєднувати військово-патріотичне виховання з іншими складовими національно-патріотичного виховання.