План-конспект виховної години в 1 класі складено на допомогу вчителям та вихователям, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю. Виховна година спрямована на повторення правил дорожнього руху та основних правил пішоходів. Матеріал підібраний з урахуванням індивідуальних можливостей кожної дитини.
Тема. Будь обережним на дорозі.
Мета: Поглиблювати знання учнів про правила дорожнього руху; повторити основні правила пішоходів. Розвивати увагу, мислення, мовлення, пам’ять, навички поведінки на дорозі. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.
Обладнання: інтерактивна дошка; ноутбук; таблиці з кругами зеленого, жовтого та червоного кольорів.
Хід виховної години
І. Організаційна частина.
Вже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав!
Тож і ви часу не гайте,
Працювати починайте.
ІІ. Основна частина.
1.Бесіда.
Відгадування загадки.
То пряма, то рівна, то крута,
Поведе тебе по всіх світах
Починається з порога
Безкінечна ця … (дорога).
2. Повідомлення теми.
Сьогодні тема нашої виховної години «Будь обережним на дорозі», ми повторимо основні правила пішоходів і правила дорожнього руху.
3. Розгляд ілюстрації.
4. Перегляд відео-ролику «Як треба правильно обійти автобус, трамвай».
5. Знак «Пішохідний перехід»
Смугаста конячка.
Її зеброю звуть.
Але не та, що в зоопарку,
По ній люди всі йдуть.
Учні. Це пішохідна доріжка, місце, де можна переходити дорогу.
6. Перегляд відео-ролику «Як правильно переходити дорогу».
7. Світлофор.
Підморгне зеленим оком -
Ми йдемо,
Підморгне червоним оком -
Стоїмо... (Світлофор)
(Розгляд світлофорів на дошці)
Учні.
Червоне світло нам каже:
- Стій! Небезпечно! Шлях закритий!
Жовте світло - попереджує:
Чекай сигналу для руху.
Зелений світ відкрив дорогу:
Переходити дорогу можна.
8. Перегляд відеоролику «Переходимо дорогу на сигнали світлофора»
Бесіда :
Кому дає команди світлофор ?
Коли треба починати перехід вулиці?
Чи можна починати перехід вулиці на жовте світло?
Що треба зробити , якщо загорілось жовте світло , а ви дійшли тільки до середини вулиці?
9. Розгляд ілюстрацій.
Фізкультхвилинка Гра «Світлофорик»
(Виконувати дії згідно показаного кольору. Червоний колір – стояти, не рухатись, жовтий – плескати в долоні, зелений – ходьба на місці.)
10. Перегляд відео-ролику «Правила дорожнього руху».
11.Розгляд малюнків і аналіз небезпечних ситуацій .
Висновок вчителя: Закон вулиць суворий . Він не любить тих, хто не виконує правил .
12. Перегляд мультфільму «Зай і Чик».
ІІІ. Підсумок виховної години.
1