Виховна година "Будь обережним на дорозі"

Про матеріал

План-конспект виховної години в 1 класі складено на допомогу вчителям та вихователям, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю. Виховна година спрямована на повторення правил дорожнього руху та основних правил пішоходів. Матеріал підібраний з урахуванням індивідуальних можливостей кожної дитини.

Перегляд файлу

Тема. Будь обережним на дорозі.

Мета: Поглиблювати знання учнів про правила дорожнього руху; повторити основні правила пішоходів. Розвивати увагу, мислення, мовлення, пам’ять, навички поведінки на дорозі. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: інтерактивна дошка; ноутбук; таблиці з кругами зеленого, жовтого та червоного кольорів.

Хід виховної години

І. Організаційна частина.

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав!

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

ІІ. Основна частина.

1.Бесіда.

Відгадування загадки.

То пряма, то рівна, то крута,
Поведе тебе по всіх світах
Починається з порога
Безкінечна ця … (дорога).

  • Що таке дорога? Це частина території, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами.
  • Марк, ти коли ідеш до школи, ти переходиш дорогу? Як ти її переходиш?

2. Повідомлення теми.

Сьогодні тема нашої виховної години «Будь обережним на дорозі», ми повторимо основні правила пішоходів і правила дорожнього руху.

3. Розгляд ілюстрації.

  • Виберіть правильну відповідь. Де на зупинці потрібно чекати транспорт?

4. Перегляд відео-ролику «Як треба правильно обійти автобус, трамвай».

  • Як треба обходити автобус?
  • Як треба обходити трамвай?

5. Знак «Пішохідний перехід»

  • Відгадайте, в якому місці можна перейти вулицю.

Смугаста конячка.

Її зеброю звуть.

Але не та, що в зоопарку,

По ній люди всі йдуть.

Учні. Це пішохідна доріжка, місце, де можна переходити дорогу.

6. Перегляд відео-ролику «Як правильно переходити дорогу».

  • Діти, як правильно перейти дорогу?

7. Світлофор.

  • А чи знаєте ви, кого називають «Чарівник-постової»? Відгадайте загадку.

Підморгне зеленим оком -

Ми йдемо,

Підморгне червоним оком -

Стоїмо...  (Світлофор)

(Розгляд світлофорів на дошці)

  • Розкажіть, що ви знаєте про кольори світлофора.

Учні.

Червоне світло нам каже:

- Стій! Небезпечно! Шлях закритий!

Жовте світло - попереджує:

Чекай сигналу для руху.

Зелений світ відкрив дорогу:

Переходити дорогу можна.

8. Перегляд відеоролику «Переходимо дорогу на сигнали світлофора»

Бесіда :

 Кому дає команди світлофор ?

 Коли треба починати перехід вулиці?

 Чи можна починати перехід вулиці на жовте світло?

 Що треба зробити , якщо загорілось жовте світло , а ви дійшли тільки до середини вулиці?

9. Розгляд ілюстрацій.

  • Які правила порушили діти?

Фізкультхвилинка Гра «Світлофорик»

(Виконувати дії згідно показаного кольору. Червоний колір – стояти, не рухатись, жовтий – плескати в долоні, зелений – ходьба на місці.)

10. Перегляд відео-ролику «Правила дорожнього руху».

  • Які ще існують пішохідні переходи, крім зебри? (Підземний, надземний пішохідний перехід.)
  • Де можна кататися на велосипеді? (Вздовж дороги, по спеціальній велосипедній доріжці.)
  • Як перейти дорогу, якщо немає світлофора, але є пішохідний перехід? (Подивитися ліворуч, якщо немає машин, дійти до середини дороги, подивитися праворуч, якщо немає машин, перейти дорогу.)

11.Розгляд малюнків і аналіз небезпечних ситуацій .

  • Подивіться на малюнки , які ПДР порушили діти?

Висновок вчителя: Закон вулиць суворий . Він не любить тих, хто не виконує правил .

12. Перегляд мультфільму «Зай і Чик».

  • Про кого ви подивилися мультфільм?
  • Що сталося з Чиком?
  • Які правила дорожнього руху порушив Чик?

ІІІ. Підсумок виховної години.

  • В яких місцях треба переходити дорогу?
  • На який сигнал світлофора ми переходимо дорогу?
  • Як треба обходити автобус, трамвай?

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
3598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку