Виховна година "Чудеса світу"

Про матеріал
Вчити дітей цінувати пам’ятки минулого , познайомити з професією архіолога, розповісти історію Робінзона; розвивати інтерес до історії. виховувати любов до всього прекрасного;
Перегляд файлу

Тема: Чудеса світу

Мета: навчити цінувати пам’ятки минулого;

  виховувати любов до всього прекрасного;

  розвивати інтерес до історії.

Обладнання: ілюстрації, кросворд, анаграма.

Форма проведення: бесіда з елементами гри.

    

Хід роботи:

І Організаційна частина

  1. Привітання

Ось дзвінок нам дав сигнал –

  Працювати час настав.

  Тож давайте по скоріше

  Заняття почнемо в тиші.

  1. Перевірка готовності робочих місць

В: - Діти, викладіть всі непотрібні речі з рук і сядьте рівненько.

  1. Оголошення теми виховної години

В: - Діти, а ви любите розгадувати анаграми?

В: - Тож, щоб дізнатися тему нашої виховної години, вам потрібно розгадати

 анаграми.

 У А Ч Е Д С       І У С Т В

 2  6  4 1  3 5       3 5  1 4  2  (Чудеса світу)

ІІ Основна частина

 1.Введення казкового героя

В: - Діти, один наш знайомий, був археологом. І при одній з експедицій він зна

йшов ось цей щоденник. Але це не простий щоденник, це щоденник Робінзона Крузо.

В: - А чи знаєте ви, хто такий Робінзон? Так, це чоловік, який у результаті морської пригоди опинився на безлюдному острові. І, на диво, наш знайомий цей щоденник подарував його нам, а ми вирішили принести і показати його вам.

В: - У своєму щоденнику Робінзон писав про свою мандрівку, про те, де він побував. Вам цікаво дізнатися, куди саме подорожував Робінзон?

 2. Піраміда Хеопса

В: - По записам у щоденнику ми зрозуміли, що спочатку Робінзон потрапив до Єгипту, а саме до піраміди Хеопса.

В: - Будувати її фараон почав,  відразу ж після того, як зійшов на престол. Керував будівництвом піраміди відомий архітектор Хеміун. Сотні тисяч рабів і вільних селян працювали на будівництві піраміди. Коли Хеопс побачив піраміду, він залишився незадоволеним і наказав збільшити її розміри. І знов погнали на будівництво рабів і селян і знов вони вмирали від непосильної праці. На будівництво йшли всі гроші з державної скарбниці. Висота піраміди була майже 147м, будували її протягом 20 років.

 3. Олександрійський маяк

В: - Помилувавшись єгипетськими пірамідами, Робінзон відправився на острів Фарос, неподалік Єгипту, а саме до Олександрійського маяка.

В: - Недалеко від Великої пристані лежав острів Фарос, на якому стояла велетенська вежа. Яскравим полум’ям вона подавала знак мореплавцям, що сюди прибували, щоб запевнити їх безпеку. Маяк, що був сьомим чудом світу, мав висоту 110 м і символізував велич, багатство й могутність держави Птоломеїв. Він був символом Олександрії. За описами ця споруда мала квадратну форму, сторони якого дорівнювали 30 м. На ньому стояв величезний одноповерховий палац із наріжними вежами. З його середини піднімалась чотиригранна вежа, більш вузька,  з майданчиком, на якому була кругла колонада, відкрита з усіх боків; уночі там запалювали велике вогнище. На колонах була ще одна вежа, яка закінчувалась статуєю Зевса. У IV ст. землетрус пошкодив маяк, і вогонь на майданчику навіки погас.

 4. Висячі сади Семіраміди

В: - У щоденнику Робінзона ми дізналися про красу Вавилонських садів, а саме про Висячі сади Семіраміди. Це диво було розташоване у Вавилоні тобто у нинішній Італії.

В: - Ці сади визнані одним із семи чудес світу. Висячі сади були створені на честь ассірійської цариці Семіраміди. Цар Вавилону взяв за дружину прекрасну ассірійську царицю Семіраміді.  Царівна сумувала у цьому піщаному місті, де не було жодного деревця чи травички. Правитель Вавилону вирішив зробити все, щоб його дружина не марніла на очах, і збудував висячі сади поруч зі своїм палацом. Сади мали форму східчастої піраміди з чотирма уступами, на кожен з яких були насаджені рідкісні дерева і квіти. Величезна споруда спиралася на безліч колон, тому здалеку вона нагадувала садок, що завис у повітрі. Саме тому ці сади здавна називають „висячими”. Ї

 5. Храм Артеміди

В: - Після усих цих подорожувань, Робінзон потрапив до Давньої Греції, але сьогодні цю територію називаємо її Туреччиною. Він описує про таку дивовижну споруду у своєму щоденнику, а яку саме слухайте уважно.

В: - Про цей храм увесь стародавній світ твердив, що ця дивовижна оселя богів, споруджена на землі, найпрекрасніша у світі – це Храм Артеміди Ефеської. Храм споруджували аж 120 років. Оселя богині була обрамована з усіх боків двома рядами мармурових колон, що сягали 18 метрів заввишки. Але цей храм спіткало горе, честолюбець Геростот підпалив цей храм, для того щоб прославити своє ім’я. Після пожежі мешканці Ефесу не могли допустити щоб храм, який представляв собою вершину мистецтва так і залишився попелом, вони відбудували храм.

 6. Кросворд

В: - Діти, цікавий щоденник вів Робінзон Крузо?

В: - А зараз ми перевіримо, як ви уважно нас слухали. Ми пропонуємо вам розгадати кросворд.

 

 

 

1

В

И

С

Я

Ч

І

С

А

Д

И

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Т

У

Р

Е

Ч

Ч

И

Н

А

3

О

Л

Е

К

С

А

Н

Д

Р

І

Я

 

 

 

 

 

 

 

 

4

А

Р

Т

Е

М

І

Д

А

 

 

 

 

 

 

5

Ф

А

Р

О

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

М

А

Я

К

 

 

 

 

 

Запитання:

1)  Що подарував цар Вавилону своїй дружині?

2) До якої сучасної країні Робінзон потрапив в останнє?

3) Який храм вважався дивовижною оселею богів?

4) До якого острову відправився Робінзон після єгипетських пірамід?

5) Яке диво Робінзон описував у своєму щоденнику з острову Фарос?

ІІІ Заключна частина

 1. Підсумкова бесіда

В: - Діти, тож яка тема була нашого заняття?

В: - А куди подорожував Робінзон?

В: - Що вам найбільше запам’яталось із щоденника Робінзона?

 2. Прощання

doc
Додано
5 травня 2019
Переглядів
938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку