Тема : День посмішки
Мета : Ознайомити дітей зі святом 1 квітня; розвивати увагу,пам’ять;виховувати любов до гумору і позитивне ставлення до життя.
Обладнання : Тема на дошку, жетони, казковий герой, аудиозапис, листочки з слідами,листи А3,скріпки.
Вид заняття : Розважальна програма.
Хід роботи
І. Вступна частина.
-
Привітання.
-
Доброго ранку,діти! Ми вас раді бачити!
-
Перевірка готовності до роботи.
-
Подивіться чи все у вас готове до заняття!
-
Повідомлення теми і мети.
-
Сьогодні, діти, ми святкуємо 1 квітня-День сміху.
1квітня вважається загальновизнаним святом гумору та веселощів. Існує безліч версій щодо походження Дня сміху. Деякі вчені стверджують, що вперше свято, іменоване сьогодні також Днем дурня, відзначали в Англії. Інші вважають, що батьківщиною самого веселого свята є Франція чи Мексика.
-
Тому тема сьогоднішнього нашого заняття День посмішки.
-
А мета нашого заняття весело провести час.
ІІ. Основна частина.
-
Введення елементу нестандартності.
-
Діти, до нас сьогодні завітав наш давній друг Петрушка. Він буде спостерігати за вами все наше заняття.
-
Тож давайте його покличемо!
-
Завдання від казкового героя.
-
Доброго ранку,діти! Я вас дуже рада бачити. Тож у мене є для вас цікава гра.
-
Діти,зараз в нас буде цікава гра «Перейди через болото». Ваше завдання полягає в тому що хто перший перейде болото той отримає подарунок. Зараз нам потрібно 2 бажаючих на цю гру. Хто бажає?
-
Ви зараз отримаєте листочки з слідами і ваше завдання руками перекладаючи листочки дійти до Петрушки.
-
Ой,діти,які ви молодці!
-
Гра «Крокодил»
-
Діти,а зараз ми з вами пограємо в гру яка називається «Крокодил».
-
А може хто з вас знає правила цієї гри?
-
А зараз хто з вас найгарніше буде сидіти тому випаде честь бути першим учасником в нашому конкурсі.
-
Жабеня.
-
Змія.
-
Собака.
-
Кішка.
-
Курча.
-
Зайчик.
-
Ведмідь.
-
Білка.
-
Чайка.
-
Мавпа.
-
Фізкультхвилинка.
Хомка-Хомка хом’ячок!
Смугастенький бочок!
Хомка рано встає,
Зубки чистить,
Щічки тре,
Й ми,як Хомка відпочили,
Щоб зміцніли наші сили!
- Молодці, діти,сідайте!
-
Гра «Ланцюжок».
-
Діти а зараз ми з вами пограємо в одну цікаву гру яка називається «Ланцюжок». Нам потрібно 2 учасника. Хто бажає?
-
Ваше завдання зробити найдовший ланцюжок із скіпок за певний час.
-
Які ви молодці!
-
«Галасливі діти».
-
Діти,а зараз ми вам пропонуєте проспівати знайому усім пісеньку. Давайте розділимося на 3 команди. Завдання 1 команди проспівати пісеньку ніби ви в рота набрали води. Завдання 2 команди проспівати пісеньку з прикуси ними щічками. Завдання 3 команди проспівати пісеньку з висунутим язичком.
-
Гра «Карикатура Клоуна».
-
Діти,давайте ми з вами намалюємо цікавого клоуна.
-
Зараз я розділю вас на команди і кожна команда повинна намалювати свого клоуна.
-
А зараз кожен з вас по черзі буде виходити до дошки і малювати 1 елемент клоуна.
-
Подивіться які у нас гарні вийшли клоуни.
-
Які ви всі молодці.
ІІІ. Заключна частина.
-
Підсумкова бесіда.
-
Яка була тема нашого заняття?
-
Що вам найбільше сподобалось?
-
Які смішні моменти вам запам`ятались?
-
Яке сьогодні свято?
-
Що роблять у цей день?
-
Нагородження.
-
Діти, а зараз складіть свої жетончики які ви отримували на протязі заняття у свої конвертики.
-
Прощання.
-
Що ж діти, ми з Петрушкою з вами прощаємось. Підведіться усі будь ласка. До побачення, діти!