Тема: Ми здоров`ю, друзі.
Мета: Навчити дітей вести здоровий образ життя, поглибити знання дітей про те, що для людини головне – це здоров'я; розвивати в учнів бажання піклуватися та дбати про власне здоров’я та здоров’я оточуючих; виховувати вміння дітей слідкувати за своїм гігієнічним станом здоров'я.
Обладнання: Тема на дошку, жетони, аудиозапис, малюнки по темі, відео, зображення на ватмані будиночка, м’яч, малюнки з їжею, костюм казкового героя, кульки.
Вид заняття:Розважальна програма
Хід роботи
-
Вступна частина
-
Привітання
-
Доброго ранку, діти! Я дуже рада вас усіх знову бачити!
-
Перевірка готовності до роботи
-
Подивіться чи все у вас готове до заняття, а якщо так, то сядьте усі рівненько щоб я бачила, що ми готові розпочинати.
-
Повідомлення теми і мети
-
Послухайте уважно прислів'я.
Найбільше багатство – це здоров’я.
-
Як ви розумієте це прислів'я?
-
Молодці, діти, правильно найголовніше в нашому житті-це здоров’я, яке ми сьогодні будемо вчитися берегти.
-
Тож тема нашого заняття «Ми здоров`ю, друзі».
-
Основна частина
-
Введення елементу нестандартності
-
Дітки, а хто ж це стукає у наші двері?
(заходить лікар Айболить)
-
Завдання від казкового героя
-
«Доброго вам , здоров’я, діти» .
Правда , чудова ця фраза ?
Вона нас зближує із вами одразу .
Сьогодні , гадаю , якраз буде вчасно ,
Щоб у нас був справді чудовий настрій .
-
Мене звуть лікар Айболить. І у мене для вас є цікава гра яка має назву «Веселе коло».
-
Правила гри такі: нам потрібно 6 бажаючих; ви встаєте у коло; одному учаснику ми даємо м’ячик і він говорить одне правило гігієни якого він дотримується і передає іншому м’ячик, і так по колу, кожен , кому до рук потрапляє м’яч , називає правило гігієни. Хто не знає , той вибуває з гри і сідає на своє місце.
-
Що ж почнемо!
-
Ви всі молодці.
-
Правила здорового способу життя
- Зараз діти послухайте уважно основні правила здорового способу життя.
-
Відмовитись від шкідливих звичок;
-
А скажіть діти навіщо ми повинні від них відмовлятися?
-
Загартовувати організм;
-
А які ж способи загартовування ви знаєте?
-
Вживати здорову їжу;
-
Виберіть з цих малюнків здорову їжу.
-
Бути завжди у доброму гуморі;
-
Підтримувати м’язи у тонусі;
-
Фізкультхвилинка
-
Тож давайте розімнемо свої м`язи. Так кажучи виконаємо основне правило здорового способу життя.
-
Гра «Хто швидше»
-
Часто показником здоров`я людини є здорові легені. А якщо ж легені здорові, у них вміщується багато повітря. Зараз ми проведемо своєрідне тестування.
-
Для цього нам потрібно з кожного ряду по одному бажаючому.
-
Зараз ми вам роздамо по кульці, за моєю командою ви починаєте їх надувати, а також за моєю командою ви припиняєте їх надувати.
-
Перемагає той, хто перший надує кульку.
-
Молодці!
-
Гра «Храм»
-
Ви бачите на дошці Храм, але він не добудований.
-
І щоб його добудувати потрібно на кожній цеглині написати хороші звички.
-
Чи є бажаючі?
-
Дотримуйтеся режиму дня!
-
Займатися спортом!
-
Правильне вживання їжі!
-
Завжди мийте руки перед їжею!
-
Стежте за чистотою свого одягу!
-
Читаючи і пишучи — сиди правильно!
-
Чисть зуби двічі на день!
-
Провітрюй свою кімнату!
-
Перед тим як іти до школи-гарно поснідай!
-
Діти, ви всі такі молодці.
-
Гра «Оплески»
-
Зараз я вам кажу твердження, а ви повинні визначити, правильне твердження чи ні, якщо ж відповідь «так», то ви повинні плеснути у долоні, а якщо ж відповідь «ні», то ви повинні сидіти тихенько склавши ручки.
-
Чистити зуби двічі на день.
-
Не мий фрукти перед вживанням.
-
Регулярно вживай їжу.
-
Їж завжди на ходу.
-
Мий руки після туалету.
-
Якщо ти вимазався, то ходи так увесь день.
-
Регулярно виконуй фізичні вправи.
-
Не займайся фізкультурою.
-
Потрібно дихати свіжим повітрям.
-
Заключна частина
-
Підсумкова бесіда
-
Яка ж була тема нашого заняття?
-
Які правила здорового способу життя ви запам’ятали?
-
Що вам найбільше подобалось?
-
Який висновок з цієї теми зробив ти?
-
Нагородження
-
Діти, складіть свої отриманні протягом заняття жетони у конверти.
-
Прощання
-
Що ж, діти, я і Айболить прощаємось з вами. Бажаємо бути вам здоровими і міцними. До побачення!