Виховна година "День сім'ї"

Про матеріал
Навчити дітей цінувати сім'ю, родину, навчити видітяти головні риси, особливості сім'ї сформувати у дітей уявлення про сімейні цінності; виховувати любов, повагу до своєї сім'ї.
Перегляд файлу

Тема. День Сім'ї
Мета: Навчити дітей цінувати сім'ю, родину, навчити видітяти головні риси, особливості сім'ї сформувати у дітей уявлення про сімейні цінності; виховувати любов, повагу до своєї сім'ї.
Обладнання: відео, презентація, роздатковий матеріал, наочний матеріал.
Тип заняття: гра з елементами бесіди
                                             Хід заняття
І Вступна частина
1. Привітання
-Здрастуй, школо!
Здрастуй, клас!
Ти давно чекаєш нас,
Бо прийшли ми всі сюди,
Щоб учитись і рости!
2. Перевірка готовності до роботи
- Діти, перевірте чи нічого вам не заважає?
3. Оголошення теми і мети
- Діти, послухайте і відгадайте загадку, з якої ви і здогадаєтесь про тему нашої виховної години.
-Про це слово кожен знає.
Ні на що не проміняє.
До семи додати "Я",
І отримаю...(сім'я)
-Отже, про що ми будемо сьогодні говорити?
-Правильно про сім'ю.
- Давайте подивимося відео, і дізнаємося, хто завітав до нас на виховну годину.
(Відеофрагмент)
-До нас на виховну годину завітала мама зі своїми дітками. У них дуже міцна і дружня сім'я. А знаєте чому? Тому що вони дотримуються сімейного кодексу.Але дітки у матусі справжні розбишаки, тому доки мама до нас йшла, вони всі розбіглися. І забрали з собою правила сімейного кодексу, який ми повинні були зібрати. Тому сьогодні на нашій виховній годині, вам треба виконати всі завдання, щоб повернути дітей до мами, і скласти кодекс справжньої сім'ї.
ІІ Основна частина
1. Перше мавпенятко. " Хвилинка-цікавинка "
-І перший мамин синок приніс нам цікаві факти про День Сім'ї. Ваше завдання уважно послухати, і в кінці дати відповідь на запитання.
-Навесні є багато свят, причому не тільки професійних, а й загальнолюдських - близьких всім і кожному. До таких свят відносять і Міжнародниий День Сім'ї, що відзначають 15 травня. Це свято було введено Генеральною Асамблеєю ООН в 1993 році. Організатори хотіли цим святом звернути увагу громадськості різних країн на проблеми сучасних сімей. А особливо тих, які постраждали від війни, злиднів і хвороб.
-Отже, коли відзначають День Сім'ї?
-Коли і ким він був заснований?
-З якою метою було засноване це свято?
2. Друге мавпенятко. Гра "Мікрофон"
-Другий синок приніс з собою гру "Мікрофон". Він хоче дізнатися, а що для вас сім'я. Ваше завдання швидко передавати мікрофон, і казати, що у вашому розумінні сім'я.
3. Третє мавпенятко. Гра " Пазли"
-Третій син приніс нам перше правило кодексу. Але ми його дізнаємося тоді, коли складемо пазли.
-Діти, що допогло вам так швидко і правильно скласти пазли?
-Цьому сприяла взаємодопомога, яка повинна бути не лише у колективі чи класі, але й у кожній сім'ї.
-Отдже, перше правило кодексу - взаємодопомога.
4. Четверте мавпенятко. Гра "Чого не вистачає?"
-Наступні аж три правила приніс нам четвертий син. Але разом з правилами і завдання, яке полягає в наступному: для кожного ряду є своя сімейна ситуація, яку треба розіграти. Я буду її читати у двом представникам з кожного ряду треба її показати, але без жодного звуку. Але кожній представленій тут сім'ї чогось не вистачає. Ваше завдання, уважно подивитися і прослухати ситуацію, і сказати, чого ж не вистачає.
1 ситуація.
-Син приходить до дому, і просить маму допомогти йому з проектом, який треба представити на наступному тижні. Мама спокійно махнула рукою, і сказала, щоб він все робив сам. І вона не буде йому допомагати і підтримувати його.
-Чого не вистачає цій сім'ї? 
(Підтримки)
2 ситуація.
-Донька приходить до дому зі школи з поганою оцінкою. Мама починає її сварити, каже, що позбавить телевізора, і прогулянок на дворі. І все це замість того, щоб зрозуміти і вислухати.
-Чого не вистачає цій сім'ї?
(Порозуміння)
3 ситуація.
- Напередодні Дня Матері, син зробив мамі вітальну листівку, яку вирішив їй подарувати. Син приніс мамі листівку, але вона байдуже взяла її, і не подякувала. Після чого син відчув брак любові.
-Чого не вистачає цій сім'ї?
(Любові) Це- підтримка, порозуміння, любов.
5. П'яте мавпенятко. Фізкультхвилинка
-Кожна сім'я повинна вміти долати труднощі. Це правило і приніс нам п'ятий синок разом з фізкультхвилинкою.
6. Шосте мавпенятко. "Спробуй-но"
-З кожної команди треба по два учасника. Ви отримаєте стрічку. Один з вас заховає ліву руку за спину, а інший праву. Вільними руками вам треба зав'язати вузлик на стрічці. Почали.
-Що допомогло вам швидко впоратись з завданням?
-Це і є останнє правило нашо кодексу-дружність!
-Погляньте, ми склали кодекс справжньої сім'ї. Але у нас залишився ще один синочок.
7. Сьоме мавпенятко
-Останній синочок перед тим як повернутися до мами, приніс вам метеликів, які здійснюють мрії. Зараз кожен з вас на метеликах напише побажання для своєї сім'ї. Потім ми їх зберемо у корзину побажань.
ІІІ Заключна частина
1. Узагальнююча бесіда
-Що нового ви сьогодні дізналися?
-Що вам запам'яталося?
-Що вам найбільше сподобалося?
2. Прощання
-Бережіть і цінуйте свою сім'ю.
До побачення!

docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку