Виховна година "Дії учнів під час терористичного акту"

Про матеріал

виховна година у формі тренінгу з підтримкою мультимедійної презентації містить відповідні правила поводження учнів під час терористичного акту, різні завдання, фотоматеріали, адреси відповідних структур, куди дитина може звернутися. Рекомендую цей матеріал молодим класним керівникам.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила та порядок поводження і дій населення при погрозі здійснення терористичного акта. Підготувала Базилевська В. М. Рекомендовано використати матеріалина класних годинах, уроках ОБЖ

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Тероризм – це метод, за допомогою якого організована група або партія прагне досягти проголошені нею цілі через систематичне використання насильства

Номер слайду 4

Тероризм – небезпека для майбутніх поколінь

Номер слайду 5

Номер слайду 6

вибухи підпали житлових та адміністративнихбудівель захоплення заручників викрадення автобусів, літаків тощо

Номер слайду 7

Запобіжні заходи

Номер слайду 8

Завдання. Які рекомендації ви б дали у таких конкретних ситуаціях?Ситуація 1. Ви знайшли підозрілий предмет у транспортіСитуація 2. Ви виявили невідомий предмет у під'їзді свого будинку Ситуація 3. Вашу увагу привернув підозрілий предмет у школі

Номер слайду 9

Як діяти, якщо Ви опинилися в заручниках не допускайте дій,що можуть спровокувати нападаючих до застосування зброї переносьте образи і приниження спокійно,не поводьте себе зухвало Якщо ви поранені, постарайтеся не рухатися,щоб не втратити багато крові не допускайте істерики і паніки, виконуйте вимоги злочинців перш ніж щось зробити,запитайте дозволу в злочинців,це може спровокувати їх на дії

Номер слайду 10

Завдання1. Як необхідно себе вести під час дій спецслужб по звільненню заручників?2. Як діяти якщо інформація про початок евакуації застала Вас у квартирі?

Номер слайду 11

Завдання 1. Як діяти, якщо Ви потрапили в перестрілку?2. Як діяти,якщо стрілянина застала вас у будинку?3. Як діяти при захопленні автобуса терористами?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Телефони чергових служб при виникненні надзвичайних ситуацій. Чергова частина Васильківського ВП----------102 Чергова частина Синельниківського ВП------(05639) 91 164 Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області--------------------(05639) 95 388 Чергова частина Управління Служби безпеки. України у Дніпропетровській області---------(056) 744 85 19 (056) 791 94 01 (056) 791 92 47 Чергова частина Васильківського РС-----------101 Головне управління Державної Служби. України з надзвичайних ситуацій у. Дніпропетровській області----------------------(05639) 95 364

Перегляд файлу

Тренінг розробила

вчитель-методист

Базилевська В.М.

 

Тренінг

«Правила та порядок поводження і дій населення при погрозі здійснення терористичного акту».

Мета: навчити учнів реагувати на незвичайні події

Очікувані результати: діти вмітимуть вірно діяти  під час терористичного акту, навчаться як поводити себе у надзвичайних ситуаціях.

 

 

 

Кадр 1

Дорогі діти,сьогодні у нас незвичайна виховна година, яка буде проходити у формі тренінгу. Тому ми сидимо з вами у колі,щоб було зручніше спілкуватися і ми бачили один одного. Тема нашого тренінгу «Правила ат порядок поводження і дій населення при погрозі здійснення терористичного акту».

 

 І перш за все нам потрібно створити доброзичливу атмосферу і ми ще раз назвемо свої імена і допоможе нам в цьому ось цей м’ячик „Здоров”ячок”.

(учасники тренінгу передають м’ячик по колу, називаючи ім’я та вітаючись з групою)

 

ІІ. Дякую. І як годиться для будь-якого тренінгу нам потрібно створити правила роботи. Пропонуйте своє правило, аргументуючи його доцільність і , якого ми будемо дотримуватись протягом роботи тренінгу.

- бути позитивним;

- локанічним;

- поважати думку інших;

- бути толерантним;

- говорити по черзі;

- бути активним;

 

 

Кадр 2

ІІІ. Дякую. Діти,виходячи з теми нашого тренінгу ,  нам слід  визначити головну мету і завдання: 

 

  • зрозуміти важливість даної проблеми, яка виникла у сучасному суспільстві;

 

  • визначити причини організації терористичних актів у різних країнах;

 

 

  • дізнатися про основні методи терористичних дій;

 

  • навчитися, як поводитися під час терористичних  дій і , як уникнути  негативних наслідків для життя і здоров’я людей.

 

Кадр 3

 

Тож,  давайте зробимо визначення  «Що таке тероризм?»

 

 

Тероризм – це метод, за допомогою якого організована група або партія прагне досягти проголошені нею  цілі через систематичне використання насильства.

.

Терорист – це той, хто в сьогоднішніх нелегких умовах насаджує незаконними діями свої права і виставляє різні вимоги до суспільства.

У терориста може бути своя віра,свій Бог,можливо якісь ілюзії, проблеми і вони будь якими методами хочуть вирішити їх. Їм не цікаво, як вони досягнуть своєї мети,чи постраждає народ, їм не цікава  турбота про його благо, духовність, наслідки, можливі жертви  у суспільстві.

 

Проблеми тероризму сьогодні хвилюють усіх і мають глобальний характер. Соціальна апатія, бездуховність, негативний вплив масової культури, поширення алкоголізму і наркоманії – ці явища переважають  нині у молодіжному середовищі. Життєві пріоритети змінились. Ви бачите і розумієте, що перед нами  стоїть важливе завдання і цей тренінг допоможе нам в майбутньому.

 

 

Кадр 4

ІУ. Давайте визначимо рівень розуміння цього питання. У вас є листочки різного кольору:

 

  Червоний – розумію добре і можу поділитись досвідом роботи;

 

  Жовтий – добре знаю, як треба працювати …..;

 

  Зелений – знаю, але потребую допомоги;

 

  Коричневий – взагалі не розумію, навіщо це потрібно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У. І звичайно, ми сподіваємось щось дізнатись. Наступна вправа „Очікування”

(учасникам роздаються кольорові листочки і вони пишуть свої очікування від тренінгу, виголошують і прикріпляють на плакаті)

.

Кадр 5

УІ. Отже, зараз ми проведемо з вами „Мозковий штурм”, визначивши „Що означає тероризм?”

 

Тероризм

  • жертви
  • Людські сльози;
  • Насильство;
  • Руйнування різних будівель;
  • Паніка людей;
  • Аварійні ситуації на промислових підприємствах;
  • Загроза життю багатьох людей.

 

Кадр 6

УІІ. Давайте об’єднаємось в три групи, кожна група має визначити якими методами терористичних дій користуються терористи

  • вибухи;
  • захоплення заручників;
  • підпали житлових та адміністративних будівель;
  • викрадення автобусів, літаків,інших видів транспорту тощо.

 

 

Кадр 7

Наступне завдання: І запитання до вас, в яких місцях можуть терористи залишити ці предмети і у формі чого?

 

Давайте визначимо запобіжні заходи при виявленні підозрілих предметів.

 

 

Кадр 8

Які рекомендації ви б дали у таких конкретних ситуаціях?

 

Ситуація 1. 

Ви знайшли підозрілий предмет у транспорті

Ситуація 2.

Ви виявили невідомий предмет у під'їзді свого  будинку

Ситуація 3.

Вашу увагу привернув    підозрілий предмет у школі

 

Кадр 9

Часто терористи використовують  такий метод, як взяття заручників.

І зараз давайте розділимося на дві групи, кожна група напише свої рекомендації, відповідаючи на питання: «Як діяти, якщо Ви опинилися в заручниках?»

 

 

Кадр 10

  1. Як необхідно себе вести під час дій спецслужб по звільненню заручників?
  2.  Як діяти якщо інформація про початок евакуації застала Вас у квартирі

 

Кадр 11

 «Дерево життя»

  1. Як діяти, якщо Ви потрапили в перестрілку?
  2.  Як діяти,якщо стрілянина застала вас у будинку?
  3.  Як діяти при захопленні автобуса терористами?

 

Вправа Х.   Гра „Відкритий мікрофон ”.  Учасник від групи і, хто бажає, висловлюють свої думки

 

Якби я був продюсером, я б зняв багато  нових фільмів, які мають   викривати  злочинні наміри терористів.

Якби я був громадським діячем, я б підтримав роботу організацій у боротьбі з тероризмом.

Якби я був політиком, я б організував і об’єднав  всі країни у боротьбу проти тероризму.

Якби я був військовим, я б зробив все можливе, щоб складна ситуація вирішилась без жертв.

Якби я був волонтером, я б допомагав постраждалим.

Якби я був учителем, я б навчив дітей як вести себе в екстремальних ситуаціях.

Якби я був простим громадянином будь-якої країни, я б не був байдужим

до проблем суспільства.

 

ХІ. Отже, давайте підведемо підсумок роботи, відповівши на запитання:

1. Що ви нового дізнались з даної теми?

2. як ці знання допоможуть в роботі з патріотичного виховання?

3. Чи досягли ми своєї мети?

 

ХІІ. Наш тренінг підійшов до кінця і залишилось лише побажати один одному успіхів у будь-якій справі,навчанні. Давайте  використаємо такі фрази:

 

 Я бажаю, щоб…….

Я буду рада, якщо…….

 

На цьому наш тренінг завершено. Давайте візьмемось за руки і всі разом скажемо „ Ми  щасливі. Ми хочемо миру не тільки в Україні, а в усьому світі. А мир завжди в руках людини, тобто в наших руках»

zip
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
3740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку