Виховна година "Дисципліна - свобода чи необхідність"

Про матеріал
Виховна робота, що легко згуртує учнів над цікавими завданнями. Навчить дотримуватись норм етикету.
Перегляд файлу

           

                      "Дисципліна – свобода чи необхідність?"

Мета : виховувати усвідомлення потреби порядку і дисципліни, уміння керуватися почуттям обов’язку, стримувати власні емоції; навчати вести спір спокійно й аргументовано, дотримуватися норм етикету. 

І. Організаційна частина
Вправа 1.  Скласти за допомогою спеціальних аркушів визначення: 

Дисципліна – певний порядок поведінки людини відповідно до норм і правил моралі.

Свобо́да — можливість чинити вибір відповідно до своїх бажань, інтересів і цілей на основі знання  дійсності.

Оголошення теми і визначення разом з учнями мети заняття

II. Основна частина

   У кожного з нас в класі, сім’ї, родині встановлені певні правила. І декому вони подобаються, а дехто є проти них.

Вправа 2. Заповнити діаграму Вена

    Записати в одній половині діаграми правила школи, в іншій сімї. По середині записати головні завдання цих правил.

Бесіда

  • Чи вважаєте ви ці правила справедливими, правильними?
  • Яких правил саме ви дотримуєтеся?
  • Скажіть, яких правил ми повинні дотримуватися у повсякденному житті? (Правил дорожнього руху, правил поведінки у громадських місцях).

Вправа 3. Запишіть асоціації до слова свобода.

  • Бесіда  наслідки некерованої свободи.

 

 

Вправа 4. “Коли ти порушив правило...
1.    Розкажи правду. 
2.    Вибачся. 
3.    Змирися з наслідками. 
Скажи, який із цих трьох пунктів тобі дається найважче? 
Як по-твоєму: 
- Чому батьки інколи надмірно тебе опікують? 
- Чому ти деколи гостро реагуєш на їх заборони? 
- Як тобі налагодити спілкування з батьками?

III. Підсумок

Сенкан до теми години спілкування  

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку