Виховна година "Доброта - це частина нас"

Про матеріал
Розробка виховної години на тему "Доброта- це частина нас" .Ця тема дуже актуальна і буде у діток розвивати вміння розрізняти добре й погане, виховувати в учнів ціннісні орієнтири.
Перегляд файлу

             Тема виховної години. Доброта – це частина нас

 

Мета:

• розвивати вміння розрізняти добре й погане; навички колективної

роботи.

• виховувати в учнів ціннісні орієнтири; здатність формулювати

моральні судження; цікавість до гри.

Перебіг заходу

1. Організаційний момент.

1. Привітання. (Звучить мелодія.)

2. Повідомлення теми виховної години.

- Діти, сьогодні ми поговоримо про доброту.

3. Слухання легенди «Все у твоїх руках».

3.1. «Все у твоїх руках»

Ця історія відбулася багато років тому в стародавньому місті, у якому жив відомий мудрець. Слава про його мудрість розійшлася далеко від рідного міста. Але була в цьому місті людина , яка заздрила його славі. І от вирішила ця заздрісна людина придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти.

Тоді пішов заздрісник на луки, піймав метелика, посадив його між зімкнених долонь і подумав: «Спитаю я в мудреця ось що. Скажи – но, о наймудріший, який метелик у мене в руках - живий чи мертвий? Якщо він скаже, що живий, я стисну долоні – і метелик помре, а якщо він скаже, що мертвий, я розкрию долоні – і метелик полетить. Отоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший».

Так все й трапилося. Заздрісник піймав метелика, посадив його між долонями, пішов до мудреця та запитав у того: «Який метелик у мене в руках, о наймудріший: живий чи мертвий?» І тоді мудрець, який дійсно був дуже розумною людиною, сказав: «Все у твоїх руках».

3.2. Читання плакату.

Отже, «Добрі справи прикрашають людину».

4. Складання «Абетки гарних слів».

- Давайте створимо у нашому класі гарний настрій. Згадайте гарні, добрі слова на літеру «Де», ми поселимо їх у цей будиночок.

Добрий Дружній Добродушній Доброзичливий Добронравний Дорогий Доброчесний Добропорядний

 Діти у цьому будиночку живуть дуже гарні слова про доброту. А як ви розумієте слово «ДОБРО»?

- Наведіть приклади доброго ставлення людей. (Люди вітаються, допомагають у скруті, дарують квіти, вітають зі святами, допомагають людям похилого віку, тваринам.)

- Згадайте, які добрі вчинки зробили ви?

5. Гра «Добрий дощик».

- Діти, ми можемо спостерігати добре ставлення не лише серед людей, а й у природі. Пограймо у гру «Добрий дощик».

(Діти стають у коло. Усі вони – «Добрі дощові краплинки». У середині – «Мама Хмара». Цій дитині дається чашечка з чарівною водою доброти. Грає музика, і всі «краплинки» танцюють, кружляючи навколо «Мами Хмари». Коли мелодія обривається, всі краплинки завмирають, а «Мама Хмара» бризкає водою з чашечки по черзі на кожну дитину колі та запитує «краплинок», кому вони допомогли. Кожна дитина має відповісти.

6. Бесіда про маму.

- А хто, як ви гадаєте, є найдобрішою та найтурботливішою людиною у родині?(Мама)

- Як вона піклується про вас?

-  Чому кажуть: «Біля сонця – тепло, біля матері добре»?

- Як ви піклуєтесь про свою матусю? Як допомагаєте у домашніх справах?

7. Гра «Склади прислів’я і приказки».

• Добрі справи                           добром і платять.            

• За добро,                                 прикрашають людину.

8. Малювання «Дерева Доброти».

- У вас у кожного на парті лежить дерево, намалюйте на ньому стільки плодів, скільки добрих людей у вашому житті ви згадаєте.

9. Підсумок

- Отже, як на зміну зимі приходить весна, так і усередині нас змінюються почуття та думки. Змінюється внутрішній стан. Тільки відчувши внутрішню силу і спокій, ви зможете привести цю силу у ваше реальне сьогодення. Щасти вам у прагненні добра!

docx
Додано
9 січня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку