Виховна година "Дружба"

Про матеріал
Виховна година на тему "Дружба". Ця тема є дуже актуальною у нашому сьогоденні. Ця тема навчить діток розрізняти поганий вплив друзів від позитивного, навчить розрізняти важливі для людини якості, поліпшить міжособистісні відносини між дітьми у колективі та розвиватиме їх дружбу.
Перегляд файлу

Тема виховної години «Дружба »

 

Мета : учні повинні навчитися висловлювати свою думку; аналізувати свої думки, риси характеру; прогнозувати наслідки вчинків; брати участь у колективній діяльності; учні повинні переконатися в існуванні впливу друзів один на одного; необхідності вміти розрізняти погане вплив друзів від позитивного; поговорити про дружбу, перерахувати важливі для людини якості; поліпшити міжособистісні відносини в діяльності групи; розвиток дружби як умова подальшого формування колективу, виховувати повагу один до одного.

Перебіг заходу

1. Вступна частина (на дошці епіграф).

«Дружба - це золота нитка, яка пов'язує серця усього світу», - Д. Евелін.

- Хто здогадався, якій темі буде присвячена сьогоднішня виховна година?

- Як ви думаєте, чому ця тема для нас важлива? (Ми повинні навчитися дружити; вчитися стати хорошим другом; вчитися берегти дружби; хочемо, щоб наш клас був дружним).

- Як ви розумієте слово «дружба»?

- Хто такий друг?

- Що означає «дружити»?

- Чи є певні правила дружби?

- «Друг», «друг», «товариш» - одне значення цих слів?

Друг - це людина, який пов'язаний з ким-небудь дружбою.

Дружба - це близькі стосунки, засновані на взаємній довірі, прихильності, спільних інтересах.

Приятель - людина, з якою хтось перебуває в дружніх, коротких відносинах; близький знайомий.

Товариш - людина, що діє, працює разом з ким-небудь, допомагає йому, що робить з ним спільну справу, пов'язаний з нею спільним заняттям, спільними умовами життя, і тому близький йому.

2. Вихід на тему:

- Діти, зараз я вам покажу прислів'я, які записані незвичайним способом. Слова стоять на своїх місцях, але літери всередині кожного слова переплутані. Поверніть літери на свої місця і прочитайте правильно прислів'я.

3. Основна частина.

Якості для справжнього друга.

(Відкривається дошка з намальованим сонцем, у центрі написано дружба.)

- Справжній друг повинен володіти певними якостями характеру.

- Зараз ми з вами пограємо.

- Я вам буду пропонувати якості характеру людини, а ви повинні уважно слухати, якщо почуті якості підходять справжньому другу, ви плескаєте   в долоні, а якщо ні, то тупаєте ніжками.

- У ході гри з позитивних якостей справжнього друга ми будемо складати сонечко, яке світитиме нам протягом нашого заняття.

- У нашого сонечка немає промінчиків, промінчики лежать на столі.

6. Гра "Дружній клас"

- Давайте встанемо у велике коло щільніше, ручки витягнемо вперед. Ваше завдання прокотити м'яч по колу в долоньках і не впустити його (під музику).

- Діти, а як ви думаєте, чому у нас не впав м'яч?

7. Підсумок

- Про що ми сьогодні повинні задуматися, який висновок для себе зробити?

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку