Виховна година "Доброта у наших серцях"

Про матеріал
Розробка виховної роботи для учнів початкової школи (НУШ). Також додано усі роздаткові матеріали, для поегшення підготовки вчителя.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна година

«Доброта у наших серцях».

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Кушнір Аліна Олегівна

 

 

2024 р.

Тема. Доброта у наших серцях.

Мета:навчити дітей ввічливо ставитись до людей; розвити мовлення та пам'ять; виховати у дітей доброту, співчуття та  вихованість.

Обладнання: ілюстрації, сердечка, відео мультфільм.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1,1. Організація класу, вітання

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Прошу всіх рівненько встать

Пролунав уже дзвінок

Починається урок.

А тепер сідайте діти

Домовляємось не шуміти.

Доброго дня діти! Мене звуть Аліна Олегівна.

1,2. Повідомлення теми заняття

Сьогодні ми з вами поспілкуємось на тему: «Добро починається з тебе».

ІІ. Основна частина

2,1. Вступна бесіда

У кожного з вас є почуття доброти та співчуття . Але не кожен  ці почуття відкриває. Та без цих почуттів жодна людина не зможе жити та пізнавати щастя.

 

2,2. Робота з народною мудрістю

Народна мудрість говорить: «Добре діло роби сміло». «Від добра добра не шукають». Хочеш собі добра – не роби нікому зла».

-         Діти, поясніть, як ви розумієте ці прислів’я?

-         Так діти, кожну добру справу, потрібно робити дуже сміливо, тому що добрі справи красять людину, а погані роблять її злою.

-         А послухайте, ще таку мудрість: «Людину прикрашають добрі справи?»

-         Діти, а як ви розумієте таку мудрість?

-         Саме так, у цьому прислів’ї сказано, що тільки добрі справи прикрашають людину.

2,3. Робота з малюнком.

-         Діти подивіться на малюнки й давайте ми з вами визначимо де добрі та погані вчинки.

-         Молодці, діти ви дуже уважні, тепер скажіть, які вчинки вам більше подобається добрі чи погані? Чому?

2,4. Ігрова вправа: «Дай свій варіант відповіді!»

-         Дітки, а тепер я зачитаю вам декілька ситуацій з життя, а вам потрібно дослухати і сказати, як потрібно було зробити.

Ситуація 1.

Вулицею йшло двоє перехожих. Один – старенький дідусь, а інший, хлопчик 9 років. У дідуся в руках було 5 предметів: 3-іграшки, 1-папка і 1-великий пакунок . одна іграшка впала. «У вас упала іграшка» - закричав хлопчик. «Хіба?» - здивувався дідусь. «Звичайно – пояснив хлопчик, у вас було 3-іграшки, 1-папка і 1-пакунок – усього 5 речей, а тепер залишилося 4: «Я бачу, ти добре знаєш додавання та віднімання» - сказав дідусь – важко нахиляючись, щоб підняти іграшку.

 Ситуація 2.

Одного ранку Петрик запізнювався на урок, бо автобус, на якому він їхав до школи, зламався. Тому Петрик: посварився з водієм, вимагаючи, щоб той їхав швидше, розштовхуючи ліктями пасажирів, намагався першим вийти з автобуса; біг мов навіжений, вулицею до школи, кидаючись мало не під колеса автомобілів; своєю невчасною появою зчинив гамір у класі, перервав пояснення нового матеріалу; пояснив учителеві причину запізнення, але не вибачився.

-         Дітки, скажіть, що потрібно зробити в ці ситуації?

2,5. Вправа: «Творити добро – це…»

-         Дітки, на дошці ви бачите велике червоне серце – це серце всіх добрих та щирих людей.

-         Вам потрібно на сердечка дописати речення «Творити добро – це…»

ІІІ. Заключна частина

3,1. Мультфільм «Просто так…»

-         Дякую за увагу, до наступних зустрічей!

-         Допобачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки Б

Добре діло роби сміло.

Від добра добра не шукають.

Хочеш собі добра - не роби нікому зла.

Людину прикрашають добрі справи.

 

 

Додатки В

https://www.youtube.com/watch?v=GTXHkxR5fiI

 

 

 

 

doc
Додано
12 березня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку