Тема: Година доброти
Мета: Вдосконалювати навички читання приказок, казок, слів та розуміння
прочитаного.
Розвивати пам'ять, мовлення школярів.
Виховувати ввічливість, ніжне ставлення до рідних та близьких людей,
бажання допомагати всім, хто потребує допомоги.
Обладнання: Ілюстрації із зображенням казкових героїв ( зайчик,горобчик,
метелик, мишка, капустяний листок).
Хід заняття.
а) Якими лагідними словами називають вас у родині?
б) Давайте зараз станемо всі у коло і подаруємо кожному сусіду лагідне слово. При цьому спершу повторюєте те слово, яке вам подарували, а потім говорите своє.
« Капустяний листок»
Знайшов якось зайчик капустяний листок. Листок був великий та круглий.
Йде з ним зайчик та радіє:
Раптом до нього донісся жалібний писк. Це горобчик лежав під кущем: злий
хлопчик підбив його камінцем.
Зайчик побіг до річки, зачерпнув води капустяним листком і напоїв горобчика.
« Ну зараз я наїмся від пуза», - подумав зайчик і пішов далі.
Та якраз вперіщив дощ. « Подумаєш, дощ. Не боюся я тебе!», - сказав зайчик і
щодуху побіг додому.
І знову його хтось тихенько гукнув:
- Зайчику, рятуй!
Це лежав у траві метелик.
Дощ минув, метелик подякував та полетів, а зайчик з листом побіг далі.
Та тільки він підійшов до річки, як побачив мишку-полівку. Вона ледве
трималася за тоненьку гілку, і вода вже заливала її.
« Мабуть, потоне», - подумав зайчик. Недовго думаючи, він кинув свій
листок у воду
Мишка залізла на листочок і припливла до берега. Ще раз подякувавши,
побігла.
А тим часом течія підхопила капустяний листок , і він поплив, здалеку нагадуючи
зеленого човника.
горобчика і заховав метелика.
Нехай кожен із вас додасть, що може бути ніжним? ( обличчя, дотик, рука)
У кого в сімї найчутливіші та найніжніші руки?
Що можуть мамині руки? В чому вони вам допомагали?
Подарувати ніжні, чутливі слова кожному члену родини.