Конспект уроку "День народження нашого класу"

Про матеріал
Метою уроку є знайомство з дітьми та познайомити дітей один з одним, активізувати знання, навики та життєвий досвід дітей; розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення. Виховувати інтерес і бажання постійно здобувати знання, товариськість.
Перегляд файлу

ПЕРШИЙ  УРОК  У  ПЕРШОМУ  КЛАСІ

Урок-гра «День народження нашого класу»

 

Мета: познайомитися з дітьми та познайомити дітей один з одним,  

        активізувати  знання, навики та життєвий досвід   дітей;

розширювати пізнавальну  діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення.

Виховувати інтерес і  бажання постійно здобувати знання, товариськість.

Обладнання: презентація, відеоролик «Пора  в школу», посвідчення школяра. 

Форма проведення: онлайн

                                           

                                                     Хід уроку

 

І.Організація класу до уроку.

І.1. Привітання з учнями

Вчитель. Добрий день, шановні батьки та діти. Я дуже радію нашій зустрічі сьогодні. А який сьогодні день. Чим незвичний цей день. Тож за вікном у нас пора року  - осінь.

 

                        Нині осінь нас чарує,  Слайд 1

Неповторна, чарівна,

Різні барви нам дарує

І дивує нас вона.

Виглядає так казково

Восени і парк, і гай,

Розмаїттям кольоровим

Прикрашає осінь край!

 

І.2 Знайомство з дітьми.

Сьогодні мені  приснився  чудовий сон, наче на  моєму  підвіконні стоїть чудовий осінній букет, який мені подарувала осіння фея. Я прокинулася в чудовому настрої і  підійшла  до вікна, за яким розкинулася чудова квіткова галявина. Але галявина не звичайна, а чарівна.  Тож запрошую Вас  на галявину. А чим вона чарівна, спитаєте Ви? На ній ростуть чарівні квіти – дітки які сьогодні поспішають до країни знань Пропоную нам познайомитися. На квітці є Ваше фото, хто себе пізнав, називає своє ім’я та прізвище.

Слайд 2 (Слайд анімований, при демонстрації екрану ви мишкою натискаєте, з’являється квітка з фото дитини.)

                   Дітки, я дуже довго чекала зустрічі з вами.

   Весь час намагалась уявити, які ж хлопчики та дівчатка прийдуть до мене в перший клас. Уявляла як ви зустрінете мене, як зустрінете один одного. І тепер я бачу, що прийшли красиві, розумні, чудові діти. Я дуже рада зустрічі з вами. Сьогодні у нас свято День народження нашої шкільної родини. А ім’я нашої родини 1 – А клас!

   Я від щирого серця вітаю вас, діти з цим святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покличе  вас на урок. 

І.3.Створення сприятливого психологічного комфорту

                  Саме з цієї хвилини я зрозуміла, що нас ліцей став багатшим. Слайд 3 Сьогодні  до ліцею прийшли : найгарніші, найрозумніші, найдобріші, спортивні, креативні,  творчі дітлахи. А ще відкрию маленьку таємницю, що ви вже є маленькими зірочками країни знань, Ви є головними акторами короткометражного фільму «Пора в школу». Пропоную переглянути відеоролик, де Ви є головними героями.

(Перегляд відеоролику «Пора в школу» з участю дітей, змонтованого вчителем заздалегідь. В кінці ролику лунає дзвоник.)

ІІ. Робота над темою уроку.

Ось і пролунав перший дзвоник для Вас, який запросив до країни знань, країни щасливого дитинства. Але, щоб ми потрапили у країну, потрібно пройти випробування. І ми разом обов’язково справимося.

ІІ. 1 Гра «Я – не я»  Слайд 4

  •   А щоб грати-треба вам відповідати Я – не я.
  •   Коли правда – кажіть «Я» , а неправда – то «Не я».
  •   Рано-вранці хто піднявся?
  •   А хто сонечку всміхався?
  •   Хто одягатись не хотів?
  •   А зарядку хто робив?
  •   Свої ручки хто не мив?
  •   Добре зранку готувався хто?
  •   А ще й досі не вмивався хто?
  •   Хто здоровим хоче стати?
  •   А знання хто хоче мати?
  •   Ви довели, що ви справжні школярі.
  •   І ми з вами ідемо  далі  вперед, долаючи наші випробування.

ІІ. 2 Гра «Збери портфелика до школи»

  •   З чим школярі ходять до школи?
  •   Нам потрібно скласти портфелика.

Слайди 5 – 11 (Слайди анімовані.)

  •   Портфелик ми склали, тепер можемо трохи і відпочити

ІІ. 3  Фізкульхвилинка

         «Ти шасливий, роби так» Слайд 12

          https://www.youtube.com/watch?v=OPIhGHiZGgo

ІІ.4 Відгадай ТОП-6 асоціацій зі словом «щастя» (Гра з тінями)

Дуже часто нас запитують, а що таке щастя? І це питання дуже часто нас шокує, бо одним словом складно це описати. А якщо спробувати? Слайд 13 Отже наступне наше випробуання – ми з вами вирушаємо до кімнати  з тінями, де потрібно, вгадати, що може зробити Вас щасливими.

 Слайд 14 (Гра з тінями анімована. Кожен клік мишки буде переміщувати ліхтарик та надавати кольорове зображення-відповідь.)    

           Ми з Вами з’ясували , що робить нас щасливими.

 ІІ 5. Відгадування загадок.

Слайди 15 - 20 А ще говорять «Щасливий той, хто добре відгадує загадки про  

                        щастя». Перевіримо?

        Кожна дитина  мене має,

Проте завжди мене бажає! (Іграшки)

 

Найважливіше для дитини – це

вона та її … (Родина)

 

На кожне свято їх чекаємо, та

лише з ними себе щасливими

вважаємо. (Подарунки)

 

Про нього мріють всі:

і дорослі, і малі.

На ньому в ігри зручно

грати та мультфільми

переглядати. (Планшет)

 

У неї кольорова обгортка, а сама

вона смачна і солодка. (Цукерки)

  ІІ 6. Магічні кульки «Щастя для кожного» Слайд 21

Ви сьогодні дійсно показали, які Ви розумні, веселі, щасливі, креатині. І щоб потрапити нам в нашу чарівну країну знань, країну щасливого дитинства треба пройти останнє випробування. У нас є магічні кульки, які потрібно лопнути. Магія у тому, що ви плескаєте у долоні, а на екрані лускає кулька. Наше завдання – луснути усі кульки та з отриманих літер скласти фразу. Ви називаєте мені колір кульки, потім ми усі разом кажемо слова: «1,2,3 – кулька букву покажи!»

Слайд 22 (Слайд анімований, при демонстрації екрану ви мишкою натискаєте на кульку та вона лускає. Попередьте дітей, що буде гучний звук, щоб не лякалися. Гарна можливість повторити кольори та букви.)

Молодці, у нас вийшла фраза – «Щастя для кожного». Саме сьогодні я хочу, щоб кожен з Вас був щасливим. А Ви щоб ділилися щастям з тими, хто навколо Вас. Завжди потрібно про це пам’ятати, що ви обов’язково будете щасливими, якщо не сьогодні, то обов’язково завтра.

ІІІ. Підсумок уроку.

ІІІ 1. Заключна частина.

Слайд 23   Ось ми і потрапили у чарівну країну знань, країну щасливого дитинства. Тепер ми впевнено можемо крокувати вперед. Ми будемо разом вчитися, веселитися, грати, працювати, мріяти. А про що мрієте Ви? (думки дітей). А я мрію, щоб ми з Вами мали змогу зустрітися в нашій рідній країні.

ІІІ 2. Вправа. Щаслива  дитина у мирній країні.

 Скажіть, а як називається наша країна? 

Слайд 24 (Слайд анімований, при демонстрації екрану, з’являється квітка з фото дитини.)

 Наша країна  сьогодні виборює право на щасливе мирне життя.  Наші воїни захищають нас і наше майбутнє. Вони потребують нашої допомоги.  Ви мене запитаєте якої??? Ви майбутнє нашої країни, тому повинні жити, вчитися, мріяти.. Щаслива дитина лише у мирній країні. Ми з нетерпінням чекаємо на нашу Перемогу, щоб повністю відчути себе щасливими.

Будьте щасливими!  Слайд 25

 

 

Посилання на презентацію https://naurok.com.ua/urok---gra-den-narodzhennya-nashogo-klasu-424456.html

 

Примітка:  в презентації видалено фото дітей.

  

1

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку