Виховна година-гра Тема: «Права дітей згідно з Конвенцією Організації Об’єднаних Націй і Конституцією України»

Про матеріал

познайомити дітей з правами дитини згідно з Конвенцією Організації Об'єднаних націй і Конституцією України;

- розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри: вміння використовувати свої знання на практиці; усвідомлювати не тільки свої права, а й обов'язки;

- виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків, повагу до рідних, турботу про ближнього.

и зв'язне мовлення, мислення; формувати комунікативну компетентність через розвиток мовлення учнів, самоосвітню компетентність – через самостійну роботу, інформаційну – через використання комп'ютера на уроці, компетентність продуктивної творчої діяльності – через використання творчих завдань, соціальну – через роботу в парах, групах; виховувати в учнів прагнення до добра, порядності, любов до рідної мови, сценічного мистецтва.
Перегляд файлу

Виховна година-гра

Тема:  «Права  дітей згідно  з  Конвенцією Організації Об’єднаних  Націй і Конституцією  України»

МЕТА:- познайомити дітей з правами дитини згідно з Конвенцією Організації Обєднаних  націй і Конституцією  України;

- розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри: вміння використовувати свої знання на практиці; усвідомлювати не тільки свої права, а й обов’язки;

 - виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків, повагу до рідних, турботу про ближнього.

ОБЛАДНАННЯ. Картки з завданнями, зображення Конституції України, прав дитини, аркуші А4.

Хід  заходу

 

Вступне слово вчителя.

          Кожен із вас – неповторна особистість, людина, яка живе сьогодні і саме такої більше на цій землі немає і ніколи не було.

 Сьогодні у нас не просто урок, а урок-гра. Присвячується гра вивченню прав дитини згідно з Конвенцією Організації Обєднаних  Націй про права дитини у світі  і Конституцією  України.

 Майбутнє  кожної нації – це діти. Якими вони виростуть – таким і буде майбутнє. Виростити і захистити дитину, зберегти її здоров’я, виховати у злагоді і мирі – це значить для дорослих – забезпечити собі щасливу, спокійну і стабільну старість.

 Сьогодні ми розглянемо права дитини та дізнаємось, що записано в Конвенції ООН.

    Передусім, Конвенція — це угода. Текст Конвенції про права дитини готувався, обговорювався та узгоджувався більше десяти років. Конвенція ООН про права дитини - це угода між країнами. В ній записано, як уряд кожної країни має дбати про дітей. Конвенція була прийнята та відкрита для підписання та приєднання резолюцією 44/25 Генеральної Асамблеї ООН від 20 листопада 1989 року. Цей особливий документ було ратифіковано 191 країною світу.

     Конвенція ООН про права дитини набула чинності в Україні з 27 вересня 1991 року і з цього часу є частиною національного законодавства.

    Україна ратифікувала Конвенцію ООН про права дитини в перший же рік своєї незалежності. Різні державні інституції та міністерства покликані відповідати за дотримання прав дитини в Україні. Багато зусиль також докладають громадські організації, які працюють на терені захисту прав дитини, щоб кожна дитина почувала себе захищеним законом повноцінним членом суспільства.

     Також сьогодні ми з вами  повторимо права  дітей у всьому світі і у нашій країні, перевіримо, як ви знаєте свої права, і які у вас обов’язки. Наше заняття ми проводимо у формі гри. Для цього розділимося на три команди. Учні вибирають собі назву пов’язану з темою виховної години та капітана, який повинен на кожному етапі обирати учасника, який буде представляти результати командної роботи

 

І КОНКУРС

   Графічне зображення «Кожна дитина має право на освіту».

- Що це за право?

   Це право ми розуміємо дуже глибоко. У нас ще є і обов’язок – вчитися добре і сумлінно. Зараз перевіримо, як старанно ви вчитеся.

 

1 етап. Скоромовки.

Завдання. За 1 хвилину ознайомитися зі скоромовкою.

Перемагає та команда, учасник якої без помилок і чітко її розкаже.

І команда

Старому сому привезли солому.

ІІ команда.

Тхір хитрого лиса перехитрив.

ІІІ команда.

Пришов Прокіп – налляв окріп.

2 етап. Цікаві  задачі

І команда.

  Лікар сказав: «Ось вам три таблетки. Приймайте по одній через кожні дві години». Через скільки годин приймуть останню таблетку?

ІІ команда.

  Хлопчику треба розпиляти колоду на 5 частин. Скільки разів він розрізатиме колоду?

ІІІ команда.

  Один оберт навколо Землі супутник робить за годину і 40 хвилин, а інший - за 100 хвилин. Як це може бути?

ІІ  КОНКУРС

     Графічне зображення права «Кожна дитина має право на медичну допомогу».

- Що ви знаєте про це право дитини?

     Намалюйте це право на  листочках та один з учасників повинен представити малюнок усім, описавши зображене.

ІІІ КОНКУРС

     Графічне зображення права «Кожний має право на  дозвілля».

- Що за право зображено на цьому малюнку?

Придумайте чотири віршовані рядки, що описують це право.

ІV  КОНКУРС

     Які права ми забули згадати? Яка команда більше дасть відповідь отримає бали (діти піднімають руку і відповідають на запитання). Варіанти відповідей:

1.Всі діти мають право на повноцінне і здорове харчування.

2.Всі діти мають право на медичне обслуговування.

3. Всі діти мають право на піклування і любов.

4.Всі діти мають право на гру.

5.Всі діти рівні

6.Діти можуть зустрічатись з ким бажають.

7.Діти мають право вибирати віросповідання.

8.Діти мають право на інформацію.

9.Всі діти мають право висловлювати свої думки.

10.Жодна дитина не може бути примушена до праці.

11.Жодна дитина не повинна бути скривджена і зневажена.

Підведення підсумків гри. Оголошення рахунку.

-  Про що ми сьогодні говорили?

- Скільки основних прав дитини?

- Що таке Конвекція Організації Об’єднаних націй?

   Сьогодні ми з вами говорили про права дітей. Зверніть увагу на головний плакат «Кожна дитина має право на любов». Нехай це ваше право завжди виконується. Бажаю вам бути щасливими, здоровими і радісними, жити і не тужити у щасливих сім’ях.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


І команда

Старому сому привезли солому.

ІІ команда

Тхір хитрого лиса перехитрив.

ІІІ команда

Пришов Прокіп – налляв окріп.

 

І команда

Лікар сказав: «Ось вам три таблетки. Приймайте по одній через кожні дві години». Через скільки годин приймуть останню таблетку?

ІІ команда

Хлопчику треба розпиляти колоду на 5 частин. Скільки разів він розрізатиме колоду?

ІІІ команда

Один оберт навколо Землі супутник робить за годину і 40 хвилин, а інший - за 100 хвилин. Як це може бути?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Право на медичну допомогу



 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку