Виховна година "КАЗКА ВЧИТЬ, ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ"

Про матеріал
Тема: «Казка вчить, як на світі жить» Мета: Поглибити знання про казки. Вчити дітей оцінювати вчинки героїв. Виховувати прагнення до добра і справедливості. Розвивати читацький інтерес до казок. Розвивати пам’ять, мислення, уяву...
Перегляд файлу

Магдалинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для дітей з вадами розумового та фізичного розвитку

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна година

КАЗКА ВЧИТЬ, ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ

(1-А клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Лисенко М.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смт. Магдалинівка

2001 рік

Тема: «Казка вчить, як на світі жить»

 

Мета: Поглибити знання про казки. Вчити дітей оцінювати вчинки героїв. Виховувати прагнення до добра і справедливості. Розвивати читацький інтерес до казок. Розвивати пам’ять, мислення, уяву. Виховувати інтерес до усної народної творчості (казок).

 

Обладнання: ілюстрації до казок , іграшкові герої казок, костюми казкових героїв. Виставка книг.

 

 

 

Хід заняття: 

Вед:  Діти , наші гості – це вчителі і вихователі нашої школи.

Вони знають    вас, а ви знаєте їх. Вони прийшли подивитись, як ви вмієте сидіти за партами, як ви вмієте відповідати, чому навчилися.

І тому, зараз, вся увага на мене.

Найголовніше: ваша відповідь буде прийнята тоді, коли буде піднята рука.

І тоді треба відповідати чітко і голосно, повним реченням.

  • Діти, ми вирушаємо у мандрівку  в  світ «Казок».

«Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку і слухать гуртом».

 

Тема нашого заняття: «Казка вчить, як на світі жить».

А як і чому нас вчить казка ми побачимо на протязі заняття.

 

Стук у двері. Лист приносить сніговичок-поштовичок.

 

В-ль:  Лист від снігової королеви

В-ль:  А тут завдання.

           Діти, давайте пригадаємо казки і спробуємо відповісти на

           запитання Снігової королеви.

 

Загадка:   Де ж усі сховались звірі?

        У якій такій квартирі?

        Дуже тісна і невеличка

        Ця чудова …

Діти:    Рукавичка.

В-ль:  - А хто першим знайшов рукавичку?

Діти:    Мишка.

В-ль:  - Давайте допоможемо звірятам знову зібратися в рукавичці?

 

(Діти допомагають виставити всіх героїв, називаючи їх по черзі).

 

 

 В-ль:    - Так чому вчить казка?

 Діти:    - Вчить жити дружно.

 

Загадка:  Сірий, зубастий

        По полю блукає, ягнят шукає.

Діти:  Вовк.

В-ль:  Виходь сюди, вовче, тебе усі впізнали.

В-ль:  Діти, пригадайте казку де вовк хотів допомогти маленькому звіряткові.

В-ль:  А ти, вовче, давай, загадай дітям загадку про це звірятко.

Вовк:  В нього сірий кожушок, куций хвостик,

            довгі вуха, він усіх-усіх боїться?

В-ль:  Здогадалися, діти?

Діти:  Заєць.             

В-ль:  Діти, так як називається казка де вовк хотів допомогти зайчикові?

Діти:  Коза-дереза – називається казка.

В-ль:  Виходь, коза і заспівай свою пісеньку.

           Дівчинка співає: « Я - коза-дереза…»

В-ль:  Сердита в тебе пісенька, але діти її не злякались.

В-ль:  Діти, хто ще хотів допомогти зайчикові?

Діти:  Ведмідь, лисичка, рак, – ці звірята хотіли допомогти зайчикові.

В-ль:  Так чому вчить ця казка?

Діти:  Допомагати один одному.

 

 В-ль:  Хлопче, а що ти такий зажурений?

Дитина: Я хочу допомогти півникові.

В-ль:  А яка у нього біда?

Дитина: (співає пісню півника)

             «Мій котику, мій братику,

               Несе  мене лиска – за кленові ліси,

               За крутії гори, за бистрі води…

               Порятуй мене!»

 

В-ль:  Так піди пошукай котика і віддай йому півника.

В-ль:  А ти, хлопче, чого сумуєш? Розкажи нам.

           Дитина: (співає пісеньку)

             «Гуси, гуси, гусенята

               Візьміть мене на крилята,

               Та понесіть до батеньки,

               А в батеньки їсти-пити,

               І хороше походити».

 

В-ль: Бачиш, гусенятко тебе почуло і прилетіло за Івасиком-Телесиком.

 

В-ль:  Молодці! Ви зуміли допомогти казковим героям.

 

В-ль:  Діти, чуєте, щось печеним запахло?

В-ль: (звертається до дитини) У тебе до нас є загадка?

 

Дитина: «Круглий, свіжий і рум’яний –

                Я тільки що з печі.

                Втік від діда, втік від баби,

                Втечу і від малечі»

 

Діти:  Колобок.

В-ль:  З чого спекли Колобка?

           А яку ви знаєте казку де печуть пиріжки?

 

Діти:  «Колосок», «Півник і двоє мишенят».

В-ль:  Він удосвіта встане, всіх піснею збудить та й до роботи береться.

В-ль:  Про кого так говорили?

Діти:  Так говорили про півника.

В-ль:  А як півника звали?

Діти:  Півника звали Голосисте Горличко.

В-ль:  Вони було тільки й знають, що танцюють та співають.

           А це про кого говорили?

Діти:  Так говорили про мишенят.

В-ль:  Ви добре знаєте цю казочку. Так як же можна назвати цих мишенят?

Діти:  Ледачими.

В-ль:  А півника?

Діти:  Працьовитим.

В-ль:  Так чому вчить казочка?

Діти:  Казочка вчить працювати  і тільки тоді на стіл приходить пиріжок.

 

В-ль: Діти, знов потрібна ваша допомога.

 

Допоможіть героям повернутися в свою казочку, розклавши картинки за змістом.

Самостійна  робота  дітей.  Підсумок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пісня до виховної години:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виставка лялькового театру до виховної години

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
16 листопада 2019
Переглядів
1492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку