Виховна година "Квест - гра"

Про матеріал
Учити бачити красу рідного краю, милуватися її дарами, любити, пізнавати природу, виховувати доброзичливе ставлення до навколишнього світу.
Перегляд файлу

Квест-гра «Осінь у лісі»

Мета: активізувати знання учнів за темою «Осінь», узагальнити знання прикмет осені, особливостей кожного осіннього місяця; розвивати співпрацю, взаємодію, підтримку між батьками і дітьми,  їх мовлення, логічне мислення;  учити бачити красу рідного краю, милуватися її дарами, любити, пізнавати природу, бачити її розмаїття; організовувати дозвілля учнів, об`єднати дітей; доставити їм задоволення, сприяти зближенню та організованості колективу.

Обладнання: фарби, підготовлені листки з дерев, аркуші паперу, пензлики.

Форма проведення: квест-гра.

Хід заходу

На галявині дітей зустрічає Осінь.

В осіннім лісі всюди казка,
Тут різні барви, кольори.
І краєвиди ніжні, й ласка
І тепле сонечко вгорі.
Уся багряна в дуба гілка,
А клен вогнем палахкотить.
Он на сосні стрибає білка
І сойка між гілок летить.
Он вигляда грибок з-під моху,
Ще під листком — грибок-маля.
Та менший день стає потроху,
Бо до зими летить земля.

Осінь: Добрий день, діти! Сьогодні ви завітали до казкового осіннього лісу.   Помилуйтесь краєвидом.

Вправа «Мікрофон»

─ Чому осінь названо чарівною царицею?

Осінь: Молодці. Чи готові ви пройти всі складні завдання, які я вам приготувала. А допомагати мені будуть казкові герої чарівного лісу.

 

  1. Станція «Чарівний пензлик»

  Діти, які осінні явища ви можете назвати? Як змінилося вбрання лісу з настанням осені? Які кольори переважають у осінньому лісі, ніж у літньому? Діти за допомогою листочків малюють осіннє дерево (відтиском зафарбованого листя).

  1. Станція «Чарівний Дубовий Листок»

─ До якої частини природи належить дуб? За якими ознаками?

─ Доведіть, що дуб – рослина.

─ До якої групи рослин належить дуб? Назвіть ще 5 рослин, що належать до дерев.

Гра «Квіти, дерева, трави»

Дубовий Листок називає дерево – діти стають навшпиньки, піднімають руки вгору і виконують колові рухи долоньками. Дубовий Листок називає кущ – діти ставлять руки в боки і крутяться. Дубовий Листок називає трав᾽янисту рослину – діти присідають і качають голівками.

 

 

  1. Станція «Загадкіно»

Грибник:

Ще дріма в кущі зайча, ще тетеруки мовчать.

Сняться сойці і синиці учорашні полуниці.

Ой високо у дуплі совенята сплять малі.

Сплять осики і дуби. Сплять усі, лише гриби

Між кущів – то там, то тут –

Так і знай – ростуть, ростуть…

Гриби дуже корисний продукт і вживати їх потрібно. Гриби містять речовини, необхідні нашому організму. Я хочу перевірити ваші знання. Чув, що ви чудово навчилися розрізняти їстівні та отруйні гриби. Тож пропоную вам ще раз перевірити себе!

 

Гра «ТАК! НІ!»

Підберезовик назвався,

Загорів, дивіться як!

У руденьку шапку вбрався:

«Мене можно брати?» (..ТАК..)

 

 

Я такий красноголовий,

Шапочка горить, як мак.

І на смак я теж чудовий,

Ви мене візьмете? (..ТАК..)

 

На моїй червоній шляпці

Білі цяточки ясні.

Я красивий, мов у казці.

Мене хочете ви? (..НІ..)

 

Сироїжки кольорові

Розрослися гарно як!

І зелені, й пурпурові.

Чи візьмете ви нас? (..ТАК..)

 

Ми коричневі маслята,

Шляпки в нас блищать, мов лак.

Йдіть сюди мерщій, хлоп᾽ята,

Нас візьмете в кошик? (..ТАК..)

 

Я родилась на світанку,

Доки трави росяні.

Звуть мене Бліда Поганка.

Я подобаюсь вам? (..НІ..)

 

Ми жовтесенькі сестрички,

Любить нас поїсти всяк,

Бо грибочки ми – лисички.

Ви збираєте нас? (..ТАК..)

 

Хоч несправжні, та чудові,

Теж лисички запашні.

В кошик ваш стрибнуть готові.

Ну, мерщій беріть нас! (..НІ..)

 

На пеньках в осінню пору

Ми ростемо так і сяк.

Ми, опеньки, лізем в гору .

Заберете ви нас? (..ТАК..)

 

Хоч брехливі  - теж опеньки

І росте в ті самі дні.

Ми яскраві і гарненькі.

Ну, беріть нас швидше. (..НІ..)

 

Ми бліді, ми неяскраві,

Ми поганочки ясні.

Білі, жовті, зеленаві

В кошик просимося. (..НІ..)

 

Дуже ми на вас сердиті,

Стали трохи аж сумні.

Ми смертельно – ядовиті.

Може, візьмете нас? (..НІ..)

 

Білий гриб міцний і дужий,

Як справжнісінький козак.

І мене всі хвалять дуже.

Справді я найкращий? (..ТАК..)

Грибник: ─ Бачу, ви дійсно молодці. Я можу сміливо пускати вас у ліс і не хвилюватися.

  1. Станція «Лісовий Дух»

Лісовий Дух: ─ У лісі живе дуже багато тваринок. Прослухавши фонограму, спробуйте визначити: яким тваринам, що мешкають у осінньому лісі, належать ті звуки. (Звучить аудіо запис голосів дятла, вовка, ворони, зайця, сороки та ін.) Молодці, всіх тваринок вгадали.

  1. Станція «Лісник»

Лісник: ─ Чув, що голоси тваринок ви дуже добре знаєте. Пропоную за допомогою кубика «Блума» розповісти про лісових тварин

 

  1. Станція «Мавка лісова»

 

Мавка: ─  Ліс – це велика скарбниця природи. Треба оберігати його багатства, вміло їх використовувати. Ліс відкриє свої таємниці лише тому, хто приходить до нього як друг. Чим більше ви знатимете про ліс, тим більше любитимете його. Він забезпечує тварин їжею і природним матеріалом для створення своїх хатинок. Також листва з опалих дерев приймає учать у ґрунтоутворенні і збагачує грунт на корисні мінерали. Люди також будуть будувати будинки із стволів деяких дерев! Ще для людини дуже корисно відвідати ліс. Подихати хвойним ароматом ялинок і сосен і просто отримати насолоду.

Ліс – легені нашої планети. Його знищення може передрікати нам сумну участь, адже він є джерелом кисню, регулятором вологи і життєдайною скарбницею для землі.

Мешканців лісу не можна тривожити шумом, криком. Не слід смітити у лісі, пам᾽ятайте, що не можна виривати кущики з корінням.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку